SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

15lat-regeneracja

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 563

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 201 dni Przeczytanych tematów 38
Cześć mam pytanie do was, co zrobić żeby lepiej sie zregenerować? Myślałem o jakimś BCAA. Trenuje 5 razy w tygodniu street workout i zależy mi na dobrej regeneracji. Sam sen niezbyt mi wystarcza. Mam 15 lat.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 434 Napisanych postów 2429 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 251571
Sen w odpowiednich godzinach (czyt. 22-7), żeby te 7,5-8h wpadało + ograniczenie światła niebieskiego w godz. po południowych poprzez instalacje programów na telefon/komputer tj.flux. Ogarnięta miska pokrywające twoje zapotrzebowanie na wszystkie składniki odżywcze.
Nie uważam, że jest to już odpowiedni moment na pakowanie się w suplementy. Patrząc jednak długofalowo to omega 3 i na razie bym został przy tym . Po czym widzisz, że są problemy z regeneracją?

Confidence is silent. Insecurities are loud.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2845 Napisanych postów 56284 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 601085
Istotne będą podstawy: dieta i ilość godzin snu. W celu poprawy regeneracji np.:

- ZMA,
- GABA,
- BCAA,
- ashwaganda.



Zmieniony przez - domer w dniu 2018-03-06 08:33:26

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 134 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 22535
a może problem leży w przetrenowaniu a nie regeneracji. Jak w takim wieku masz problem z regeneracją to albo jesteś chory albo zbyt dużo trenujesz. Pewnie druga opcja. Pamiętaj -> w tym sporcie więcej nie znaczy lepiej, musisz wszystko z głową robić albo zahamujesz progres.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6066 Napisanych postów 140265 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 996316
SZOGUN9909
Cześć mam pytanie do was, co zrobić żeby lepiej sie zregenerować? Myślałem o jakimś BCAA. Trenuje 5 razy w tygodniu street workout i zależy mi na dobrej regeneracji. Sam sen niezbyt mi wystarcza. Mam 15 lat.


problem moze lezec rowniez w jakosci snu, odzywianiu, czy ograniczeniu innych aktywnosci
5 razy w tygodniu treningi, to dosc spora ilosc, byc moze warto tego typu pomysl zarzucic na jakis czas
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 4187 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 78927
SZOGUNIE, na jakiej postawie/jakie masz objawy, ze sadzisz iz Twoja regeneracja jest na kiepskim poziomie ?
1

Impossible Is Nothing

Pomogłem ? Daj SOG'a :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 201 dni Przeczytanych tematów 38
NoIzZeR
SZOGUNIE, na jakiej postawie/jakie masz objawy, ze sadzisz iz Twoja regeneracja jest na kiepskim poziomie ?

Już jest wszystko okej, nie były wcale to aż takie duże problemy z regeneracja a z tym że byłem trochę taki senny ale teraz przed treningiem pije kakao z zielona herbata i jest wszystko okej. Staram sie również więcej spać.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 201 dni Przeczytanych tematów 38
WnMPapa
Sen w odpowiednich godzinach (czyt. 22-7), żeby te 7,5-8h wpadało + ograniczenie światła niebieskiego w godz. po południowych poprzez instalacje programów na telefon/komputer tj.flux. Ogarnięta miska pokrywające twoje zapotrzebowanie na wszystkie składniki odżywcze.
Nie uważam, że jest to już odpowiedni moment na pakowanie się w suplementy. Patrząc jednak długofalowo to omega 3 i na razie bym został przy tym . Po czym widzisz, że są problemy z regeneracją?

Już jest wszystko git. Więcej śpię i przed treningiem żeby Nie być sennym pije kakao z zielona herbata.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 201 dni Przeczytanych tematów 38
TomQ-MAG
SZOGUN9909
Cześć mam pytanie do was, co zrobić żeby lepiej sie zregenerować? Myślałem o jakimś BCAA. Trenuje 5 razy w tygodniu street workout i zależy mi na dobrej regeneracji. Sam sen niezbyt mi wystarcza. Mam 15 lat.


problem moze lezec rowniez w jakosci snu, odzywianiu, czy ograniczeniu innych aktywnosci
5 razy w tygodniu treningi, to dosc spora ilosc, byc moze warto tego typu pomysl zarzucic na jakis czas

Już jest wszystko okej, problem nie leżał aż tak bardzo w regeneracji a senności po lekcjach w szkole, teraz przed treningiem pije kakao z zielona herbata żeby dostarczyć kofeinę i wszystko jest okej. Co do 5 treningów jest to odpowiednia ilość, po treningu sie rozcieram w street workout to nie siłownia i po takim treningu szybciej jestem zregenerowany niż jak kiedyś robiłem typowo siłowe na wolnych ciężarach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 201 dni Przeczytanych tematów 38
najdus
a może problem leży w przetrenowaniu a nie regeneracji. Jak w takim wieku masz problem z regeneracją to albo jesteś chory albo zbyt dużo trenujesz. Pewnie druga opcja. Pamiętaj -> w tym sporcie więcej nie znaczy lepiej, musisz wszystko z głową robić albo zahamujesz progres.

Już wszystko okej problem nie leżał w regeneracji a w senności po zajęciach szkolnych teraz przed treningiem pije kakao z zielona herbata aby nie być sennym
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6066 Napisanych postów 140265 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 996316
kontroluj na biezaco czy problem sie nie nasili, czy bole miensiowe nie utrzymuja sie dluzej itd, co bedzie wskaznikiem, ze regeneracja jednak dalej bedzie kiepska
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kreatyna i miarka