SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

4 dni Push & Pull 5x5 na mase - kombinacja do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 462

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 58 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 913
Hej. Wrzucam trening na mase do oceny. Co myslicie?

PONIEDZIALEK

Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 5x5 / Wyciskanie hantli na lawce plaskiej 5x5
Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 5x5 / Wyciskanie sztangi suwnicy na skosie dodatnim 5x5
OHP 5x5
Dipsy (triceps) 5x max
Unoszenie nog w lezeniu 4x max

WTOREK

Przysiad ze sztangą na karku 5x5
Martwy ciąg z hantlami na prostych 5x5 / Uginanie na maszynie 4x12
Wykroki chodzone 3x15 (tutaj duzo powtorzen ladnie mi meczy nogi)
Podciaganie nachwytem 5x max
Wiosłowanie połsztangą 5x5
Szrugsy z zatrzymaniem 3x 15 (tutaj duzo powtorzen ladnie mnie meczy)
Uginanie przedramion z hantlami (supinacja nadgarstków) 5x5

CZWARTEK

Wyciskanie hantli na skosie dodatnim 5x5
Rozpiętki hantlami poziomo 5x5
Wznosy bokiem 4x8
Unoszenie sztangi wzdłuż tułowia z zatzymaniem 4x8
Tyl barkow maszyna 4x8
Wyciskanie sztangi wasko na triceps 4x8
Wyciskanie francuskie siedzac 4x8
Unoszenie nóg w zwisie na drazku 4x max

SOBOTA

Przysiad ze sztangą na karku 5x5
Martwy ciąg 5x5
Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia (jak najbliżej ud) 5x5
Uginanie przedramion ze sztangą 5x5
Cos na brzuch 4x max
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2081 Napisanych postów 36088 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 259977
Nie rozumiem trochę tego podziału. Po co tak kombinować ? Po co przysiady w dniu pull ? Po co tam wykroki ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 58 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 913
Zeby dobic nogi. Priorytetem jest sila i rozwoj masy. Jak bys to uproscil?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 58 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 913
A nie, sorry - wrzucilem stary plan. Nowy jest z podzialem gora/dol. Co o nim myslisz?

PONIEDZIAŁEK Dół
Przysiad ze sztangą na karku 5x5
MC 5x5
Przysiady bulgarskie 3x10
Zuraw / Uginanie nóg w leżeniu 3x10
Unoszenie nóg w zwisie 4x max

SRODA Góra
WL 5x5
Wiosłowanie 5x5
Podciąganie nachwytem 4x max
Odwrotne rozpietki na tyl barkow 3x10-15
Unoszenie ramion na boki 4x10-15
Uginanie ramion ze sztangą 3x10-15
Dipsy(wersja na triceps) 3x7-10

CZWARTEK Dół
Przysiad ze sztangą na karku 5x5
Leg press 3x7-10
Wykroki chodzone 3x12
MC z hantlami na prostych nogach 3x10
Wypychanie nog w gore (brzuch) 4x max

SOBOTA Góra
Wyciskanie hantli skos 5x5
OHP 5x5
Podciaganie sztangi do brody 3x7-10
Podciąganie nachwytem 4x max
Szrugsy 3x 15-20
Francuskie lezac 3x7-10
Uginanie ramion ze sztangą hantlami supinacja 4x10
Brzuch 2-3x max
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2081 Napisanych postów 36088 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 259977
Tu już o wiele lepiej ale nie robiłbym siadów dwa razy w tygodniu w 5 x 5, bo będzie cięzko z regeneracją. Zrób fronty po 8-10p.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 58 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 913
Wlasnie strasznie nie lubie frontow. Na barkach mi o wiele lepiej wchodzi. Moze po prostu jeden dzien zrobic 4x8-10 mniejszymi ciezarami a kolejny dzien 5x5?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2081 Napisanych postów 36088 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 259977
Moze być.

Lub po prostu drugiego dnia zrób jakąs formę przysiadu wykrocznego ze sztangą.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 58 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 913
Ok. Jestes pewien ze nie dam rady regenracyjnie dwa razy 5x5? Lubie siady, a sila jest naprawde niska i chcialem ja mocno rozbudowac przez ciezkie i intensywne treningu
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2081 Napisanych postów 36088 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 259977
A ile siadasz? Bo skoro piszesz w dziale dla zaawansowanych to uznałem że te 130-140 na serie minimum.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 58 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 913
60kg 4x8 ;)

Napisalem w zaawansowanym bo cwicze juz ponad rok (choc pierwsze 6msc bylo zupelnie stracone)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Push pull x 2 dni

Następny temat

treningi pod sztuki walki

Cellulit - co jest jego przyczyną i jak się go pozbyć? Kłopoty Pauli i Piotrka! Leksykon suplementacji: Gotu Kola Dieta, dlaczego utrudniamy sobie życie? Ania Nawrot absolutną zwyciężczynią Ben Weider Legacy Cup Natalia Czajkowska - ocena sylwetki Wiórki kokosowe vs. pestki z dyni - porównanie okiem dietetyka Leksykon suplementacji: Dwuwinian choliny