Temat został odczytany 124 razy
    Ankieta - Proszę o pomoc
    Płeć: mężczyzna
    Wiek: 22
    Waga: 75
    Wzrost: 179
    Cel treningowy: masa mięścniowa
    Staż treningowy na siłowni: 3 lata z przerwami
    Uprawiane inne sporty: piłka nożna
    Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full osprzęt
    Dieta: tak
    Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje): nie
    Zażywane suplementy: brak

2 Treningi dziennie

zgłoś naruszenie
  • filipele10
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 2
  • Wiek: 21 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 61
Witam , chciałbym się zapytać osób bardziej doświadczonych o treningi . Mianowicie trenuję na siłowni oraz piłkę nożna 3 razy w tyg , mam pytanie ponieważ ze względu na pracę mam czas iść na siłownię i bezpośrednio na trening i w związku z tym jaka kolejność treningu będzie lepsza i czy między treningami warto zaopatrzyć się w jakieś węglowodany czy zjeść jakiegoś banana , z góry dzięki za pomoc.

1489948102000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • anubis84 Instruktor Marcin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 87512
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 420310
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: wiosna 2009
Zalezy co i jak trenujesz, jak te treningi piłki wyglądają ile czasu czy to tak normalna gra z kolegami, czy tą piłke traktujesz priorytetowo
kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

1489956502000
zgłoś naruszenie
  • filipele10
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 2
  • Wiek: 21 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 61
Około 1,5 godziny , traktuje oczywiście piłkę priorytetowo , treningi różnią się poziomem wysiłku w zależności od dnia , prowadzone z drużyną i Trenerem.


Zmieniony przez - filipele10 w dniu 2017-03-19 22:25:33
1489958556000
zgłoś naruszenie
  • anubis84 Instruktor Marcin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 87512
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 420310
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: wiosna 2009
To w takim wypadku siłowy po treningu piłkarskim bym dał choć i tak słaba opcja łaczyć takie dwa treningi, ale jak wyjścia nie ma
kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

1489959382000
zgłoś naruszenie
  • ronie220
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 32896
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 228574
  • Status: Ekspert
Jeśli nie ćwiczysz nóg tego dnia to zrobiłbym jednak siłowkę przed treningiem piłkarskim. W międzyczasie można uzupełnić węglowodany.

Polecam jednak pozostać przy dwóch treningach siłowych w tygodniu, przynajmniej narazie.
Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw).

Konsultacje treningowe i dietetyczne.

Dziennik:

[http://www.sfd.pl/Sprawność,_estetyka_i_harmonia/Ronie220_,_pods._69-t1075096.html]



1489998014000