SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ćwiczmy razem!-wyskok vol.3

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 242679

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1581
Ponawiam pytanie. Kończę za tydzie program tutaj kiedyś podawany, ten 3dniowy. 8 tydzień. Robię tydzień przerwy i zaczynam znów cykl 8 tygodniowy z tym że pomyślałem o zakupie kreatyny oraz białka. Jakieś propozycje? Co najlepiej i ile razy? Jestem totalnie zielony w tych sprawach.

A genius? That's nothing compared to me.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 155 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11364
obczaj dział odżywki i suplementy, ułóż dietę i tam na pewno ci pomogą :)

WHAT HURTS MORE,
THE PAIN OF HARD WORK
OR THE PAIN OF REGRET?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 519 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 21642
kreatyna 5g rano, 5 g po treningu, w nie treningowe 5g rano, 5g po 8 godzinach, białko wg braków w diecie, lub porcja godzinę po treningu i w czasie najdłuższej przerwy między posiłkami i tyle
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 266 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1837
co jest dobre na zwiększenie regeneracji mięśnia?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1270 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 39106
dużo snu :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 519 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 21642
rozciąganie po treningu, magnez, generalnie minerały i witaminy i jw dużo snu :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 672 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6700
Prysznic ciepły/zimny, dla hardkorów nacieranie śniegiem (w dziale dla 3boistów jest osobny temat o regeneracji)
...
Napisał(a)