SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Łapa od 7 miesięcy zastój / Chłopaki pomóżcie /

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1418

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 864 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 42569
Ja swego czasu tez mialem zastoj poki nie zmienilem sposobu myslenia i postanowilem robic tylko 2 cwiczenia na biceps w 1 cwiczeniu uginanie ramion z hantlami na przemian i tutaj 4-6 ruchow w 3 seriach a potem modlitewnik 5 seri i tutaj 10-12 ruchow z tymze czasami robilem tez tak, ze co serie dokladalem jeden plaster na modlitewniku ale nie schodzilem ponizej 10 ruchow, i co najwazniejsze maksymalne skupienie i pewny ruch,zadnego szarpania itd. jak sie przylozysz to dwoma cwiczeniami tak skatujesz biceps jak nigdy. Nie jest to odkrycie roku ale mi przynajmniej pomoglo.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43017 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
po 1 zla micha pewnie
po 2 przeladowany plan moze
po 3 skupiasz sie tylko na bicu!!


trening na bic zrobil bym tak:

Uginanie stojac 4 serie 12-10
MDS uginanie nad/pod/neu 4 serie 10/8/6 powt
Mlotki na dobicie 3s
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siłownia a bieganie.

Następny temat

jak to zastapic???????

Zielone dodatki w diecie - czy warte uwagi? Jaki budyń wybrać? Leksykon suplementacji: Tribulus Terrestris Czy kobiety powinny trenować ramiona? Wywiad z Moniką Biedką Lee Priest w szpitalu! Ulisses Jr. po raz pierwszy w Polsce! Low Carb - założenia, efekty, jadłospis