SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

1 Cykl kreatynowy pytanie

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 404

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam

Generalnie staż na siłowni to ok 6 lat on/off. Co do diety staram się pilnować jak to tylko możliwe bo ona najważniejsza, niestety nie należę do tych którym to wychodzi najlepiej. Ćwiczę ok 5 dni w tyg od zeszłego roku. Od stycznia 2017r przyłożyłem się do treningów solidniej i postanowiłem zrobić cykl kreatynowy w 2018. Mój 1 cykl zacząłem ok 4,5 tyg temu i postanowiłem wskoczyć na coś lepszego. Aktualnie biorę : Storma universala + Shock Therapy, uzupełniam to przez Gold standard whey, glutamina universala, AAKG mega hardcore z treca, OMEGA 3, beta alaniana i BCAA z siteca. Pomiędzy 2-3 tyg bardzo duży przyrost siły, wytrzymałości i bardzo dobra regeneracja. Niestety zamiast zyskać na masie straciłem na tą chwilę z 89kg do ok 84kg. Liczyłem na trochę lepszy efekt wizualny w tym chciałem przynajmniej utrzymać masę no i niestety tego nie ma, w dodatku nie czuję żadnych efektów tzn tego co miało miejsce na początku cyklu po 4 tyg. Moje pytanie jest takie czy taki cykl lepiej było zrobić na monohydrancie czy jabłczanie? Ciągnąć taki cykl do 8 tyg czy go przerwać na następne kilka miesięcy i potem wskoczyć na monohydrant 3-5g przez ok 8miesięcy? Chodzi mi o to że miałem większe oczekiwania od tego cyklu a niestety się na tym trochę zawiodłem.
Dzięki z góry odpowiedz jakby ktoś miał czas
Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert