SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

37 lat więc skazana na porażkę??

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2297

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 340
kochani. jestem cichym uczestnikiem tego forum od wielu miesięcy. czytałam, czytam, uczyłam się i uczę. o białkach, cwiczeniach dietach i zapotrzebowaniach. poswięcilam na to duzo czasu. mialam mnóstwo zapalu i chęci do tego zeby cos w swoim zyciu zmienic. zmienic siebie. nadac zyciu nową jakosc. kazdy kto ma nadwagę i chce schudnąc wie o czym mowie. przeszlam w swoim zyciu wiele diet. kopenhaskich, cambridge itd. bylo ich wystarczająco duzo by rozwalic metabolizm i tyc od "patrzenia na sałatę" :) do czego zmierzam.. otoz od dwoch miesiecy systematycznie cwicze 3 razy w tyg na silowni. wykonuje cwiczenia zalecone prze tamtejszego instruktora. wyglada to tak:
15 min. rozgrzewka - orbitrek.
potem cwiczenia na gorną lub dolną częsc ciala. male obciązenia po 12 powtórzen w trzech seriach.
potem 45 minut cwiczen aerobowych. najczesciej bieznia, rower.
nie zaniedbuje treningow. wkladam w nie wszystkie chęci i determinacje jaką mam. po dwoch miesiącach efekt jaki osiągnelam jest zaden. nie schudlam ani kilograma. co wiecej nie schudlam ani centymetra. czy tak moze byc? czy czas eakcji organizmu moze byc tak dlugi? czy mozna miec jeszcze nadzieje ze cos drgnie? przyznam ze tracę entuzjazm.. silę woli. brak efektow bardzo mnie zniechęca..
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 235 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2225
Tutaj jest napisane o treningu 3 razy w tygdniu. Niewiem czy dobrze zrozumialem ten tekst ale najpierw pisze Pani ze czytala wiele o bialkach i dietach a pozniej Pani pisze ze trenuje nie spominajac o zadnej diecie. Jezeli jej na prawde nie ma, to prosze pamietac ze dieta to ponad 60 procent sukcesu w odchudzaniu i budowaniu miesni! Nie ma takiej mozliwosc ze Pani ma diete i nie chudnie. Jezeli tak jest to prosze obnizyc dzienne spozycie kalorii do takiego stopnia zeby zaczela Pani chudnac! Nie kazdy ma swietna przemiane materii,poza tym po 25 roku zycia ona zwalnia ale kazdy moze schudnac. pozdrawiam
napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 171 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
Sool witam w klubie 30 latkow, jestesmy rowniesniczkami ale o tym sza
Zacznijmy od poczatku, pisz swoj przykladowy dzien diety, jaki rozklad przyjelas, od razu jaka kalorycznosc sobie wyliczylas i jaki ujemny bilans. Troche danych o sobie, bo nic nie wiemy...

Treningiem sie tez zajmiemy, pozmieniamy, nie lubie "trenerow na silowni" za to ze zabieraja kobietom mozliwosc pelnego wykorzystania cwiczen z ciezarami i sadzaja je na maszynach i kaza machac
Ruszy waga w dol, jak nic, zobaczysz

Zmieniony przez - obliques w dniu 2008-12-15 20:07:37
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 340
dieta tak. jak najbardziej. oparta na płatkach owsianych, jajach, rybach, piersiach drobiowych, kaszach, naturalnym ryzu, wiejskich serkach bez slodyczy, bez owoców, bez warzyw o wysokom IG itd. tylko jest maly problem. mianowicie nie ważę zjadanych produktów. nie jem bowiem duzo i generalnie zjedzenie 5-6 malych posilkow i tak jest osiągnięciem samym w sobie. najchętniej zjadalabym dwa bo do takiego trybu zycia jestem przyzwyczajona.
napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 171 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
wazyc nie musisz poukladamy diete na oko, ale musisz sobie powyliczac
napisał(a)
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 5537 Wiek 47 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 47895
Sool, podaj przykladowy jadlospis. To co napisalac, to jakis placz i nie da sie pomoc wten sposob, bo nie dajesz rzeczowych informacji o sobie.
Jest tu nas pare osob w podobnym wieku, cos poradzimy...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 340
obli.. nie jest mozliwe zebysmy byly rówiesniczkami. obejrzalam sobie ciebie dokładnie. jestem tysiąc lat starsza :)
napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 171 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
A tak to juz prawie klub
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 340
1.płatki owsiane, jogurt naturalny , troche orzechów.
2. jajko na twardo, ogórki zielone z czosnkiem i oliwą, troche chleba razowego.
3.piers drobiowa duszona, kapusta kiszona z oliwą, trochę kaszy badz ryżu
4.tunczyk w sosie wlasnym z ryze, i oliwą.
5.serek wiejski
nie są to porazające ilosci. raczej posilki po ktorych nie czuję glodu ale nie jestem objedzona.
bolku. nie jestem kobietą ktora zwykła płakac z takiego powodu ze jej tyłek nie spada. po prostu szukam porady a nie męskiej marynarki do płaczu.
co do zapotrzebowania kalorycznego. mam wrazenie ze cokolwiek bym nie ustalila to będzie za duzo. metabolizm po przebytych dietach równy zeru. dieta zeby dla mnie byc redukcyjną musialaby oscylowac w granicach 600 kcal :)
napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 171 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
Lo Matko, no nie sa to porazajace ilosc, w rzeczy samej dieta ponizej 50% zapotrzebowania kalorycznego + niekonczace sie aeroby, czyli wszytsko co sie da by nie schudnac.

Na jakich zasadach ukladalas ta diete? Pytam powaznie, bo chcialabym ustalic co preferujesz, czy zbilansowana w/g 10 przykazan, czy LC, czy jakies inne formy...

Druga sprawa, kalorycznosc, nie ma innej mozliwosci jak wrocic do zera, Strzelam, z treningiem 1800kcal to nie zart, pierw wrocisz na taka kalorycznosc i z pokora przyjmiesz to co sie bedzie dzialo, przez najblizsze dwa tygodnie.
Ladnie zaczniesz od 6 posilkow, sniadanie, bialko ma byc, drugi posilek tez wiecej bialka, od 4-tego posilku nie dawaj kaszy ryzow w to miejsce daj wiecej warzyw i oczywiscie bialko i tluszcz.
Jestem tendencyjna, ale wiem ze przy odchudzaniu warto jednak wspomoc sie odzywka biakowa typu Whey, bo ciezko ciagle wsuwac mieso. Ale osobiscie proponowalabym takie cos na dwa tygodnie a pozniej przemeblujemy troche diete i bedzie lzej.
Silownia poniewaz juz jestes wprawiona bedzie konkretan, i pani instruktor bedzie musiala sie wykazac swoja znajomoscia cwiczen podstawowych, od razu ostrzegam, ze mozesz sie doewiedziec, ze na tym treningu co zaproponuje bedziesz zaraz wygladac jak schwarzenegger
napisalam tu kolezance z dziennikow ty tez mozesz go zaczac robic
http://www.sfd.pl/..._layla...../_DZIENNIK_-_POWERLIFTING-t419027-s6699.html#eot
Do domu tez cos wymyslimy bys sie nie lenila w pozostale dni

Jak masz pytania to pytaj, i w ogole powiedz ile ty tego tluszczu chcesz sie pozbyc?
A najlepiej zaloz dziennik to bedziemy na bierzaco "korygowac" Bolek tez
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 199 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2214
odstaw te serki, wzamian daj kasze jaglaną, odezwij sie za miecha :)

Przysiady=KoKS
"Dybuj, dybuj i się nie przedybuj,ale zdybuj"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

szczupły, a oponka :((

Następny temat

Odstające łopatki

Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn John David Glaude - od otyłego do bestii John David Glaude - od otyłego do bestii Beta-alanina sposobem na długowieczność Beta-alanina sposobem na długowieczność Jakie owoce jeść po treningu? Jakie owoce jeść po treningu? Kwas mlekowy chroni komórki Kwas mlekowy chroni komórki Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Zespół skrzyżowania górnego - rozpoznanie i leczenie Zespół skrzyżowania górnego - rozpoznanie i leczenie