SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ćwiczenia w domu, po kontuzji kręgosłupa.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 303

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 0
Siema!

19 lat (2 lata staż treningowy) 80kg 180cm
Miałem wypadek, połamane 3 kręgi. Leżałem 2 miesiące w łóżku, od dwóch tygodni normalnie chodzę, wszystko fajnie się zrosło, ale jeszcze nie mogę się schylać i mam się oszczędzać, za to czuję się dobrze i w miarę sprawnie. Na siłownię będę mógł wrócić najwcześniej za 3 miesiące. Chcę sobie ograniczyć lub zatrzymać spadki, a najlepiej jakoś powoli rosnąć. Jakieś pomysły na lajtowy plan treningowy nieobciążający kręgosłupa, w domu? Najlepiej ćwiczenia w pozycji leżącej i siedzącej (mam hantle, sztangę, ławeczkę i poręcze do dipów)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3211 Napisanych postów 41793 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321973
Najlepiej jakbyś to skonsultował z lekarzem, bo damy Ci jakiś program, zaszkodzisz sobie i do kogo będziesz mieć pretensje?

Jakieś wyciskania hantli leżąc, lekkie wykroki, wznosy boczne siedząc, uginanie i francuza możesz robić myślę. Ale to już sam ocenić musisz. Najlepiej całe ciało co drugi dzień.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 7619 Napisanych postów 106899 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1243063
Każdy trening może obciążyć kręgosłup, nawet podczas leżenia mogą pojawić się jakieś spięcia, czy np nawet rozpiętki jak jest niedostosowana ławka do wzrostu może powodować wygięcie i naprężenia w kręgosłupie.
Bez konsultacji do danego przypadku bym się nie podejmował treningów/

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MarcelQ Instruktor SFD
Ekspert
Szacuny 325 Napisanych postów 20049 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 165593
Mordziuuu odpocznij sobie od silki masz dopiero wstep do doroslego zycia, daj sobie luz pas na te 2 - 3 miesiace, wrocisz bardziej zdeterminowany i ogarniesz w pol roku wszystko.
Pozdrawiam

" I pamietaj szacunek to wszystko "

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kurs Trenera Personalnego Athlete Performance Cała Prawda O Kursie Sami Zdecydyjcie Czy Warto