SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

12-10-8-6

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 783

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 173
Czesc, moj max dla MC dla 12-10-8-6 to 40-50-58-65 czy jak zaczne od 32,5 42,5 51,5 i 57,5. I co trening doloze 2,5 kg bedzie ok?;) a dla uginiana sztanga dla 12-10-8 to 27 31 34 kg jak zaczne od 22 26 28 i 2,5 kg dokladka co 2 treningi? Ujdzie taki model?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2941 Napisanych postów 49542 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 637992
Może tak być choć schodzenie do 6 powtórzeń nie do końca jest efektywne w planie treningowym. Jeśli już to kończ na 8 powt

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 173
Ok dzięki, a jeśli zrobię nowy plan gdzie pewnie również będzie MC to znowu zaniżyć trochę ciężary żeby móc progresować?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 101 Napisanych postów 471 Wiek 28 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 13173
Tak :)


Zmieniony przez - Zezowaty R w dniu 2016-11-06 17:06:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 173
Ok to jeszcze się zapytam czy na masie konieczna jest progresja do wzrostu mięśni? Bo ja zawsze trenowałem tak że zostawał mi zapas 1 powtórzenia i jak ciężar stawał sięlekki to po prostu trochę dokładałem, ale na pewno to nie było z treningu na trening nigdy się nie cofałem, czy to było złe?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3216 Napisanych postów 41839 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322530
Dobrze robiłeś.

Zwiększenie ciężaru nie jest jedyną metodą progresji. Lepsza technika, krótsze przerwy wypoczynkowe, wolniejsza faza negatywna...itd. to również sie liczy.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 173
Czyli jeśli ktoś przez cały rok w martwym ciągu by podnosił 100 kg przy 10 powtórzeniach, ale skracał czas między seriami to również jest progresja i mięśnie się nie przyzwyczają do ciężaru pomimo że przez rok podnosił to samo w tej samej liczbie powtórzeń/ Dzięki za pomoc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3216 Napisanych postów 41839 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322530
Nie da się przez cały rok skracać przerw, bo w końcu musiałbyś podnosić te 100kg cały czas
Ale owszem, da się cwiczyć tym ciężarem przez dłuższy okres i notować postępy. Jednak trzeba będzie wprowadzać różne metody i kombinować.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 173
Ok to jeszcze takie głupie pytanie hehe, jeśli ktoś ma nadwyżkę kaloryczną z dobrym jedzeniem, i ćwiczył by ciągle takim samym ciężarem bez zwiekszania intensywności to jest w stanie budować mięśnie? Bo ja np. przy 10 powtórzeniach robiłem MC przy 60 kg i nie zwiększałem tego ciężaru dopiero jak się zrobił lekki nie raz mijało miesiąc nieraz półtora, a przerwy i technika były ciągle takie same.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3216 Napisanych postów 41839 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322530
Nie, bo ciało się zaadaptuje i nie będzie dokładało mięsni, które de facto traktuje jak balast.
By ciągle się rozwijać trzeba szokowac muskulaturę. Wtedy ona próbuje sie uodpornić i zwieksza włókna mięsniowe (w dużym uproszczeniu).

Jedną z metod ciągłego szokowania jest właśnie zwiększanie ciężaru.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 173
No własnie i z tym mam problem bo ja nie mogę dokładać ciężaru bo wtedy szwankuje technika, i dlatego pytałem czy mogę robić ''cofki'' z ciężarem co jakiś czas żeby dokładać go ciągle czy to jest dobry pomysł? Robię 80% mozliwosci w danym cwiczeniu potem 85 90 95 i robię cofkę do 80% i tak w kółko, wtedy ciągle dodaję ciężaru i jest ok:]
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Schudnięcie

Następny temat

Przysiady - butt wink?