logo
zamknij zamknij

5 kg w 2 tygodnie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1783

0 5 0
napisał(a)
Sug
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3
Witam mam 15 lat 180 cm i 70 kg.Chciałbym mieć około 65kg, więc się zapytam czy, bo mi tam żadne diety nie potrzebne np. 2 posiłki dziennie śniadanie i nie duży obiad + tam jakieś pajacyki brzuszki i przysiady czy jest to możliwe?

Pozdrawiam
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
nefran
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 49 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 644
Prawidłowe odchudzanie to 1kg na tydzień. Jak stracisz więcej, to będzie to nie tylko tłuszcz, ale przede wszystkim woda i mięśnie.
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10599 Napisanych postów 42466 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
chyba zartujesz 5 kg jak juz to w miesiac ale nie 2 tygodnie chyba bys musial nic nie jesc zeby zrzucic 5 kg a i tak byly by to miesnie pozatym w początkowej fazie odchudzania po obniżeniu kaloryczności oraz węgli waga spada w ciagu 3 dni nawet do 5 kg ale jest to tylko woda ktora wroci zaraz jak zaczniesz jeść normalnie
napisał(a)
wylliam
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 15093 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 101679
2 posilki dziennie to zly pomysl
biorac pod uwage Twoj wiek, bardzo zly pomysl
dodajac jeszcze Twoja wage/wzrost...
juz jestes chudy
idz pobiegaj, pocwicz w domu, nie ograniczaj jedzenia, tylko smieci typu fastfoody, slodycze, slodzone napoje, produkty z bialej maki itd

"Jak kraść, to miliony.
Jak ruchać, to księżniczki"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta - codziennie to samo?

Następny temat

ćwiczenia dla astmatyka

Jakub Potocki - ocena sylwetki

Dlaczego mój program treningu nie działa?

Suszona serwatka a białko serwatkowe - nie daj się nabrać!

Fakty i mity dotyczące: “zakwasów”

Leksykon suplementacji: l-tyrozyna

Jak dbać o stawy?

Cholesterol i jego frakcje

Street Workout vs. siłownia - co wybrać?