SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

16 lat - początek ćwiczeń, masa itd

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1502

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 25 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 305
Witam mam 16 lat. Mierzę 180cm wzrostu i ważę zaledwie 56kg. Chciałbym zrobić coś z wagą trochę na niej przybrać, bo jestem za "chudy" do wzrostu. Nie wiem jak zacząć ćwiczyć, prosiłbym o polecenie mi jakichś ćwiczeń, może też pewnego rodzaju diety. Nie znam się na tym kompletnie, mam tylko zamiar i jestem do tego zmotywowany aby ćwiczyć i się wyrobić. Najbardziej zależy mi na wadze i rozroście ramion.

Proszę o wyrozumiałość i rady, jestem otwarty na wszelkie dyskusje na temat ww. spraw.

Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 887 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7164
Ile treningów w tygodniu?Jak z dietą i trzymaniem jej ? I jakie fundusze na diete możesz przeznaczyć?

"Trening czyni mistrza, chemia czyni cuda"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 636 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 27194
Czytaj tematy podwieszone w działach: "Odżywianie" i "Trening dla początkujących" - tam znajdziesz odpowiedzi na twoje pytania

Pomogłem? PRZYZNAJ SOGA :D !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 25 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 305