SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ćwiczenia ze sztangami!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1572

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 52
Witam jestem początkującym forumowiczem jak i "kulturystą" :). Chciałem zapytać o parę rzeczy mianowicie jakie ćwiczenia na daną partie można robić mając:
-Ławeczka ze skosem i z modlitewnikiem
-sztanga prosta i łamana
-2 małe sztangielki
-120kg obciążenia
Proszę o odpowiedzi i mam nadzieje że nie będą to odp. typu idź na prawdziwą siłownie trener ci wszystko pokaże... nie każdego na to stać. Do tej pory chodziłem 5 nawet 6 razy w tyg. na siłownie kiedy i ile razy w tyg. optymalnie mógł bym chodzić na siłownie?

Elo Elo 3.2.0.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 52
aha a ćwiczenia chciał bym na masę i siłę z góry dziękuje

Elo Elo 3.2.0.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 75 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 712
http://www.kulturystyka.pl/atlas/ tu masz ćwiczenia które możesz wykonywać.. :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 52
dziękuje bardzo:) Sog za pomoc:)

Elo Elo 3.2.0.

napisał(a)
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 546 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8791
Z takim sprzetem ktory posiadasz mozesz robic wszystkie podstawowe cwiczeniawystarczy teraz dobrac odpowiedni dla ciebie trening no ale najpierw musisz powiedziec jaki ma byc cel tego treningupozdro
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 52
no ja chciał bym Masę i siłę a Moje dane to:
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 22

Waga : 75

Wzrost : 182

Obwód klatki : 103

Obwód ramienia : 36

Obwód talii : 87

Obwód uda : 60

Obwód łydki : 41

Staż na siłowni : 2.5 miesiąca

Trening : 5 dni w tyg. nie raz nawet 6 oczywiście można to zmienić

Cel cyklu : masa i siła

Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy) : chudnięcia(dobra przemiana meterii)

Stan zdrowia : bardzo dobry

PPM podstawowa przemiana materii :--

Wyciskanie leżąc (MAX) : 85

Martwy ciąg (MAX) : 120

Przysiad (MAX) : nie mam pojęcia

z góry dziękuje jeśli ktoś pomoże mniej więcej w rozpisaniu treningu...

Elo Elo 3.2.0.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1528 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 17105
fbw

Zmieniony przez - meverick w dniu 2009-10-05 21:44:23

jeśli ci pomogłem kliknij przyznaj soga !

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 484 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 18754
tak, najlepiej fbw( poczytaj o tym - full body workout). Człowieku Masz baardzo dobry sprzęt jak na początek :P
Na przyszłość dobrze by było zaopatrzyć się w drążek :D
to podstawa:D
Dobrze by było mieć też wyciąg...
Można samemu zrobić ;D

Nie problem ćwiczyć, problem chcieć...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan wg. użytkownika Traktor71 kilka pytań

Następny temat

Plan FBW do oceny

Insulinooporność - czym jest i jak ją rozpoznać? Uwaga kontrola! Julia Fusiecka otwiera nowe studio treningowe! Ciasto czekoladowe z kremem i owocami Brak postępów na siłowni - 10 najczęstszych powodów Błędy początkującego: nabijanie kilogramów na wadze Jak zadbać o dłonie? 14-15.10.2017 Międzynarodowy Puchar Polski w Kulturystyce i Fitness - WYNIKI