SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ćwiczenie na klatę dwa razy w tygodniu ?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1872

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 174 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1291
Mam takie pytania, czy mogę ćwiczyć(na mase) na klatę dwa razy w tygodniu,po 6 serii i 10 powtórzeń i czy triceps sie nie przetrenuje przez to ?
Cel: masa

Narazie mój plan treningowy wygląda tak:
Poniedziałek
Klata z bicepsem (klata 8x10, biceps 8x10)
Wtorek
Uda, łydki (Uda 8x10, łydki 6x10)
Środa
Triceps (8x10)
Czwartek
----
Piątek (chciałbym w ten dzień ćwiczyć też klatę)
----

Zmieniony przez - onitchi w dniu 2010-07-09 18:48:24
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 7248 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 40648
Napisz cały plan.

zdr

www.pajacyk.pl

Jeśli pomogłem kliknij w pajacyka.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 637 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4377
jak chcesz ćwiczyć dwa razy to zrób split dla początkujących.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 141148
Nie przejdzie, samo połączenie jest złe.

Brakuje pleców, nie ma po co marnować całego dnia tylko do treningu trica.


Pzdro

DG

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1681 Napisanych postów 42286 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 337814
jeśli chcesz ćwiczyć klatkę dwa razy w tygodniu to ułóż plan 4 dniowy w którym wszystkie partie będziesz ćwiczył dwa razy , tylko musi być on kompletny i całościowy

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 266
To ja zadam konkretne pytanie: Bo , tez mnie to nurtuje.

Czy cwiczymy kazda partie miesni dwa razy w tygodniu, czy tylko raz ?

Z tego co wiem, kiedys byla taka teoria, ze cwiczenie raz w tygodniu to za molo i dany miesien jest za malo pobudzony i ze regeneracja 6 dniowa to za duzo.

Teraz wszedzie widze, ze jest kazdy miesien cwiczony tylko raz w tygodniu, skad taka zmiana ?

Moge sie mylic ale nie sadze, zeby to czy ktos byl poczatkujacym, czy niemialo wplyw na to czy raz , czy dwa razy w tygodniu, bo przeciez w kazdym z przypadkow regeneracja jest za duza a miesien nie jest odpowiedno pobudzany.

Bardzo prosze o konkretna odpowiedz i z uzasadnieniem, dlaczego tak a nie tak.

Bardzo wszystkim dziekuje, za ewentualna pomoc.
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1681 Napisanych postów 42286 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 337814
wszystko rozbija się o Twoje zaawansowanie ponieważ wraz ze wzrostem doświadczenia wzrasta Twoja umiejętność przetrenowania danej grupy mięśni

zaczynasz powiedzmi od act np weidera masz 3 miesiące stałego wzrostu , z rozłożonym dobrze progresem uczysz się techniki , poznajesz ciało rośniesz bo jako świeżak wchodzenie po schodach powiększy Twoje mięśnie , ten czas wykorzystujesz na nauke podstaw odżywaiania

dalej sobie robisz parta dwa razy na tydzień czyli każda partia personalnie dwa razy zrobiona bodziec dla partii większy , bo treninujesz 4 razy w tygodniu zamiast 3 , masz średnio 2-3 partie na trening, intensywność troszkę wzrosła rośniesz nadal , ciężary również ale do faktycznych możliwości jeszcze daleko

co dalej ? wskakujesz na splita 3 dniowego masz 3 partie na trening , intensywność wzrasta , ale masz 3 partie na trening więc nie masz personalnie czasu każda partie przetrenować za mocno , ciężar w miarę słuszny ale nadal nie potrafisz w trening 3 dniowym mocno przetrenować danej grupy

każdym z wyżej podanych systemów możesz ćwiczyć 2-3 miesiące zmieniając plan

rośniesz jak tralala i dopiero później zaczyna sie podejście właściwe czyli split każda partia raz w tygodniu ale 4,5,6 dniowy

oczywiście cykle tez układasz w jakiś zharmonizowany porządek agresywnej masy , masy jakościowej, siły, redukcji

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

napinanie mięśni

Następny temat

ktora pora na trening lepsza?

Phil Heath ryzykował życiem! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Anna Nawrot - ocena sylwetki Jaka kasza jest najzdrowsza? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne?