SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

8 tygodni i redukcja tkanki tłuszczowej

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2773

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1082
Witam,

ostatnimi czasy zaniedbalem sie troszke i przybylo mi duzo tkanki tluszczowej i przeszkadza mi to :( Wiem ze to przez bierny tryb zycia przez ostatnie miesiace i jedzonko (fast foody, jedzenie na miescie) powiedzialem stop i chce cos z tym zrobic :D Przejrzalem to forum ale nie moge sie odnalezc i znalezc cos dla siebie :( Prosze o pomoc :)

Dziekuje bardzo i pozdrawiam!

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 21

Waga: 87

Wzrost: 179

Obwód klatki: 95

Obwód ramienia: 28

Obwód talii: 96

Obwód uda: 40

Obwód łydki: 31

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: -

Aktywność w ciągu dnia: 7.30 - 15.30 praca, czas wolny 17.30 - 22.00

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: nie

Odżywianie: wczesniej: slodycze fast foody itd

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: nie

Stan zdrowia: zdrowy

Preferowane formy aktywności fizycznej: poniedzialek - piatek, 17.30 - 22.00

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: nie

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak

Stosowane wcześniej diety: nie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 181 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4482
znajdź odpowiedni zestaw ćwiczeń na rzeźbę w dziale trening. poszukaj diety w dziale odżywianie. Znajdź spalacz dla siebie w dziale suplementy i odżywki

Prowadzeni przeznaczeniem gotowi je zmieniać

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1800 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 72338
Obwód uda : 40 ? Pewnie mierzyłem nad kolanem? Mierzymy w najszerszym punkcie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1082
Przepraszam moj blad 58 cm :P to taki duzy chyba blad ;) Szukam juz od wczoraj czegos dla siebie i nie moge sie znalezc... Powiedzcie mi czy np. jesli chce osiagnac redukcje 7kg w 8 tygodni to powinienem cwiczyc 3x w tygodniu wszystkie partie ciala czy 4x w tygodniu i 2x kazda partia ciala w tygodniu?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1082
zastanawiam się nad kreatyną, czy bedzie to dobry sumplement? i czy ktos moglby mi wytlumaczyc to:

przykładowy cykl :
5 gr kreatyny po terningu z rybozą ( 5gr) lub glukozą ( 50-70 gr)
cytrynian lub pirogronian kreatyny w dawce 5 gr rano lub wieczorem


Akualizuje swoja metryke, poniewaz tamta zrobilem w pracy bedac :)

Płeć : Mężczyzna

Wiek : 21

Waga : 87

Wzrost : 179

Obwód klatki : 102

Obwód ramienia : 35

Obwód talii : 93

Obwód uda : 58

Obwód łydki : 40

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : -

Aktywność w ciągu dnia : 7.30 - 15.30 praca, czas wolny 17.30 - 22.00

Uprawiany sport lub inne formy aktywności : nie

Odżywianie : wczesniej: slodycze fast foody itd

Cel : szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe : nie

Stan zdrowia : zdrowy

Preferowane formy aktywności fizycznej : poniedzialek - piatek, 17.30 - 22.00

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : nie

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak

Stosowane wcześniej diety : nie

Zmieniony przez - patrrryk w dniu 2008-03-14 16:53:13

Chciałbym wiedzieć, czy dieta połączona z kreatyną i węglowodanami da mi efekt?

Zmieniony przez - patrrryk w dniu 2008-03-14 16:54:24
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1082
Skorzystałem z "Dziennik Posilkow VITALMAX" i o to co mi wykazało:

UZYSKANE DANE
OGOLNIE

KALORIE [kcal] 1788
BIAŁKO [g] 174
TŁUSZCZE [g] 87
WEGLOWODANY [g] 77


NA KILOGRAM MASY CIALA

2,0
1,0
0,9


MINERAŁY

Sód [mg] 575
Potas [mg] 3500
Wapń [mg] 900
Fosfor [mg] 700
Magnez [mg] 370
Żelazo [mg] 15
Cynk [mg] 16
Miedź [mg] 2,3
Mangan [mg] 3



WITAMINY

A [µg] 1000
D [µg] 5
E [mg] 10
C [mg] 70
B1 [mg] 1,8
B2 [mg] 2,4
B6 [mg] 2,2
B12 [µg] 3
Niacyna [mg] 21
Folacyna [µg] 280

Nie wiem tylko jak sie ustosunkowac do tego?

Zmieniony przez - patrrryk w dniu 2008-03-14 17:00:42
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1082
Ułożyłem sobie taką o to dietę:

7.00 - dwa jajka sadzone

9.30 - chleb razowy - kanapka + sałatka + pomidor + polędwica

13.00 - ryż ze śmietaną słodką

16.00 - ryż z piersią z kurcza + BCAA (przed treningiem)

18.00 - gluteina

21.00 - sałatka warzywna

Co Wy na to? :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 139 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1499
ja Ci nie doradze bo expert ze mnie żaden...ale moim skromnym zdaniem to musisz jeszcze poczytać
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1399 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8961
http://www.sfd.pl/Dla_początkujących-t373792.html

Może jednak jeszcze coś doczytasz i przemyślisz, zanim mądrzejsi ode mnie wypowiedzą się na temat tej "diety"...Dla ułatwienia poczytaj posty, w których inne osoby pracują nad swoimi dietami, zobaczysz mniej więcej jak to powinno wyglądać.

Na razie oczy bolą...nawet mnie - amatorkę.

Zmieniony przez - Camel84 w dniu 2008-03-14 17:49:17
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 139 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1499
heh taa w oczy kuje
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1082
Hmm... Za duzo liczb, liczenia itd. jesli w moim menu zabraknie troszke bialka to uzupelnie suplementem... Czytalem troszke i jestem chyba za glupi na to wszystko :P o to co ulozylem (ponownie) ;):

I sniadanie: chleb Crisp Light wellnes + szynka wołowa i moze kefir?

II sniadanie: Jogurt z płatkami

Obiad (przed treningiem): Warzywa na patelnię zielone i kawalki piersi z kurczaka oraz ewentualnie jakies suplementy

Po treningu jakis batonik Matrix waniliowy (Olimp) + ewentualnie odzywka

Kolacja: Gyros danie greckie


Produkty zaczerpniete z poczytnego magazynu :P Jestem poczatkujący trudno bedzie utrzymac idealna diete ale konsekwencja i checi sprawia ze sie uda ;) Kwestia chyba doboru suplementow i chcialbym zaznaczyc ze wczesniej nic nie lykalem :)

Prosze o pomoc :)

Zmieniony przez - patrrryk w dniu 2008-03-14 21:45:46
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do Creatyny pilni!!!!!

Następny temat

brak efektów - proszę o podpowiedź co zmienić

“The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu?  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy?