SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

A6W HELP

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 504

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 273
Sam już nie wiem o co z tym chodzi. Mam kilka pytań dotyczących treningu A6W.

- niektórzy mówią, że nie powinno się go robić dłużej niż 25 minut, ale przecież w ostatnich dniach ten trening trwa ponad godzinę, więc ile mam go ćwiczyć wtedy?

-Jest to ćwiczenie na masę mięśni brzucha czy rzeźbę? Robi się go codziennie i mięśnie się tak nie regenerują, wiec to chyba raczej na rzeźbę, ale niektórzy mówią, że mięśnie brzucha od tego rosną więc jak to z tym jest?

-Czy to prawda, że A6W angażuje tylko mięsień prosty brzucha? i jeżeli tak to czy mogę wtedy robić inne ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha zaraz po zakończeniu dziennego treningu A6W, żeby mieś też ładne mięśnie na dolnym odcinku brzucha, które układają się w literę "V". Mam nadzieję, że wiecie o czym mówię.

Ogólnie to ćwiczę brzuch ABS II i niedługo przechodzę do ABS III i chcę wiedzieć czy A6W jest serio skuteczne i czy wyrzeźbię tym moje mięśnie brzucha.


Zmieniony przez - Darkseen w dniu 2015-09-01 01:46:55
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Viren Doradca
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 141148
1. Nie robić go w ogóle.

2. To czy redukujesz czy masujesz zalezy od diety, nie od treningu.

3. Patrz pkt. 1.

Zarówno ABS'y, A6W i wszelakie tego typu programy gdzie brzuch trenuje się codziennie nie są najbardziej efektywną metodą treningu, mięśnie rosną gdy odpoczywają a tutaj tego odpoczynku nie ma.

Czytaj:

http://www.sfd.pl/[Art]Trening_mięśni_brzucha-t949283.html

DG

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 273
ABS nie trenuje codziennie tylko co 2-3 dni
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 151 Napisanych postów 877 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 46050
a6w to strata czasu, 1-2 razy w tygodniu rob po 3-4 serie wznosow/spiec i wystarczy, brzuch tez ciezko pracuje przy innych cwiczeniach jak przysiady/mc czy wioslowanie, a za to czy odslonisz brzuch odpowiedzialna jest dieta
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2263 Napisanych postów 37032 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 272400
Allachy + wznosy nóg dwa razy w tygodniu.A jesli masz robić abs, to odpuść.Zaoszczędzisz trochę czasu i sił, bo efektów z tego nie będzie.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 273
A jak będę je ćwiczyć co dwa dni po każdym treningu siłowym to też będą super efekty typu "kaloryfer" lub "sześciopak" czy może wtedy już mogę je przetrenować? I w ogóle po jakim czasie te mięśnie brzucha od tych ćwiczeń się wyrobią tak że po redukcji będzie je ładnie widać w tej postaci "sześciopaku"?
napisał(a)
Viren Doradca
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 141148
Nikt ci tego nie określi, to zależy od zbyt wielu czynników. Jak masz trening siłowy to daj 1-2x w tygodniu brzuch po treningu 2-3 ćwiczenia po 2-3 serie i wystarczy. Przykładowe plany masz podane w tym temacie oraz w artykule, który ci wcześniej wysłałem.



Zmieniony przez - Viren w dniu 2015-09-01 15:56:41

DG

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 273
OSTANIE PYTANIE :D czy te 2 ćwiczenia są dosyć dobre na mięśnie skośne brzucha w sensie na te na dole co układają się w literę "V" ? unoszenie ciała z naprzemiennym dotykaniem dłońmy kostek nóg i naprzemienne unoszenie nog zgiętych w kolanach w kierunku klatki piersiowej
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2263 Napisanych postów 37032 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 272400
Opad na boki z hantlą i russian twist.Wiosłuj dodatkowo dużymi ciężarami jednorącz i niech nie brakuje w Twoim programie ćwiczeń unilateralnych.Wtedy porządnie rozbudujesz skośne.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 273
spoko, a jeszcze to jak mają wyglądać przerwy między tymi ćwiczeniami? po około 30 sekund przerwy po każdej serii w jednym ćwiczeniu? czy bez przerw jechać żeby brzuch jakoś bardziej zmęczyć?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Lejkowata klatka piersiowa.

Następny temat

jak zacząć treningi

Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki Dieta odchudzająca dla młodej mamy Dieta odchudzająca dla młodej mamy Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków?