SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

16krzychu///DZIENNIK///Wagi gimnastyczne i siła///

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3053

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 161 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1880
Witam,
Założyłem ten dziennik, ponieważ chciałbym pokazać, że bez sprzętu też można coś osiągnąć, a także dlatego, że ćwiczę gimnastykę od ponad roku. W tym cyklu treningowym będę ćwiczył różne figury gimnastyczne, w których siła ma znaczenie. Np. planche, manna itp. Czy mi się uda? Zobaczymy...
Do dyspozycji mam drążek, uchwyty do pompek i własne ciało .

Staż: 1 rok gimnastyki;
Cel: Siła i wykonanie elementów gimnastycznych;
Motywacja: Muzyka i chęć bycia lepszym ;
Dieta: Staram się mniej jeść i zdrowiej, a przede wszystkim NIE BĘDĘ jadł w nocy;
Wzrost: 172cm;
Waga: 74kg.

Plan treningowy na pierwsze trzy tygodnie: PLANCHE 26.10.2009r. - 20.11.2009r. 3 razy w tygodniu,

Rozgrzewka 5 minut rowerek, później rozciąganie,

1.Pompki - ręce przy biodrach 3x10,

2.Frog stand 3 x 20 sekund,

3.Tuck planche 3x5,

4.Pompki - Nogi na podwyższeniu, ręce na ziemi na wys. bioder 3x5,

5. Przejścia - na uchwytach do pompek przejścia z L - seat do tuck planche 3x5.

Plan na: MANNA

1.Na uchwytach nogi zgięte i rozszerzone w literę V 4x10 sekund,

2.Scyzoryki i przejście na plecy i rozciąganie grzbietu 3x7,

3. Straddle L - seat na uchwytach.

Następny etap do tego ćwiczenia po tym jak będę w stanie wykonać punkt 1 na ziemi przez 10 sekund.

Rozciąganie na koniec.

TrainHardOrGoHome

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący