logo
zamknij zamknij

Źródła białka w diecie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 518

0 5 0
napisał(a)
lMareKl
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 84 dni Przeczytanych tematów 489
Od dłuższego czasu po treningu zamiast izolatu wpieprzam jajka..Nie zbyt mi już podchodzą..Znacie jakieś lepsze źródła szybko wchłanialnego białka? Oczywiście pełnowartościowego:) Pozdrawiam.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 1951 Napisanych postów 59909 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 498639
napisał(a)
lMareKl
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 84 dni Przeczytanych tematów 489
Czyli uniknę katabolizmu jak dostarczę wolno wchłanialne białko czy lepiej zainwestować w ten izolat?
napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1032 Napisanych postów 23146 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 231510
Nie rozumiem Twojego pytania.
Dlaczego miałbyś po treningu spożywać białko o długiej kinematyce wchłaniania?

Katabolizm to dość złożony proces.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4007 Napisanych postów 90260 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 497327
A te jajka to wcinasz całe surowe czy na twardo ugotowane.

Katabolizm Cię nie dopadnie wystarczy zjeść normalny posiłek, ze 2 dni chyba byś musiał nie jeść.

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
wojo zmc Moderator
Ekspert
Szacuny 683 Napisanych postów 10487 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 129446
Witaj,
Sądząc po treści posta masz braki wiedzy o odżywianiu , zacznij najpierw od pojęcia bilans kaloryczny :http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html . Jak już przebrniesz przez bilans ułóż jadłospis i wypełnij ankietę według wzoruhttp://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html . Następnie wrzucisz zrzut i Ci doradzimy co źle np. jest.
Pozdrawiam

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie


Moje zmagania zapraszam :

http://www.sfd.pl/Dziennik_Treningowy_WOJO_-t1053908.html 

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1597 Napisanych postów 47709 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 354208
Po treningu należy zjeść pełnowartościowy posiłek, składający się ze źródła białka, tłuszczów i węglowodanów a nie ciągle jeść jaja. Polecam poczytać o podstawach zbilansowanej diety i źródła makroskładników:

http://potreningu.pl/articles/1300/dieta-prawidlowo-zbilansowana

http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135388.html 

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
lMareKl
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 84 dni Przeczytanych tematów 489
+wojo zmc Nie liczę kalorii i nie będę liczył bo po prostu mi się nie chce..Wyznaczam sobie jedynie ilość makroskładników i jak na razie widzę efekty.
1
napisał(a)
lMareKl
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 84 dni Przeczytanych tematów 489
+anubis84 Jajecznicę;P Ale pójdę za waszymi radami i będę jadł normalne posiłki.. Bo teraz po treningu wcinałem tylko wafle ryżowe i jajka..i twaróg z miodem na kolację..Pozdrawiam
napisał(a)
popuri
Ekspert
Szacuny 1229 Napisanych postów 27180 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 151999
Dokładnie jak poprzednicy. Czas nie ma większego znaczenia, ważne by białko było komplementarne
napisał(a)
deja vu
Ekspert
Szacuny 937 Napisanych postów 6132 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 179035
lMareKl
+wojo zmc Nie liczę kalorii i nie będę liczył bo po prostu mi się nie chce..Wyznaczam sobie jedynie ilość makroskładników i jak na razie widzę efekty.



Ja bym radziła jednak poczytać lekturę zaleconą przez Moderatorów...

Skoro masz wyliczone makro - to i kalorie masz wyliczone. Każdy gram białka i ww to 4 kcal, a tłuszczy 9 kcal

http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661.html#

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na masę dla 15 latka, 63kg

Następny temat

Odchudzanie i niektóre odżywki czy stosowac

Jak skrócić czas w kuchni? 5 sposobów na szybsze przygotowywanie posiłków

Trening objętościowy nie ma sensu, czyli kontrowersyjne badanie o GVT

Omlet białkowo - tłuszczowy

Kordyceps - immunostymulacja układu odpornościowego

Najdziwniejsze przekonania dotyczące budowania masy

Co jeść na śniadanie i czy w ogóle je jeść?

Biedka z głową w chmurach…

Marcin Kotleszka otworzył siłownię!