SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

5x5 czy 8-5-3 ?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 674

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 142 Wiek 7 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3264
Płeć : m

Wiek : 24

Waga : 59

Wzrost : 170

Cel treningowy : Masa

Staż treningowy na siłowni : bez przerwy ostatnio 4 miesiące

Uprawiane inne sporty : brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : siłownia

Dieta : będzie

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : brak

Ostatnio przerabiany plan: fbw 5x5

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):
Przysiad : 70x5
MC : 70x5
bench press : 60x5

Witam,
BYłem na wakacjach 2 miesiące i nie zadbałem o siebie. Powracam do siłowni i zastanawiam się nad 2 fbw : 5x5 czy 8-5-3 by traktor71. (Przed przerwą ładnie mi szło, tylko na klatkę była mała progresja.)

A
- przysiad 5x5
- wyciskanie na lawce 5x5
- wioslowanie 5x5
- pompki na poreczach (lub zwykle pompki-lokcie blisko tulowia) 3x max ilosc powt.
+
lydki lub brzuch 2-3x15-20p

B
- przysiad 5x5
- wyciskanie w staniu 5x5
- mc(klasyk) 1x5 -progresja ciężaru
- drazek (podchwytem) 3 x max ilosc powt.
+
brzuch lub lydki 2-3x15-20p

dążę do bycia ideałem :D

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
qwerty69

zacznij trenować , a mniej sie zastanawiaj , szłeś do przodu przed przerwą wracaj do programu i zobacz co z tego wyniknie .

Bardziej bym sie skupił na jedzeniu i wypoczynku niż na samym programie treningowym .

Staż treningowy na siłowni : bez przerwy ostatnio 4 miesiące

do tego wyniki siłowe w podstawowych bojach swiadcza że jestes na początku drogi , wiec nie ma co wymyslac tylko trenować .

1. sukceswyne zwiekszanie ciezaru
2. jedzenie
3. spanie

tyle .
napisał(a)
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 7409 Wiek 46 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 39811
jw x 100

Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2012-03-22 14:24:35

"live and die in the squat rack"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 142 Wiek 7 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3264
Robiłem takie 5x5 progresja ciężaru była w każdym ćwiczeniu, tzn :
A
- przysiad 5x5
- wyciskanie na lawce 5x5
- wioslowanie 5x5
- pompki na poreczach (lub zwykle pompki-lokcie blisko tulowia) 3x max ilosc powt.
+
lydki lub brzuch 2-3x15-20p

B
- przysiad 5x5
- wyciskanie w staniu 5x5
- mc(klasyk) 5x5
- drazek (podchwytem) 3 x max ilosc powt.
+
brzuch lub lydki 2-3x15-20p

traktor71 napisał w pewnym temacie, o tym , że wszystkie ćwiczenia stały ciężar i rozgrzewka przed nimi samym gryfem, tylko w MC 1x5 z progresją ciężaru. Moje pytanie jest takie, czy ten plan jest lepszy niż ten 5x5 co robiłem. Mam zamiar zacząć od poniedziałku bo niedawno miałem wyrwanie ósemek dlatego chce troche najpierw odpocząć.

Zmieniony przez - qwerty69 w dniu 2012-03-22 19:36:23

dążę do bycia ideałem :D

napisał(a)
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 7409 Wiek 46 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 39811
przeczytaj jeszcze raz to,co Tomasz napisal wczesniej.....a jak nie starczy-to jeszcze raz-do skutku.

"live and die in the squat rack"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 142 Wiek 7 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3264
ok :)

dążę do bycia ideałem :D

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Split na siła/masa do oceny

Następny temat

Rozbudowane FBW

Sterydy anaboliczno-androgenne a mutagenność Sterydy anaboliczno-androgenne a mutagenność 6 sposobów, aby podnieść intensywność treningu 6 sposobów, aby podnieść intensywność treningu Mleko UHT lepsze dla fitness i kulturystyki? Mleko UHT lepsze dla fitness i kulturystyki? Hormon wzrostu - broń na kontuzje? Hormon wzrostu - broń na kontuzje? Prolaktyna - fakty i mity. Zaburzenia stężenia prolaktyny Prolaktyna - fakty i mity. Zaburzenia stężenia prolaktyny 4 ćwiczenia, które zaskoczą Twoje przedramiona 4 ćwiczenia, które zaskoczą Twoje przedramiona Henri-Pierre Ano - od hokeja do IFBB PRO Henri-Pierre Ano - od hokeja do IFBB PRO Jak przytyć i przybrać na wadze? Poznaj 6 wskazówek! Jak przytyć i przybrać na wadze? Poznaj 6 wskazówek!