SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

6 miesiecy treningu - nowe foto str. 6

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 27607

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 329 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 20911
spoko klata ;) .... taka pełna :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 230 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4516
stary twoja klata rządzi !a co do nadgarstków to nie ma sie co przejmować ,sam mam około 16-17 cm w obwodzie ...kiedyś nad tym ubolewałem a teraz mam to gdzieś ...poprostu staram sie wykonywac sporo ciwiczeń na przedramie bo na nadgarstki to raczej nie ma już rady...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 196 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6219
klata za bardzo rozwinięta w porównaniu z innymi partiami, lepiej się przyłóż do reszty bo jak dalej będzie ci ta klata rosnąć to będziesz wyglądał komicznie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 740 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4188
Klata wypas !!!! SOg poleciał
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 102 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10048
Staram sie przykladac do treningu wszystkich partii tak samo.
Teraz moim priorytetem sa nogi, bo one naprawde odstaja.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2306
człowieku będą z Ciebie "koksy"...przytyrasz i będzie git / klata <brawo>

Moim celem jest być większym od większych a może i nawet tych największych. :]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 126 Napisanych postów 23193 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 224020
Jak juz wczesniej napisałem Super genetyka i zawieszenie miesni klaty
Oglnie masz predyspozyjce pokaz jeszcze zdjecia nog jak to tam wyglada u ciebie
i oczywiscie Sog
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 102 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10048
Zdjecia nog wstawie w piatek. Ale od razu mowie, ze szalu nie ma ;/ Dzieki wszystkim za koment :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 326 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4918
ty sie ciesz ze masz taka dobra genetyke klaty:) wyglada ona naprawde niezle, barki tez widac ze masz fajne, ale tak wogole to nie ma co ukrywac ze jest chudo i marnie( poza klata)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 11891 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 164702
fajna klata na następny rok się będzie zapowiadała. Popracuj nad łapami
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Moje zdjecia do Oceny 18 lat

Następny temat

Kilka fot po miesiącu treningu, oceńcie efekty