SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

ACT czy trening na rzeźbę???

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 577

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 395
Utworzyłem już kilka tematów i nikt nawet nie odpisuje... Postanowiłem napisać jeszcze jeden bo ławeczka i reszta sprzęciku czeka w pokoju!!! Wiec dla przypomnienia Mam 16 lat 183cm wzrostu i jakieś 88-90kg wagi (dawno się nie ważyłem) CO WYBRAĆ?????? ACT cz może trening na rzeźbę? Jeżeli ACT to proszę do oceny( zrobiłem go w innym temacie lecz nikt nie odpisuje...)

1).Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch),
2).PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE- uda
3).UGINANIE NÓG W LEŻENIU PRZODEM NA MASZYNIE- uda
4).Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej- klata
5).Unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu-(naramienne)
6).Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia - (naramienne)
7).PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE- grzbiet najszersze
8).UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ NA "MODLITEWNIKU" - biceps
9).wyciskanie sztangi wąsko w leżeniu na poziomej ławce- tricepsy
10). WSPIECIA NA PALCE W STANIU ([http://www.kulturystyka.pl/atlas/nogi.asp#l1] gif 1b z trzymaniem w rence hantelki) Czy warto do tego robić A6W po treningu czy może normalne brzuszki codziennie po treningu lub przed. Liczę na was!!! Aha jeszcze prosiłbym o cwiczenie na proste grzbietu bo slyszalem ze martwy ciag dla poczatkujacych jest nie wskazany

Zmieniony przez - PaW_BlO w dniu 2007-10-28 19:38:11
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 2621 Napisanych postów 38940 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 297929
1).Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch),
2).PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE- uda
3).UGINANIE NÓG W LEŻENIU PRZODEM NA MASZYNIE- uda
4).Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej- klata
5).Unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu-(naramienne)
6).Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia - (naramienne) dal bym tu wyciskanie sztangi z klatki
7).PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE- grzbiet najszersze dal bym tu podciaganie sie na drazku
Tutaj wrzucil bym cos na prostowniki. Moga to byc tzw. "grzbietki"
8).UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ NA "MODLITEWNIKU" - biceps
9).wyciskanie sztangi wąsko w leżeniu na poziomej ławce- tricepsy Wyciskanie chyba nie bedzie najlepsze. Proponuje pompki na poreczach lub prostowanie ramion na wyciagu
10). WSPIECIA NA PALCE W STANIU

ACT bedzie dobre jesli masz na celu redukowanie Poza tym dodaj aeroby w dni nietreningowe po 20 min dziennie i zwiekszaj dlugosc aero co tydzien o 10 min

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 395
6). ,,Wyciskanie sztangi z klatki" tzn jak nie znam tego ćwiczenia a tutaj http://www.kulturystyka.pl/atlas/ też go nie znalazłem... Możesz jakoś wytłumaczyc lub dać link z tym ćwiczeniem. Osobiscie mi sie kojarz z wyciskaniem na klatę. Czy to nie to samo? Ale wyciskanie już mam w planie...
7). nie mam drążka a podciąganie idzie mi licho. Skoro nie to co napisalem ja i nie to co napisałeś ty to co;)?
Grzbietki- Cholera nie kojarzę, też nie znalazłem na atlasie;(
9). wyciągu narazie nie mam;( A pompki na poręczach też nie da rady może czymś innym się zastąpi:);)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

hst - priorytet barki....

Następny temat

3 dniowy plan na mase do oceny