Temat został odczytany 96460 razy

10 Rad na "NIE" dla początkujących

zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:

1. NIE CZEKAJ z rozpoczęciem ćwiczeń lub diety - ani na "najlepszy czas do tego", ani na "najlepszy program treningowy / dietetyczny". Nigdy czas nie jest idealny, podobnie jak żaden program treningowy / żywieniowy nie jest skuteczny wiecznie. Odkładanie niczego nie zmieni, zacznij natychmiast, czas ucieka!

2. NIE SPIESZ SIĘ ! Nie porywaj się na programy do których nie jesteś przygotowany - ćwiczenie więcej niz organizm może znieść przyniesie efekty odwrotne od spodziewanych. Ponadto jeśli stopniowo będziesz zwiększać obciążenia treningowe, rosną szanse że wytrwasz przy postanowieniach i szybko się nie zniechęcisz.

3. NIE ZMIENIAJ WSZYSTKIEGO NA RAZ! Od lenistwa i jedzenia byle czego do intensywnych ćwiczeń i zdrowej diety droga jest daleka. Nie próbuj nawet zmienić wszystkiego z dnia na dzień bo skończy się to raczej porażką. Zacznij po prostu ćwiczyć i stopniowo, powoli zmieniaj sposób odżywiania.

4. NIE ĆWICZ TYLKO WTEDY GDY MASZ NA TO OCHOTĘ! Ćwiczenia (i również dieta) muszą się stać integralną częścią twojego życia i planu dnia abyś mógł przy nich wytrwać. Jeśli będziesz ćwiczyć i poprawnie jeść jedynie wtedy gdy masz na to chęć, za niedługo chęci do jakichkolwiek ćwiczeń i trzymania diety miną.

5. NIE OCZEKUJ WYNIKÓW Z REKLAM. Nie wierz że jakikolwiek program, suplement czy urządzenie dadzą ci wymarzone wyniki w tydzień czy dwa czy nawet w miesiąc. Praca nad ładną sylwetka to miesiące lub nawet lata. Lepiej zdać sobie sprawę z tego na początku niż odpaść po dwóch tygodniach przez zniechęcenie brakiem wyników.

6. NIE BĄDŹ NIEWOLNIKIEM JEDNEGO PROGRAMU - bo żaden nie jest idealny i każdy przestaje działać prędzej czy później. Staraj się nauczyć jak najwięcej o żywieniu i ćwiczeniach, przy czym gdy patrzysz na programy autorstwa różnych osób, zamiast skupiać się na tym czym one się RÓŻNIĄ, skup się na tym co mają WSPÓLNEGO! Jest duża szansa że jeśli coś jest polecane przez wielu speców z różnych treningowych lub żywieniowych szkół to to właśnie działa, a nie coś unikalnego i chwytliwego co proponuje jeden samotny internetowy guru żyjący z e-booków po $14,99

7. NIE TRWOŃ CZASU I SIŁ - nie myśl że aby osiągnąć wyniki musisz ćwiczyć po 2 godziny dziennie. Więcej nie znaczy lepiej. W większości przypadków 3 x w tygodniu po 30-45 minut ćwiczeń wystarczy, a na pewno w ciągu pierwszych kilku miesięcy ćwiczeń. W ćwiczeniach dużo ważniejsza jest ilość pracy wykonana w jednostce czasu niż to jak długo się ćwiczyło.

8. NIE RÓB TEGO CZEGO NIE ZNASZ - nie wykonuj nieznanych ćwiczeń, nie łykaj suplementów kórych działania nie znasz, nie przechodź na diety których podstaw nie rozumiesz. Najpierw poznaj, potem stosuj.

9. NIE ĆWICZ DO UPADKU MIĘŚNIOWEGO, przynajmniej gdy zaczynasz. Dopóki nie opanujesz właściwej techniki wykonywania ćwiczeń i nie zwiększysz siły, zawsze zostawiaj 1-2 powtórzenia w zapasie.

10. NIE POLEGAJ NA SUPLEMENTACH - każdy makro i mikroskładnik pochodzący z jedzonych w ramach normalnych posiłków produktów naturalnych jest dla ciebie lepszy i zdrowszy niż jakikolwiek jego sztuczny suplement. Nie daj się omamić reklamom pokazującym jakie to niby sylwetki zbudowali kulturyści dzięki odżywkom gdyż wszyscy oni stosowali, stosują i będą stosować niedozwolone środki farmakologiczne o których użyciu oczywiście nie piszą. Na początek najlepszym twoim suplementem powinno być JEDZENIE - w tak naturalnej formie jak to tylko możliwe.

Zmieniony przez - Tyka w dniu 2006-06-10 13:03:52
1149936866000
Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
zgłoś naruszenie
  • TM matys
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 41
  • Wiek: 26 lat
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 2015
Dobre - Sog
Lękliwy stokroć umiera przed śmiercią.
Mężny kosztuje jej tylko raz.
1149942244000
zgłoś naruszenie
  • greku_806
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 10815
  • Wiek: 28 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 59538
takie posty powinny wyskakiwac nowym uzytkownikom zaraz po rejestracji
[http://www.pajacyk.pl] - Kliknij.

www.fmoto.pl Forum motoryzacyjne, zapraszam!
1149942400000
zgłoś naruszenie
  • sobih
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 2214
  • Wiek: 34 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 37636
Tyka, jak zwykle wysoki poziom. sog jesli wejdzie. mam paru znajomkow, ktorzy zaczynali cwiczyc od 1 stycznia tamtego roku i do tej pory jakos nie mieli czasu ... inni od razu (albo za miesiac, dwa) chca byc co najmniej jak Ci z reklam. ten tekst z pewnoscia im pokaze .
1149946832000
zgłoś naruszenie
  • Mariusz.K
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1002
  • Na forum: 12 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 19653
pytanie :
jeżeli w dzien treningowy moje zapotrzebowanie kaloryczne to np: 3700 ,a nie treningowy np: 3200 ,to ile kcal powinienem jesc ?
Stale tyle samo np: 3000 ,czy w dzien treningowy wiecej ,a w nietreningowy mniej ?

dieta redukcyjna.
i czy 7 posilkow to nie za czesto ? Mi w sumie tak pasuje

Zmieniony przez - Mariusz.K w dniu 2006-06-10 16:28:22

[http://*******/hjmr]
1149949094000
zgłoś naruszenie
  • Samboni
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 152
  • Na forum: 10 lat
  • LPA: 3652
Podwies to, jako konieczne do przeczytania.
If ignorance is bliss than I am very blessed
1149950151000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
Powinienes jeść tak jak sobie wymyślisz przez 2 tygodnie i po takim czasie sprawdzić efekty - jeśli dobre, kontynuować, jeśli złe, zmienić.
1149950874000
zgłoś naruszenie
  • Seewy Piękny Zbyszek
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 21029
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 14 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 204417
  • Trenuje: nie mam pojecia - pare ladnych lat ;)
o ktorym guru za 14,99 pisales?
FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."
1149956171000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
a bo to jeden jest ....
1149958465000
zgłoś naruszenie
  • Rothen
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 13305
  • Wiek: 28 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 45237
  • Trenuje: 14 lat piłka nożna , 8 lat siłownia
Tykol ja mam zastrzeżenia tzn. chciałbym podyskutować na temat

". NIE ĆWICZ TYLKO WTEDY GDY MASZ NA TO OCHOTĘ!"

moim zdaniem to nie zawsze jest dobre myślenie bo przeszkadza w czerpaniu przyjemności ze sportu
Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.
1149969948000
zgłoś naruszenie
  • Kazam
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 12430
  • Wiek: 31 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 185426
no wiesz jak*********z sport tylko dla przyjemnosci to spoko ale jak chcesz miec wymierne wyniki to liczy sie systematycznosc...

ogolnie jak chcesz cos robic dla przyjemnosci to juz lepiej wybrac sex niz silownie...
1149971582000