SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ŚWIEŻAK - wybór spalacza.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 810

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12
Witajcie! :)

Od niedawna postanowiłem projektować swoje ciało, pierwszym piorytetem jest zgubienie tłuszczyku.
Potrzebuje porady w wyborze najbardziej odpowiedniego, sprawdzonego spalacza, jestem totalnie zielony i przeżywam natłok informacji na ten temat.

Chodzę na siłownię (4 w tyg), 2-3na tydzień można powiedzieć wycieńczający kosz, niedługo dojdzie praktycznie codziennie rower i praca fizyczna i być może bieganie.

Dieta?
Nie mam ustalonej, od teraz będę bardziej stawiać na ilość posiłków, ich harmonogram (zdażało mi się że śniadania jadłem w porze obiadowej, bo nie chciało mi się jeść) no i w co są wzbogacone (B, WW itd).

Zmieniony przez - Zatra w dniu 2013-04-21 13:17:12
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 269 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 57353
Bez diety spalacz za Ciebie roboty nie odwali. Dodatkowo powiem więcej: jeśli masz spory BF to nawet przy dobrzej ułożonej diecie spalacz nie będzie Ci potrzebny, zwykła strata kasy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1717 Napisanych postów 27216 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 516400
j/w

Spalacz jest zbędny. Dieta z ujemnym bilansem kalorycznym + trening siłowy + cardio pomoże Ci w spaleniu tłuszczu.

Zerknij. https://www.sfd.pl/[art]_PIERWSZA_REDUKCJA__PRZYGOTOWANIE_DO_DIETY.-t681908.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert