SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

ACT do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1312

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 924
Witam!

Mam:
15 lat
176 cm wzrostu
60 kg wagi
5 miesięcy stażu + 2 miesiące przerwy

proszę o ocenę ACT który ma być początkiem makrocyklu i mam zamiar go zacząć od zaraz więc prosze o szybką odpowieź

1. Unoszenie kolan w zwisie na drążku
2. Przysiady za sztanga na barkach
3. Wyciskanie sztangi płasko
4. Unoszenie sztangielek bokiem
5. Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia
6. Skłony ze sztangą trzymaną na karku (tkz. "dzień dobry") (siedząc ?)
7. Podciąganie sztangi w opadzie(wiosłowanie)
8. Uginanie ramion ze sztanga
9. Wyciskanie "francuskie" jednorącz sztangielki w siadzie
10. Uginanie nadgarstków ze sztanga trzymana podchwytem za plecami
11. Wspięcia na palce w staniu

Snowboarder..

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 206 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2736
A co z ćwiczeniami na brzuch?(wrzuć na początek)
Po za tym jest w porządku

!!!!!!!!!!!!!!!MASA MASA MASA!!!!!!!!!!!!!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 924
1. Unoszenie kolan w zwisie na drążku

TO JEST NA BRZUCH ...

Snowboarder..

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 206 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2736
Sory nie zauważyłem, czyli plan jest spoko

!!!!!!!!!!!!!!!MASA MASA MASA!!!!!!!!!!!!!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 924
a dzien dobry robić stojąc czy siedząc ? (mam 15 lat)

Snowboarder..

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 206 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2736
wydaje mi się że stojąc bo siedząc bardziej narażony jest kręgosłup (musisz z tym uważać aby nie zrobić sobie krzywdy)

!!!!!!!!!!!!!!!MASA MASA MASA!!!!!!!!!!!!!!!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 989 Napisanych postów 26638 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 256044
1. Unoszenie kolan w zwisie na drążku
2. Przysiady za sztanga na barkach
3. Wyciskanie sztangi płasko
4. Unoszenie sztangielek bokiem - zmien na wyciskanie hantlami
5. Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia - nie potrzebne
6. Skłony ze sztangą trzymaną na karku (tkz. "dzień dobry") (siedząc ?) - daroj sobie to cwiczenie
7. Podciąganie sztangi w opadzie(wiosłowanie)
8. Uginanie ramion ze sztanga
9. Wyciskanie "francuskie" jednorącz sztangielki w siadzie
10. Uginanie nadgarstków ze sztanga trzymana podchwytem za plecami
11. Wspięcia na palce w staniu
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 206 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2736
5. Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia - to możesz zmienić na podciąganie gryfu wzdłuż ciała

!!!!!!!!!!!!!!!MASA MASA MASA!!!!!!!!!!!!!!!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 989 Napisanych postów 26638 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 256044
Na nic nie zmieniaj tylko wyrzuc,w atc to cw jest zbedne
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 924
1. to co tu jest na naramienne ?
2. w jaki sposób ćwiczyć prostowniki ?

Snowboarder..

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 989 Napisanych postów 26638 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 256044
Na barki masz wyciskanie hantlami siedzac,a prostowniki narazie sobie daroj
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan FBW. Prosze o ocene.

Następny temat

alternatywa pompek na poreczach

Rodzina Bazanów powiększyła się o kota! Rodzina Bazanów powiększyła się o kota! Akop Szostak podpisał kontrakt z KSW! Akop Szostak podpisał kontrakt z KSW! Roller piankowy wspomaga także układ krwionośny Roller piankowy wspomaga także układ krwionośny Ćwiczenia typu PULL, jako wsparcie dla barków i grzbietu Ćwiczenia typu PULL, jako wsparcie dla barków i grzbietu Owoc granatu obniża kortyzol Owoc granatu obniża kortyzol 6 ćwiczeń na męskie pośladki 6 ćwiczeń na męskie pośladki Trening typu split może ograniczać przyrosty mięśniowe Trening typu split może ograniczać przyrosty mięśniowe Magnez chroni przed miażdżycą, cukrzycą i nadciśnieniem Magnez chroni przed miażdżycą, cukrzycą i nadciśnieniem