logo
zamknij zamknij

18-sto latek rozpoczyna wszystko od zera.

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2159

0 5 0
napisał(a)
Lui-Cas
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 205
Ok przyjmijmy ,że moje zapotrzebowanie kaloryczne wynosi w zaokrągleniu 1900 kcal dodając do tego te 500-900 kcal wyniesie 2500-2800 kcal teraz kolejny pytanie odnośni tej całej proporcji węgli białek i tłuszczy jaki to ma być stosunek ? chciałbym zaznaczyć ,że za trening chciałbym się wziąć za tydzień dwa ponieważ chciałbym lekko przytyć i w między czasie ułożyć porządną dietę a potem plan treningowy < ale to wyższa szkoła jazdy
Według dziennika posiłków Witalmax
po wpisaniu następujących danych
Waga 65
Mężczyzna 1
Wiek 18
Współczynnik Aktywności 1,20
Moim celem jest wzrost masy 1 o 900 kcal
i wyszło mi takie coś:
KALORIE [kcal] 2772
BIAŁKO [g] 130 2,0
TŁUSZCZE [g] 84,5 1,3
WEGLOWODANY [g] 373 5,7

Czy mogę się na tych danych opierać układając sobie dietę czy radzilibyście czegoś odjąć a może dodać ?

Zmieniony przez - Lui-Cas w dniu 2007-11-14 23:47:12
napisał(a)
Piorunos
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1639 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12110
hehehe i rozumiem ze teraz zamierzasz siedziec z kalkulatorem w kuchni przez reszte zycia i liczyc czego ile zjadasz.
Dobrze Ci radze nie baw sie w apteke jak bys conajmniej mial 10 lat starzu na zawodowej scenie tylko wez sie do roboty.Nie mowie tego zlosliwie ale dobrze Ci radze.
napisał(a)
Lui-Cas
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 205
Piorunus tylko mi powiedz czy dobrze obliczyłem i czy uważasz że takie rozwiązanie jest dobre ?
KALORIE [kcal] 2772
BIAŁKO [g] 130 2,0
TŁUSZCZE [g] 84,5 1,3
WEGLOWODANY [g] 373 5,7
policzyłem jak to na kcal się przekłada i wyszło
białko 520 kcal
wędlowodany 1492 kcal
tłuszcze 760 kcal
czy takie proporcje są właściwe ?

Zmieniony przez - Lui-Cas w dniu 2007-11-14 23:54:23
napisał(a)
Piorunos
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1639 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12110
styknie :)
napisał(a)
Lui-Cas
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 205
a co powiesz na to Wiele badań pokazuje iż rozkład kcal z poszczególnych marko składników powinien wyglądać następująco : 50% kcal w diecie powinno pochodzić z węglowodanów , 30 % z białek i 20 %z tłuszczy. W świetle najnowszych badań można przyjąć ze minimalna ilość tłuszczy powinna wynosić 25% ,25-30% z białek i 45-50% z węglowodanów. Ektomorficy są jedyną grupą u której diety masowe nisko węglowodanowe uniemożliwiają prawie w ogóle budowę masy mięśniowej nawet przy jeszcze większych poziomach kcal.
z moich obliczeń wynika że stosunek wynosi
białka 18%
węglowodany 53%
tłuszcze 27% i co teraz ?
napisał(a)
Piorunos
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1639 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12110
No to przeciez masz dobrze w czym znowu problem ?? Ze sie nie zgadza co do procenta ? hehe Chlopie i tak to co Ty sobie wyliczysz w porownaniu do tego co bedziesz naprawde jadl ma sie jak piernik do wiatraka.
napisał(a)
Lui-Cas
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 205
Jeszcze mam dwa pytanka teraz tak patrze na tą moją Oliwę z oliwek i pisze na niej "Oliwa z wytłoków z Oliwek" i poniżej Oliwa zawierająca wyłącznie oliwę uzyskaną z przetworzenia oliwy z wytłoków z oliwek i oliwę otrzymaną bezpośredni z oliwek
822kcal
tłuszcz 91,6gr
k.nasycone 13gr
k.jednonienasycone 69,6gr
k.wielonasycone 9gr
i teraz pytanie czy to jest dobra oliwa ? bo coś czytałem i pisza oliwa extra virgin za tą swoja dałem 24zł/1l i jest do wyrzucenia czy ona też jest "dobra"? a jeszcze jedno pytanko mam wiesz może jakie wartości w b t ma jedno jajko kurze całe ?
OK pytanie o oliwę nie aktualne bo właśnie czytam że lepsza jest ta extra virgin

Zmieniony przez - Lui-Cas w dniu 2007-11-15 00:32:03
napisał(a)
Piorunos
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1639 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12110
No wlasnie caly czas probowalem Ci uswiadomic ze zaczniesz za chwile to robic co wlasnie zaczales czyli zamiast cwiczyc zastanawiac sie ile co czego ma i mierzyc i warzyc i w rezultacie zamiast cwiczyc i jesc normalnie nic z tego nie bedzie.Powiem Ci tylko ze z takim podjesciem nigdy nic nie osiagniesz.

I zrozum w koncu ze nie jeste wazne czy bedziesz mial olive extra virgin czy super duper ani czy wypijesz jej 18 mg czy 24 !!!!! To nie ma zadnego wplywu na to jak beda Ci rosly miesnie !!! Ja nei wiem jak Ci nie szkoda na to czasu

Zmieniony przez - Piorunos w dniu 2007-11-15 00:34:35
napisał(a)
Lui-Cas
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 205
Ok może masz racje pierd~~~idealista ze mnie i tyle zawsze chciałbym mieć od razu wszystko dobrze idę się prześpię i jutro będę dalej kombinować mam nadzieje że już z lepszym


Zmieniony przez - Lui-Cas w dniu 2007-11-15 00:57:16
napisał(a)
MolderDist
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 5229 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 55031
Piorunos co ty mu gadasz? A ty co jesz na oko? No ro gratuluje i oby tak dalej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta tluszczowa na mase. problem...

Następny temat

Dieta dla 77/192 {kg/cm]

Progresja treningowa - klucz do rozwoju muskulatury

Stan zapalny a rozpad mięśni u sportowca – jak się bronić?

Napoje zero - porównanie okiem dietetyka

Polędwiczki z kurczaka z warzywami

Anna Fiodor - ocena sylwetki

Bikini fitness – kiedy jest najlepszy czas?

Trening okluzyjny, HIT czy KIT?

Jogurty naturalne - porównanie okiem dietetyka