SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ćwiczenia na dużą pupę ;)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 22372

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 53 Wiek 43 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1211
Jak najbardziej odpowiada, jak tak czytam to zdaje sie wymyśliłam swoje FBW zanim o nim przeczytałam;), bo to , co robiłam do tej pory jak najbardziej odpowiada założeniom i dobrze na razie się z tym czuję.
Oprócz pupy przydałoby się jeszcze spłaszczyć brzuch- ale tu juz jadę maksymalnie w cudownych wręcz kombinacjach i sporych obciążeniach więc na cuda nie liczę i odtłuścić najwyższe partie ud, nogi ogólnie mam rozbudowane i z wyższych partii spada mi tylko w lecie przy jeszcze większej niż zwykle podaży aerobów a tak zwyczajnie to niekoniecznie. Siłownia w sprawie nóg nie dysponuje żadnym sprzętem do odwodzicieli,ćwiczę tylko tył/przód/pupa i od dzisiaj wypady i przysiady.
No i siłę w rękach chciałoby sie zwiększyć . Poza tym ważna jest dla mnie ogólna wytrzymałość , taka, co na rajdy rowerowe sie przyda i łażenie po górach i trzymanie plecków prosto, jak najprościej.
napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
Wytrzymalosc to HIIT rob

A co do cwiczen, to klasyczny FBW sklada sie z pojedynczych vel dwoch cwiczen ze wskazaniem grupe i sa to cwiczenia zlozone tak, ze ogolnie w kazdym cwiczeniu angazujemy duza ilosc miesni. I cwiczen jest nieweile
Wyglada to mniej wiecej tak np:
wyciskanie plasko
podciaganie na drazku szerokim chwytem
podrzut sztangi
przysiad z nogami ustawionymi szeroko
uginanie ramion ze sztanga
ugnanie ramion lezac sztanga do czola

PS
brzuch w takim ukladzie rob raz w tygodniu bez obciazenia normalnie na macie w serich z duza iloscia powtorzen

Zmieniony przez - obliques w dniu 2008-03-24 22:06:45
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 53 Wiek 43 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1211
Poczytam jeszcze trochę o tym i przetestuję.
Dziękuje wam wszystkim za wartościowe porady, miło, że jest takie miejsce w necie :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 43 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1681
Witaj Yasminne. Ja kilka tygodni temu zwróciłam się z podobną jak Ty prośbą do forumowiczów. Przez ten czas sumiennie wykonywałam zalecone ćwiczenia, w domu i na siłowni. Borykałam się z podobnymi problemami, bo przy wykonywaniu ćwiczeń czułam najczęściej tylko i wyłącznie przednią część uda, na której rozbudowie nieszczególnie mi zależało. Po tych kilkutygodniowych doświadczeniach zauważyłam, że najbardziej daje w pupę MC na prostych nogach i odwodzenie nogi w tył (na wersję w domu zakupiłam obciążniki na kostkę). Zauważyłam, że dolny grzbiet poszedł trochę do przodu, co optycznie wygląda jak uwypuklenie pupy. Z boku widać już efekty, aczkolwiek do pożądanego stanu jeszcze daleko.
I jeszcze jedno - dla mnie ćwiczenia ,,8 minute buns''(youtube)okazały się wyjątkowo trafione, rewelacja. Polegają mniej więcej na odwodzeniu nóg, tyle że w innej pozycji. Naprawdę czuję jak pośladki pracują tam gdzie trzeba, czyli w dolnej ich części. Po kilku razach dodałam ciężarki, ćwiczę dalej niech pupa rośnie.
Prośba do znawców tematu o modyfikację tego ćwiczenia tak, aby było cięższe dla bardziej wysportowanych ludzi. Wtedy - mam nadzieję - Twoja pupa też na tym skorzysta.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1040
Ja polecam normalny MC i przysiady ze sztangą według mnie najlepsze ćwiczenia na masę mięśni pośladkowych
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2
witam, czy zna ktoś jakieś dobre cwiczenia na dużą pupę ? Najlepiej żeby efekty były widoczne po tygodniu ewentualnie po 2-uch tygodniach.. Poratujcie ja tu jestem zdesperowana
napisał(a)
faftaq Dietetyk-SFD Moderator
Ekspert
Szacuny 1410 Napisanych postów 35562 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 150755
po 1 - 2 tygodniach jedynym widocznym efektem będą "zakwasy", tu trzeba uzbroić się w cierpliwość
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6
Odświeżam!
Na początku już informuję, że nie mam dostępu do siłowni i chciałabym ćwiczyć w domu. Zależy mi na powiększeniu mięśni pośladków i ud. Reszta jest ok, ale mój chudy tyłek i nogi mnie denerwują :)
Na początek będę robić przysiady. Pytanie tylko, czy jak będę je robić bez obciążenia to coś to da? Bo nie mam żadnej sztangi ani nic :(
No i po jakim czasie widać mniej więcej pierwsze efekty? Jutro postaram się zrobić jakieś zdjęcia.
Mam wrażenie, że nigdy mi się to nie uda, no ale spróbować zawsze można.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 444 Wiek 51 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 24267
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 240
a jaka dieta do rozbudowy mięśni pośladków? Nadwyżka kaloryczna czy może redukcja? :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Porady nie od parady :)

Następny temat

Za 2 dni Wielkanoc....

Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Testosteron – fakty i mity Testosteron – fakty i mity Efedryna - stosowanie, działanie Efedryna - stosowanie, działanie Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Natalia Damek - ocena sylwetki Natalia Damek - ocena sylwetki Plan treningowy na masę dla ektomorfika Plan treningowy na masę dla ektomorfika Błędy początkujących na siłowni: brak cierpliwości i samodyscypliny Błędy początkujących na siłowni: brak cierpliwości i samodyscypliny Katarzyna Kozakiewicz-Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kozakiewicz-Kowalik - ocena sylwetki