Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 8304 razy
  • Autor

    Ćwiczenie-"Krzesełko"

  • Wardach
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 92
    • Na forum: 4 lata
    • LPA: 689

    Wysłano 13 lutego 2010 10:36

    zgłoś naruszenie

    Witam chciałbym prosić o wszelkie uwagi, opinie dotyczące ćwiczenia krzesełko" czyli oparty pod ścianą jakbyś siedział na krześle w powietrzu.
    Czy nie jest może kontujogenne czy bezpieczne dla kolan pleców jak najlepiej je robić w seriach czy raz na maxa? Czy robiąc je mozna rozwinąć muskulature (masę) nóg?
    Ogólnie wszelkie uwagi czy doświadczenia jakie macie z tym ćwiczeniem.
  • Wysłano 13 lutego 2010 13:12

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • szczeżuj
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 603
    • Na forum: 9 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 16407

    Wysłano 13 lutego 2010 13:12

    zgłoś naruszenie
    daj sobie z tym spokoj nie masz sztangi?rob normalny trening nog z obciazeniem ewentualnie przysiady na jednej nodze jesli koniecznie chcesz bez obciazenia
  • Wardach
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 92
    • Na forum: 4 lata
    • LPA: 689

    Wysłano 13 lutego 2010 13:28

    zgłoś naruszenie
    Takie odpowiedzi sobie daruj. Nie pytam jak cwiczyc nogi tylko konkretnie o dane ćwiczenie i opinie o nim. Moze chciales dobrze ale nie wyszło
  • jontek8
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 390
    • Na forum: 4 lata
    • Trenuje: 4 z przerwami
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 2284

    Wysłano 13 lutego 2010 13:36

    zgłoś naruszenie
    Jest to ćwiczenie izometryczne , czyli powodujące skurcz mięśnia bez zmiany jego długości . Budujesz nim bardziej wytrzymałość nóg anizeli mięsnie .
    pzdr
    "Nie walczysz - przegrywasz ,walczysz - wygrywasz lub przegrywasz .Wybieram to drugie "
  • Wardach
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 92
    • Na forum: 4 lata
    • LPA: 689

    Wysłano 13 lutego 2010 14:00

    zgłoś naruszenie
    Ok dzieki ! Ale przy tym chyba masa tez powinna sie trochę zwiększyć? Czy nie mam co na to liczyć?
  • ziomlogos
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 17852
    • Wiek: 23 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Trenuje: xxxxxx
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 63599
    • Status:Ekspert

    Wysłano 13 lutego 2010 14:01

    zgłoś naruszenie
    napewno definicja powinna sie poprawic jak to przy izometrii no i "czucie: miesnia ale nic pozatym
  • Gwjazdor
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 6529
    • Wiek: 25 lat
    • Na forum: 9 lat
    • Trenuje: Od roku 2001-2002
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 36902

    Wysłano 14 lutego 2010 03:14

    zgłoś naruszenie
    Budujesz nim bardziej wytrzymałość nóg anizeli mięsnie
    Ciekawe, czyli ćwiczenie wytrzymałości jak i masy nie idzie w parze?

    napewno definicja powinna sie poprawic jak to przy izometrii no i "czucie: miesnia ale nic pozatym
    A to niby czemu? Niektórzy budują masę na samych izometrykach Ja sam niedawno praktykowałem Bułgarski SQ izometrycznie, i powiem że efekty masowe były zadowalające. To ćwiczenie wrzuciłbym na koniec treningu, najlepiej w superserii jako drugie ćwiczenie, może być max np.
    1a. Prostowanie nóg na maszynie 3x8-12
    1b. Krzesełko 3x MAX
    Ulubieńcy - Wikibokser, ten od Yiu-Tubitsu, Sensei(99999), Jarzyn, Jaguar, Frosti
  • dogzilla
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 820
    • Wiek: 22 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Trenuje: ciągle rośnie..
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 11401

    Wysłano 14 lutego 2010 10:02

    zgłoś naruszenie
    rób sobie syzyfki to jest dość podobne, ale wykonujesz je w powtórzeniach i z ciężarem - czyli jest to ''bardziej masowa wersja'' tego cwiczenia które podałeś
    "Hope deferred makes the heart sick
    but a desire fulfilled is a tree of life"
  • ziomlogos
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 17852
    • Wiek: 23 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Trenuje: xxxxxx
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 63599
    • Status:Ekspert

    Wysłano 14 lutego 2010 11:01

    zgłoś naruszenie
    Gwjazdor

    encyklopedia tez nie jestem

    izometria malo mnie interesowala i z tego co wiem to poprawia znacznie definicje

    mase napewno nie w takim stopniu jak cwiczenia z obciazeniem i ze zmiennym skurczem pozatym nie mozna tak dobrze kontrolowac przeciazenia
  • Wardach
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 92
    • Na forum: 4 lata
    • LPA: 689

    Wysłano 14 lutego 2010 12:16

    zgłoś naruszenie
    ziomlogos
    Ale napisałeś "nic poza tym" , to mogło mnie zniechęcić
    Biorąc pod uwagę, że nigdy nie ćwiczyłem nóg liczę jednak ze jakaś masa sie pojawi( 184cm ,a w udzie 50cm ). Jak zrobie krzesełko na
    maxa to leże i jęcze z bólu i podoba mi się to uczucie. Kto wie może wyskok sie tez poprawi Także narazie robię "krzesło" zobaczymy jakie będą efekty.
  • Gwjazdor
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 6529
    • Wiek: 25 lat
    • Na forum: 9 lat
    • Trenuje: Od roku 2001-2002
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 36902

    Wysłano 14 lutego 2010 12:23

    zgłoś naruszenie
    nigdy nie ćwiczyłem nóg
    To zacznij je ćwiczyć. Normalnie. A nie wymyślasz jakieś cuda.
    Ulubieńcy - Wikibokser, ten od Yiu-Tubitsu, Sensei(99999), Jarzyn, Jaguar, Frosti