SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

180cm, 71.5kg, chęć pójścia na siłownię

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 525

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 249 dni Przeczytanych tematów 1
Witam,

Przejdę od razu do rzeczy. Mierzę 180 cm, ważę blisko 72kg, wskaźnik BMI (podobno) jest dla mnie odpowiedni. Nie mam pojęcia jak to działa, ale na pewno chciałbym poprawić swoją sylwetkę. Jak przy tych wynikach wyglądałaby siłownia i co bym musiał zmienić w swojej diecie, by było lepiej? Zaznaczam, że jem aktualnie wszystko to, co "znajduje się w lodówce w niemal każdym domu".
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3453 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
Pełna ankieta, obliczone zapotrzebowanie kaloryczne plus zdjęcie sylwetki, plus orientacyjnie - to co dziś np. jadłeś w formie zrzutu z dziennika żywieniowego, pozwoli udzielić jakiejś sensownej rady.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 678 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 45881
Skoro jesz wszystko to twój sposób odżywiania zapewne pozostawia wiele do życzenia ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4091 Napisanych postów 68516 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 561620
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2908 Napisanych postów 56684 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 611375
Zapraszam do działu trening dla początkujących. Zacznij od określenia aktywności, ułożenia treningu i wtedy zajmiemy się wyliczeniem zapotrzebowania kcal i ułożeniem diety:

http://m.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html 

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
wojo zmc Moderator
Ekspert
Szacuny 861 Napisanych postów 11046 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 183220
Ułóż sobie jadłospis na 4 posiłki + np. wpc po treningu http://www.sfd.pl/sklep/SFD_Wpc_protein_plus-opis3653.html posiłki dobieraj tak by i produkt białkowy( udka, podroby, szynka schab wieprzowy , wołowina , ryby jak śledź , makrela , łosoś , dorsz , jajka ) węglowodany ( ziemniaki , ryż , kasza gryczana/jaglana/kuskus/pęczak) tłuszcze ( oleje lniany rzępakowy zimnotłoczony , awokado , orzechy nerkowce, włoskie, laskowe , migdały ). Co do treningu na początku wystarczy Ci FBWhttp://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html .
Pozdrawiam

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie

Moje zmagania zapraszam :
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467-s3.html#post-18313623 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do oceny i ew. modyfikacji (trwa już 4tyg)