SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Źródła białka w diecie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 581

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 252 dni Przeczytanych tematów 736
Od dłuższego czasu po treningu zamiast izolatu wpieprzam jajka..Nie zbyt mi już podchodzą..Znacie jakieś lepsze źródła szybko wchłanialnego białka? Oczywiście pełnowartościowego:) Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2574 Napisanych postów 62927 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 519029
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 252 dni Przeczytanych tematów 736
Czyli uniknę katabolizmu jak dostarczę wolno wchłanialne białko czy lepiej zainwestować w ten izolat?
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1375 Napisanych postów 24911 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 393561
Nie rozumiem Twojego pytania.
Dlaczego miałbyś po treningu spożywać białko o długiej kinematyce wchłaniania?

Katabolizm to dość złożony proces.

Dietetyk (kontakt tylko prywatnie)

napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5079 Napisanych postów 95951 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 757372
A te jajka to wcinasz całe surowe czy na twardo ugotowane.

Katabolizm Cię nie dopadnie wystarczy zjeść normalny posiłek, ze 2 dni chyba byś musiał nie jeść.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
wojo zmc Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 753 Napisanych postów 10732 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 149019
Witaj,
Sądząc po treści posta masz braki wiedzy o odżywianiu , zacznij najpierw od pojęcia bilans kaloryczny :http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html . Jak już przebrniesz przez bilans ułóż jadłospis i wypełnij ankietę według wzoruhttp://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html . Następnie wrzucisz zrzut i Ci doradzimy co źle np. jest.
Pozdrawiam

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie

Moje zmagania zapraszam :
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467-s3.html#post-18313623 

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2058 Napisanych postów 50693 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 470385
Po treningu należy zjeść pełnowartościowy posiłek, składający się ze źródła białka, tłuszczów i węglowodanów a nie ciągle jeść jaja. Polecam poczytać o podstawach zbilansowanej diety i źródła makroskładników:

http://potreningu.pl/articles/1300/dieta-prawidlowo-zbilansowana

http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135388.html 

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 252 dni Przeczytanych tematów 736
+wojo zmc Nie liczę kalorii i nie będę liczył bo po prostu mi się nie chce..Wyznaczam sobie jedynie ilość makroskładników i jak na razie widzę efekty.
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 252 dni Przeczytanych tematów 736
+anubis84 Jajecznicę;P Ale pójdę za waszymi radami i będę jadł normalne posiłki.. Bo teraz po treningu wcinałem tylko wafle ryżowe i jajka..i twaróg z miodem na kolację..Pozdrawiam
napisał(a)
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1295 Napisanych postów 27516 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 188744
Dokładnie jak poprzednicy. Czas nie ma większego znaczenia, ważne by białko było komplementarne
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 1250 Napisanych postów 6735 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 236328
lMareKl
+wojo zmc Nie liczę kalorii i nie będę liczył bo po prostu mi się nie chce..Wyznaczam sobie jedynie ilość makroskładników i jak na razie widzę efekty.



Ja bym radziła jednak poczytać lekturę zaleconą przez Moderatorów...

Skoro masz wyliczone makro - to i kalorie masz wyliczone. Każdy gram białka i ww to 4 kcal, a tłuszczy 9 kcal

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na masę dla 15 latka, 63kg

Następny temat

Odchudzanie i niektóre odżywki czy stosowac

“The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy?  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka