SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

40 kg mniej co dalej !? Fotki do oceny 114 - 74 kg

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4867

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 445
WItam !
Jest to pierwszy mój post, śledzę wasze forum już 2 lata.
Trochę się zaniedbałem ( troche to mało powiedziane ) i było jak było , stwierdziłem nawet że już na mnie lekarstwa nie ma i nic mi już nie wadzi jedzenie czegokolwiek czy ograniczanie się co do ilości więc jadłem jak tzw. Świniak .
Gdy zaczynałem moja waga wynosiła 114kg. Byłem silny bo wiadomo coś musiało nosić to sadło i raczej nie odstawałem od kolegów np. na wf przy cwiczeniach, grze w piłce (gorzej z podciąganiem bo podciągałem się aż 0 to samo na poręczach 0 , lecz teraz śmigam i na drążku i na poręczach ), ale moim marzeniem było od pewnego czasu zmiana swojej sylwetki i to o sporo. Aktualnie ważę 76 -78 kg i tą wagę utrzymuję już dwa miesiące, 74 kg było najniżej jak zszedłem ale na prawde to szok dla organizmu bo namieszłem mu nie mało więc te 2 kg mnie nie przerażają . Wisi na mnie sporo skóry, byłem u lekarza ogólnego i stwierdził że wszystko sie zejdzie samo z czasem. Co do sposobów redukcji to jest ich bardzo dużo i dla reszty powiem że nie ma opier***ania sie tylko do roboty i systematycznie zejdziecie z wagi a jak to zrobić jest opisane na tym forum :) Do rzeczy, wyglądam jak wyglądam , uwierzcie mi że nie ma za dużo fatu tylko raczej ta skóra, mam chyba jeszcze ginekomastię, i nie wiem jak sprecyzować dalsze treningi, dotychczas stosowałem CKD, areoby, bieganie, ogólinie siłka tzn, sprzęt którym dysponuję w domu lecz całkiem chaotycznie bez planu . Część osób mówi że powinienem trenować i zmienić dietę na masę , część twierdzi, że wyrzeźbić się. Ja do końca rad laików nie chcę słuchać tylko oddaje wam do oceny zdjęcia i przyjmę na klate wszelką krytykę . Zdjęcia robione 1.01.13r. jestem zalany wodą waże aż 80,9kg ( dziś znów normalnie czyli 77 - 76 ) , odpuściłem sobie rygor na swięta i jadłem "pod korek " a w sylwestra obżarłem się przekąskami typu chipsy, paluszki i inne wynalazki do piwa i vodki. Zdjęcia :
Przed redukcja:




Maj (czyli 5 miesiąc ) :



01.01.13r. ( na fotkach nie robie spiny, tylko luźno bez pompy, czasem po treningu jak idę przed lusto to aż sie uśmiecham że tak jest :









Tutaj mój nadmiar skóry :








Tutaj jeszcze syf po sylwestrze w pokoju ..


Ok. Przepraszam za obszerną galerię jeżeli będzie problem to zmienie ilość zdjęć.
Teraz wymiary :
Klata : 102cm
Brzuch : 93cm
Pas : 90
Prawe:
BIc : 35
Przedramie: 30
Udo 58
Łydka : 39,5
Waga :
78kG normal +- 2kg
staż : ponad rok
sprzęt : Ławeczka skośna, drążek do podciągania, rowerek treningowy, poręcze z możliwością ćwiczenia brzucha, ramion, klaty. obciążenie 100kg w sumie , 2 małe gryfy i 1 duży .
Teraz chcę zrobić sobie plan treningowy i nie robić już tego wszytkiego tak chaotycznie bo z takiego machania ciężarami nic nie wyjdzie dobrego, tylko nie wiem w jakim kierunku więc zakładam temat i licze że bardziej doświadczeni koledzy mi pomogą. Czekam na krytykę i pozdrawiam !!!

Zmieniony przez - zibixu69 w dniu 2013-01-13 22:46:54
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 445
Zapomniałem najważniejsze mam 20 lat, rocznikowo 21.
Nie wiem czego nie działają zdjecia z początku więc wklejam linki :
http://imageshack.us/photo/my-images/820/1003025v.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/526/1003030r.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/338/cimg3354v.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/9/dsc0182xs.jpg
Maj :
http://imageshack.us/photo/my-images/203/p5130012medium.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/268/sdc13851.jpg




Zmieniony przez - zibixu69 w dniu 2013-01-13 22:50:13

Zmieniony przez - zibixu69 w dniu 2013-01-13 22:58:43
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 28 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1095
Kawał dobrej roboty odwaliłeś. Ale jak sam wiesz to dopiero początek jeśli chcesz się rozwijać w tym sporcie. Jak sam wiesz został Ci dużo obwisłej skóry po redukcji i też trzeba coś z tym zrobić. Ale brawo za wytrwałość!

"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą."

napisał(a)
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12055 Napisanych postów 229909 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1049348
teraz zacznij budować masę mięśniową

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2531 Wiek 105 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 12950
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 854 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10128
z tym brzuchem to na 30lat wygladales hehe , w dobrym kierunku idziesz ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 50 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2789
Dobra robota kolego przemiana konkretna :)
Ile razy biegałeś w tygodniu ? ja biegam 4 x w tygodniu ale chyba zacznę częsciej biegać.

Zmieniony przez - SiwY2121 w dniu 2013-01-14 13:13:35
napisał(a)
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 2099 Napisanych postów 21772 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 440865
ładnie zeszło.

czas na mase. byleby z głową
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 387 Napisanych postów 72256 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 301010
sony299
z tym brzuchem to na 30lat wygladales hehe , w dobrym kierunku idziesz ;)


Ja mam 32 i jakoś tak nie wyglądam.
Zapuścić się można w każdym wieku.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 445
Witam !
Dziękuje za dobre słowa, cieszę się że przełamałem się założyć tutaj swój temat, co do skóry to próbuję wszystkiego co na mnie zadział, jak wiadomo człowiek chce mieć wszystko od razu (tak jak i efekty) ale wiem że to poprostu wymaga czasu i cwiczeń skóry ( naprzemienne przysznice itp.) dołożyłem też na skórę kolagen + Q10 by poprawić jej kondycję. Co do biegania to 3 x w tygodniu wystarczą w zupełności, ale biegania a nie marszobiegów :) Osobiście polecam rano na czczo, lub po treningu ogólnym. Uważaj kolego "SiwY2121" by nie wpaść w pułapkę aerobową. Na razie poczekam na więcej odpowiedzi lecz też jestem za masą , obawiam się tylko by znów się nie zalać ale te obawy są bardziej ukierunkowane moją psychiką bo nigdy już nie chce wyglądać jak wyglądałem . Aktualnie stopniowo podniosłem węgle i czuję że moje samopoczucie jest wiele lepsze, lecz nadal kontroluję wagę by stabilizacja przebiegła prawidłowo. Dziękuję za każdą wypowiedź Bless.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 50 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2789
No ja biegam 4 x w tygodniu i wydaje mi się że to mało :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zdjęcia do oczeny ...

Następny temat

15 lat do oceny

Najpiękniejsze ring girls Najpiękniejsze ring girls Szwedzka fitness modelka Jelly Devote i jej gorąca transformacja Szwedzka fitness modelka Jelly Devote i jej gorąca transformacja Jak zbudować mięśnie? 10 rzeczy które robisz źle! Jak zbudować mięśnie? 10 rzeczy które robisz źle! BCAA - minimalna skuteczna dawka BCAA - minimalna skuteczna dawka Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Ryż brązowy - wady i zalety Ryż brązowy - wady i zalety Chcesz szybciej schudnąć? Jedz ryby! Chcesz szybciej schudnąć? Jedz ryby! Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu?