logo
zamknij zamknij

17 lat - chce stracić koło 10 kg. POMOCY

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3432

0 5 0
napisał(a)
jez_ww
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4
WITAM


Kiedyś...
2 lata temu (kwiecien - czerwiec), mając 15 lat stwierdziłem że jestem po prostu grubą banią. Miałem wtedy ok 168 cm wzrostu i 92 kg wagi. Stwierdziłem, że bede unikal bialego pieczywa, slodkich napojow, slodyczy, ziemniakow, a bede ruszal sie wiecej.
Przez miesiac biegania rano, przed sniadaniem i popoludniach spedzanych na boisku grajac w koszykowke do konca roku szkolnego stracilem 7,5 kg i ta wage utrzymalem do okolo pazdziernika.

Pozniej znow do okolo marca nabralem masy do stanu ok 91 kg (wzrost coś kolo 174/175 cm. Aktywnosc zaczalem w okolicach maja kiedy powrocilem do rannego biegania (niestety tylko ok 2 tygodni) Zaczalem ograniczac wyzej wyminione produkty, laczac to standartowo z popoludniami na boisku z pilka do kosza i spalaczem Thermo Fat Burner, potem Clen Burexin. Udało mi się zlecieć do 83 kg. Jadłem duże ilości białka i starałem się bardzo mocno ograniczać węglowodany. Jadałem ryby, mięsa, białe chude sery ( tak pokrotce)

Teraz

Poszedłem do dobrego liceum i odbiło się to na moim wyglądzie. Popoludnia spedzam raczej siedzac przed biurkiem, a moja katywnosc sportowa ogranicza sie do 1,5 h sks w pon, 1h W-f w środe i 2h w-f w piątek. Lubie też spędzać trochę czasu przed komputerem.Generalnie lipa! Na diete też specjalnie nie zważam. Nawet gdy próbuje się ograniczać zawsze pojde do lodowki i d**a :(

Cel

Chcę zrzucić wagę do około 80 kg w miare zdrowym tempie, wiec nie za szybko. Chce sie jak najlepiej kondycyjnie przygotowac pod turniej koszykowki na ktory najprawdopodobniej pojade w maju. Zalezy mi na zgubieniu masy zyskania szybkości, zwinności, siły no i może wyskoku (choć w tym elemencie jak na moją mase nienajgorzej)

Jaka aktywnośc fizyczna?

Przeglądając forum wnioskuje, że przeważnie na zgubienie masy stosuje się siłownie + aeroby. w beztreningowe dni interwały.

Co polecacie niespełna 17-letniemu chlopakowi. Kiedyś ćwiczyłem na siłown (najdluzej 3 miesiace regularnej siłki). Czy na treningu siłowym najlepiej zgubić mase? Czy do polepszenia "osiągów" potrzebnych w koszu o ktorych wczesniej pisalem raczej skupic sie na interwalach, aerobach?

Jakie treningi polecacie? Prosze o przyklady!

DIETA!!!

[quote] Lub wzór drugi o wiele prostszy :
M:
1. mnożymy wagę x 24 godziny = podstawowe zapotrzebowanie kaloryczne (BMR)
2. BMR x współczynnik aktywności = dzienne zapotrzebowanie kaloryczne


90*24=2160

2160 * 1,2 = 2592

Białko: na 2 gr białka/ kg ciała - 90x2=180
180x4 = 720 kcal

Węgle: 120g x 4 kcal = 480 kcal

Tłuszcze: 2592 - 720 - 480 = 1392 kcal

Prosze o przykłady diet.

Generalnie jestem bardzo zdeterminowany aby zrzucić zbędnego ciała. Czy polecacie jakieś spalacze? Bardzo chętnie zrezygnuje z komputera na rzecz treningu, godząc to z nauką.

PROSZE O POMOC

Z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich forumowiczów!





Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 89-90

Wzrost: 180

Obwód klatki: 104

Obwód ramienia: 33/34

Obwód talii: 98

Obwód uda: 63

Obwód łydki: 44

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: nie wiem gdzie policzyć

Aktywność w ciągu dnia: wyżej

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: wyżej


Odżywianie: wyżej

Cel: redukcja rozłożona w czasie

Ograniczenia żywieniowe: -

Stan zdrowia: kiedyś brak odporności - zażywałem leki na sterydach / teraz zdrowy

Preferowane formy aktywności fizycznej: zależy od szkoły

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: Thermo Fat Burner/Clen Burexin

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak

Stosowane wcześniej diety: próba ograniczenia węglowodanów
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
wixayo
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 278 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2235
to zalezy czy znajdziesz czas na silke... chociaz moim zdaniem do zrzucania wagi najlepsza jest inwestycja w jedzenie, oraz rowerek. (silka jest super - zeby nie bylo . Zwlaszcza, ze rowerek w pokoju pred kompem wcale nie zjada ci czasu, bo mozesz jechac przez godzinke ogladajac film, zamiast siedziec na krzesle po prostu. spalaczo/pobudzacz moze byc jakis, bo nawet jesli nie da za duzo w poczatkowej fazie sam z siebie, to cie zmotywuje, no i da kopa do ruchu :) hantelki tez nie beda drogie, a machanie w domu da ci elastycznosc i nie sprawi, ze bedziesz sie czul uwiazany silownia (zwlaszcza, ze piszesz o braku czasu).

obciecie wegli (slodycze zapewne ) wazne. ale wazniejsze chyba trzymanie sie zasad ogolnych, podzielenie jedzenia na wieksza ilosc posilkow, jedzenie na ostatni bialka, wegle po treningu - tego typu bajery (wsjo jest w podwieszonych).

co do diety, to najpierw sciagnij sobie dziennik posilkow ( www.darkthorn.republika.pl ) i przez kilka dni zanotuj co jadles i na podstawie tego modyfikuj stopniowo diete, tak zebys tez nie wpadl w jedzenie rzeczy, ktorych nie lubisz, bo to na dluzsza mete nei zda egzaminu.



Zmieniony przez - wixayo w dniu 2008-01-21 00:28:47

...Bądź skałą i rzeźbiarzem...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc w wyborze diety

Następny temat

Proszę o porady w nabraniu masy

Sterydy anaboliczno-androgenne a serce

Rafał Tasiemski - ocena sylwetki

Michał Żądło - ocena sylwetki

Androgeny, wyniki sportowe i paszport biologiczny

Powiedziała TAK!

Makarony - porównanie okiem dietetyka

Porusz swoje łydki - strategie wspomagające rozwój łydek

Czym się kierować wybierając trenera personalnego?