SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

żarcie

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 613

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 47 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 233
mam proźbę jak powstrzymać głód wieczorem?

Robert Głodkowski

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 957 Wiek 41 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 63686
Najprościej to najedz się

Ułóż dietę, rozplanuj posiłki, rozłóż makroskładniki na posiłki względem sposobu żywienia, nie zjadaj wszystkiego w ciągu dnia, zostaw coś na wieczór i po problemie
napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1802 Napisanych postów 14449 Wiek 68 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 342257
maceek
Najprościej to najedz się

Ułóż dietę, rozplanuj posiłki, rozłóż makroskładniki na posiłki względem sposobu żywienia, nie zjadaj wszystkiego w ciągu dnia, zostaw coś na wieczór i po problemie

Tak jak wyżej ale nie zostawiaj nic na wieczór!
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 6680 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 367731
2:1 żeby jeść wieczorem skoro wieczorem jest problem byle bilans sięzgadzał
albo najlepiej czymś się zająć, zrobić trening i wieczór zajęty, nie ma czasu na myslenie o jedzeniu a po treningu to jedzenie obowiązkowo
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

TRIathlon rozplanowanie treningow

Następny temat

cd. dyskusji z budowania masy mięśniowej po czterdziestce

Fit Family - Kasia i Damian Wiórki kokosowe vs. pestki z dyni - porównanie okiem dietetyka Węglowodany w trakcie treningu: tak czy nie? Natalia Czajkowska - ocena sylwetki Dieta, dlaczego utrudniamy sobie życie? Pigwa i jej cenne właściwości Kłopoty Pauli i Piotrka! Trening na masę - 5 złotych zasad