SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

żywienie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 293

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 19 lat Na forum 192 dni Przeczytanych tematów 818
​Cześć, jakoś w marcu wziąłem się po kilku latach za siebie, chłopak 19 lat całe życie gazowane i niezdrowe żarcie
miałem dietę przez 2 miesiące+ siłownia 3 razy w tygodniu każdego dnia było coraz lepiej
ogólnie z 92,5 kg zeszło do 82,5 kg w pasie -12,13 i ogólnie obwody poszły.
1 miesiąc perfekcyjnie, natomiast już dalej miałem ciężkie dni, myśli w głowie o jedzeniu. Byłem zmęczony tym zdrowym jedzeniem.
kaloryczność to było 2400. Niestety po niecałych 2 miesiącach poległem, już psychika siadała trochę.. 'tego nie, i tak w kółko'
chciałbym wrócić, bo jednak fajne uczucie, pozbycia się ciałka.
Jak sobie z tym radzić, aby drugi raz nie popełnić błędu i nie poddać się? pozdro.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7379 Napisanych postów 105840 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1189711
Powoli się uczyć zdrowych nawyków a nie od razu na głęboką wodę, zdrowego i dobrego burgera sobie też można zrobić, w dziale kuchnia jest wiele przepisuw na zdrwsze odpowiedniki śmieciowego jedzenia.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2841 Napisanych postów 56234 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 600936
Przede wszystkim prawidłowo ustalić ilość kcal. Wypełnij ankietę działu i wrzuć wyliczenia zapotrzebowania kalorycznego:

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

https://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych-


Zmieniony przez - domer w dniu 2018-06-07 15:34:01

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1732 Napisanych postów 27169 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 512007
Zabrałeś się w nieodpowiedni sposób do tego, taka zmiana nie powinna być gwałtowna, gdyż szanse na powodzenie będą marne. Tak naprawdę musisz chcieć zmienić swój tryb życia - na siłę tego nie zrobisz. Dlatego najpierw powinieneś zacząć się ruszać, robić treningi siłowe, zwiększyć aktywność ruchową, zarówno tą zaplanowaną jak i spontaniczną (NEAT), po czym powoli eliminować, znaczy redukować wysoko przetworzone żarcie, w tym czasie sukcesywnie wprowadzać produkty o wysokiej gęstości odżywczej, cech**ące się wysoką smakowitością - nie twaróg z oliwą żebyś puścił pawia. Rozplanuj to z głową, liczenie kalorii powinieneś sobie zostawić na później, gdy już ,,liźniesz'' temat.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2018-06-07 17:14:02

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa