SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

2 miesiące i co dalej...

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 439

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 88
Hejka, mam 16 lat pisałem już na tym forum 2 posty. Ćwiczę już 2 miesiące i 2 tygodnie, mam dietę, którą w dni treningowe zawsze spełniam a w dni nietreningowe niekiedy coś robię inaczej, mniejsza z tym nie o to chodzi w tym temacie. Otóż pierwszy miesiąc robiłem codziennie inną partię ciała, czułem się wtedy 'napompowany' ale niewiem czy to dobrze że codziennie ćwiczyłem? Od początku października jestem na FBW i ćwiczę co 2 dni ale inaczej to odczuwam niż splita. Powiedzcie mi, czy mam pozostać na FBW? I z góry zaznaczam ,że jestem amatorem jeśli chodzi o to że zaczynałem ćwiczyć od splita! Pozdro ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5934 Napisanych postów 139470 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 973703
Pozostan. Trening codzienny jest dla zawodnikow
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 84
Jeśli chodzi o trening codzienny to mięśnie po większym wysiłku potrzebują regeneracji więc nie polecam ćwiczyć codziennie, oczywiście inaczej jest z brzuchem, który szybko się regeneruje ale też o tych partiach mięśni gdzieś czytałem że nie należy ćwiczyć codziennie ale nie jestem pewny prawdziwości tych informacji.
1
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
popuri Doradca
Ekspert