SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ćwiczenie jednej partii mięśni na tydzień

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 430

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 98
Witam, Jak uważacie czy wystarczy robić przez 5 dni w tygodniu jedną partię mięśni? np poniedziałek klatka wtorek barki itd ponieważ jak zrobię w poniedziałek klatkę to będzie ona 6 dni odpoczywać i będzie to za długo co nie da znaczących efektów? to samo tyczy się innych partii mięśni, że każda partia będzie miała 6 dni przerwy między kolejnym wysiłkiem ( nie licząc tego który jest podczas ćwiczenia jednych partii zawsze pracują mięśnie z innych partii) czy zrobić połączenie i w poniedziałek klatkę z bicepsem wtorek plecy z tricepsem środa barki i nogi i od czwartku od nowa klatka i biceps? nie mówię o brzuchu bo to norma ze się go robi codziennie po trosze :) czekam na wskazówki, Pozdrawiam

Zmieniony przez - Baton23PL w dniu 2014-05-01 22:57:59
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1382 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 84553
wklej pełną ankiete działu http://www.sfd.pl/Ankieta_w_dziale.-t411741.html 
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 98
nie mogę edytować swojego posta żeby wypełnić ankietę.
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1382 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 84553
przekopiuj ja i wypełnij
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 98
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 23

Waga : 90 Kg

Wzrost : 178cm

Cel treningowy : zmniejszenie masy, uwydatnienie mięśni

Staż treningowy na siłowni : 2 lata około 4 lat temu więc liczę na powrót do formy sprzed 4 lat

Uprawiane inne sporty : Praca fizyczna, Malarz wbrew pozorom ciężka :)

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Full

Dieta : Obecnie dobieranie diety pod siebie

Przeciwskazania medyczne : odcinek lędźwiowy, Martwy ciąg mam z głowy

Zażywane suplementy : Brak

Ostatnio przerabiany plan: w jeden dzień tygodnia jedna partia mięśni.. Pon: klatka Wt: barki, Śr: plecy, Czw: biceps, Pt: triceps

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Wyciskanie 60 kilo seria, każda seria 10Kg w górę.


Zmieniony przez - Baton23PL w dniu 2014-05-01 23:14:12

Zmieniony przez - Baton23PL w dniu 2014-05-01 23:14:37
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zwiększenie masy w domowych warunkach

Następny temat

Na czym polega 7 minutowy trening?

Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Jaka kasza jest najzdrowsza? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka Phil Heath ryzykował życiem! Łukasz Sosiński - ocena sylwetki Anna Nawrot - ocena sylwetki