SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ławka + 2 gryfy co się da na tym robić

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 700

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 116
Witam wszystkich

Jestem początkującym więc chciałbym uzyskać kilka informacji

Płeć : mezczyzna

Wiek :17

Waga :80

Wzrost :185

Cel treningowy :rzeźba

Staż treningowy na siłowni : lekko ponad miesiąc

Uprawiane inne sporty :brak

Dostęp do sprzętu : o tym niżej

Dieta : jem wszystko co popadnie

Przeciwskazania medyczne :brak

Zażywane suplementy : nic

Wiec na razie mam ławkę + 2 gryfy jeden prosty , drugi łamany. Ławka ma modlitewnik , to coś na nogi i rozpiętki. Do dyspozycji na razie mam tylko dwa ciężary. Albo 17kg z gryfem , 35 lub 46 z gryfem ( mój max to 63kg )

Wiec robię klatkę od miesiąca na , rozgrzewka 35kg potem 6 serii po 7-8 powtórzeń na 46KG . Co do cięzaru to postaram się zdobyć wiecej tak aby mieć większą regulację bo obecne są betnoowe. Potem raz triceps 17kg na ławce i biceps na łamanym też 17kg dwie serie po 10

Chciałbym chyba uzyskać coś na rzeżbę bo ciałka troche jest ( w końcu 80kg ) . W bicepsie mam na razie 34cm

Teraz pytania:
1 na początku mialem cwiczyć 3 razy w tyg po ok 40min pon , sroda , piatek ale ostatnio zdarza mi się cwiczyć raz tygodniowo. Czy takie ciwczenie ma sens? Czy rezultaty daje tylko ćwiczenie regularne?

2 Lepiej robić mniej powtórzeń ( 5-6 ) a większym cięzarem czy mniejszy cieżar a wiecej powtórzeń

3 ile pownnien wynosić czas odpoczynku między seriami?

i najważniejsze pytanie

Co powinniem poprawić w swoim treningu? Co trzeba dokupić jeśli chodzi o sprzęt?

Pozdrawiam serdecznie wszystkich.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!