Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 23222 razy
  • Autor

    Ćwiczenie na łydki, pytanie

    • Pochwały: 0
    • Nagany: 0
    • Postów: 1126
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 13034

    Wysłano 25 VI 2006 17:02

    zgłoś naruszenie

    Witam. Łydki mam jak patyki ,więc trzeba poćwiczyć. Niestety na siłowni niemam za wiele możliwości do ćwiczenia łydek ,jak i niemam na to czasu :P
    Chciałbym robić w domu. Unoszenie się na wyprostowanych nogach na jakimś krawężniku z łazienki ;)
    1. Moje ćwiczenia nie są intensywne (tylko 4 serie), więc ,czy mógłbym robić je codziennie? Na przykład wieczorem, czy mogę 2 razy dziennie?
    2. Bez obciążenia robię za dużo powtórzeń ,ponad 50, chyba lepiej z ciężarkiem (mam 17 kilowy) trzymanym w ręce ,zgadza się?

    I czy są jakieś ćwiczenia domowe na ten piszczelowy mięsień?

    Liczę na odpowiedź :) pozdrawiam
    Moje p4p:
    - Anderson Silva
    - Jones
    - GSP / Aldo

    Favs: A. Silva, Rashad, Shogun, Fedor,t he Reem, Palhares, B.J. Penn, GSP, Machida, Aldo, Jones
  • Wysłano 01 stycznia 0001 00:00

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
    • Pochwały: 0
    • Nagany: 0
    • Postów: 4613
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 94670
    • Status: Znawca

    Wysłano 25 VI 2006 17:04

    zgłoś naruszenie
    zrob se wspiecia na palce ze sztangielka,a na silowni jak masz odpowiedzni ciezar to zrobisz prawie kazde cwicz na lydki.
    rob je do 2x tydz
    ZAMBO (old school bodybuilding)
    • Pochwały: 0
    • Nagany: 0
    • Postów: 1126
    • Wiek: 28 lat
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 13034

    Wysłano 25 VI 2006 17:09

    zgłoś naruszenie
    Ok ,ale jak bym robił to w domu ,to nie da rady codziennie? Albo przynajmniej co 2 dni. Bo parenaście minut po ćwiczeniu wszystko z nimi ok. Nie bolą ,ani nie czuję napięcia.
    Moje p4p:
    - Anderson Silva
    - Jones
    - GSP / Aldo

    Favs: A. Silva, Rashad, Shogun, Fedor,t he Reem, Palhares, B.J. Penn, GSP, Machida, Aldo, Jones
    • Pochwały: 0
    • Nagany: 0
    • Postów: 4613
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 94670
    • Status: Znawca

    Wysłano 25 VI 2006 17:19

    zgłoś naruszenie
    wystarczy 2x tydz ale bardzo intensywnie
    ZAMBO (old school bodybuilding)
    • Pochwały: 0
    • Nagany: 0
    • Postów: 812
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 12730

    Wysłano 25 VI 2006 17:32

    zgłoś naruszenie
    Zambo czy mam rozumieć ze uwazasz ze raz a dobrze niewystarczy na łydki ??
    >> Weź sie w garść, pokaz co masz - Nie daj sie - Klęskę swą zgaś <<
    • Pochwały: 0
    • Nagany: 0
    • Postów: 2017
    • Wiek: 27 lat
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 34130
    • Status: Ekspert

    Wysłano 25 VI 2006 17:52

    zgłoś naruszenie
    Kwic, 2x w tygodniu w zupełnosci starcza Proponuje taki zestawik- myślę, że nawet raz na tydzień:

    -wspięcia na palce na podwyższeniu, stojąc, z jakimś solidnym ciżężarem (nawkładaj czegoś do plecaka) 3xMAX (do palenia, kwiczenia, etc

    -wspięcia na palce na podwyższeniu, siedząc, z solidnym obciążeniem na kolanach (może ktoś tam usiąść, byle środek ciężkości znalazł się w okolicach kolan) 3xMAX

    Między seriami bardzo krótkie przerwy, polecam maksymalnie napinać łydki między seriami- ja np staję na palcach pod futryną i napinam

    POZDRO
    Moje artykuły-pierwsze 12 postów
    [http://www.sfd.pl/search.asp?wczym=pseudo&search=Czawaj]
    • Pochwały: 0
    • Nagany: 0
    • Postów: 4613
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 94670
    • Status: Znawca

    Wysłano 25 VI 2006 18:44

    zgłoś naruszenie
    moze i wystarczy ale biorac swoje doswiadczenia to musze przetrenowac je 2x tydz i to intensywnie.dopiero wtesy mi ruszyly z miejsca
    ZAMBO (old school bodybuilding)
    • Pochwały: 0
    • Nagany: 0
    • Postów: 709
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 12200

    Wysłano 25 VI 2006 19:54

    zgłoś naruszenie
    wspięcia na palcach w partnerem na plecach! nie ma nic lepszego! pozdr.
    • Pochwały: 0
    • Nagany: 0
    • Postów: 198
    • Wiek: 25 lat
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 3745

    Wysłano 25 VI 2006 19:56

    zgłoś naruszenie
    Nom i do tego duza liczba powtorzen, a najlepiej maks. U mnie po takich akcjach efekty byly po paru treningach.
    • Pochwały: 0
    • Nagany: 0
    • Postów: 1126
    • Wiek: 28 lat
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 13034

    Wysłano 25 VI 2006 20:28

    zgłoś naruszenie
    Czawaj i inni Dzięki :) Postaram się ,choć będzie ciężko z tym ,żeby mi ktoś na kolana w domu usiadł :P Mam nadzieje ,że jak przycisne to coś urośnie :) POzdrawiam
    Moje p4p:
    - Anderson Silva
    - Jones
    - GSP / Aldo

    Favs: A. Silva, Rashad, Shogun, Fedor,t he Reem, Palhares, B.J. Penn, GSP, Machida, Aldo, Jones
    • Pochwały: 0
    • Nagany: 0
    • Postów: 1126
    • Wiek: 28 lat
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 13034

    Wysłano 25 VI 2006 20:53

    zgłoś naruszenie
    Acha i ja też jak robiłem to wspięcia na maxa pod futryną ,aż mięśnie płoną, dobra rzecz :) A z tymi piszczelowymi partiami mięśni to da się jakiś domowy sposób? Stanąć na piętach i podnosić stopy do góry?
    Moje p4p:
    - Anderson Silva
    - Jones
    - GSP / Aldo

    Favs: A. Silva, Rashad, Shogun, Fedor,t he Reem, Palhares, B.J. Penn, GSP, Machida, Aldo, Jones
    • Pochwały: 0
    • Nagany: 0
    • Postów: 143
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 1067

    Wysłano 25 VI 2006 21:10

    zgłoś naruszenie
    Mięśnie łydek, mięśnie brzucha i przedramion można ćwiczyć codziennie. Powie ci to każdy instruktor.
    Teraz do wyznaczonego przez ciebie systemu musisz dobrać odpowiednią wymienność intensywności.
    Nie wiem na czym popieracie tezę, że należy robić dużo powtórzeń? Mięśnie rozwijają się wtedy, gdy ćwiczymy z odpowiednim ciężarem. Bez niego ani rusz. 50 powtórzeń na serię to jest trening na rzeźbę, a nie na rozbudowę masy. Dobierz tak obciążenie, abyś mógł wykonać 22 powtórzenia, ale ani jednego więcej i ćwicz 4 serie po 20 powtórzeń. Ilość ćwiczeń to zależy od genetyki, jednym starczy jedno innym 3, itd.

    Mój trening wyglądał tak (już nie ćwiczę łydek), wzrost 2cm:

    V1:
    - 4 serie wypychania obunóż samymi palcami ciężaru na suwnicy po 15-20 (zależy od dnia) powtórzeń z ciężarem 200kg-250kg,
    - 4 serie wypychania jedną nogą ciężaru na suwnicy po 15-20 powtórzeń, 30-40% ciężaru z poprzedniego ćwiczenia.

    V2
    Zmieniam pozycję z siadu na stanie.

    W Atlasie ćwiczeń masz informację o prawidłowym ułożeniu stóp.