Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 16567 razy
  • Autor

    Ćwiczenia na dużą pupę ;)

  • yasmine
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 53
    • Wiek: 40 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: od zawsze, sport a raczej zaawansowana rekreacja jest sposobem na życie...
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 1211

    Wysłano 24 marca 2008 18:52

    zgłoś naruszenie
    Jak najbardziej odpowiada, jak tak czytam to zdaje sie wymyśliłam swoje FBW zanim o nim przeczytałam;), bo to , co robiłam do tej pory jak najbardziej odpowiada założeniom i dobrze na razie się z tym czuję.
    Oprócz pupy przydałoby się jeszcze spłaszczyć brzuch- ale tu juz jadę maksymalnie w cudownych wręcz kombinacjach i sporych obciążeniach więc na cuda nie liczę i odtłuścić najwyższe partie ud, nogi ogólnie mam rozbudowane i z wyższych partii spada mi tylko w lecie przy jeszcze większej niż zwykle podaży aerobów a tak zwyczajnie to niekoniecznie. Siłownia w sprawie nóg nie dysponuje żadnym sprzętem do odwodzicieli,ćwiczę tylko tył/przód/pupa i od dzisiaj wypady i przysiady.
    No i siłę w rękach chciałoby sie zwiększyć . Poza tym ważna jest dla mnie ogólna wytrzymałość , taka, co na rajdy rowerowe sie przyda i łażenie po górach i trzymanie plecków prosto, jak najprościej.
  • SZEFOWA
    obliques
    • Pochwały:3
    • Nagany:brak
    • Postów: 63461
    • Wiek: 43 lat
    • Na forum: 7 lat
    • Trenuje: 30
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 182422

    Wysłano 24 marca 2008 22:05

    zgłoś naruszenie
    Wytrzymalosc to HIIT rob

    A co do cwiczen, to klasyczny FBW sklada sie z pojedynczych vel dwoch cwiczen ze wskazaniem grupe i sa to cwiczenia zlozone tak, ze ogolnie w kazdym cwiczeniu angazujemy duza ilosc miesni. I cwiczen jest nieweile
    Wyglada to mniej wiecej tak np:
    wyciskanie plasko
    podciaganie na drazku szerokim chwytem
    podrzut sztangi
    przysiad z nogami ustawionymi szeroko
    uginanie ramion ze sztanga
    ugnanie ramion lezac sztanga do czola

    PS
    brzuch w takim ukladzie rob raz w tygodniu bez obciazenia normalnie na macie w serich z duza iloscia powtorzen

    Zmieniony przez - obliques w dniu 2008-03-24 22:06:45
    Personal Trainer INDYWIDUALNE PROWADZENIE - kontakt przez PW
    "If we assume that all strains are stressors, we go the Crossfit way"
  • yasmine
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 53
    • Wiek: 40 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: od zawsze, sport a raczej zaawansowana rekreacja jest sposobem na życie...
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 1211

    Wysłano 24 marca 2008 22:35

    zgłoś naruszenie
    Poczytam jeszcze trochę o tym i przetestuję.
    Dziękuje wam wszystkim za wartościowe porady, miło, że jest takie miejsce w necie :)
  • katafalk
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 38
    • Wiek: 40 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 1681

    Wysłano 27 marca 2008 19:12

    zgłoś naruszenie
    Witaj Yasminne. Ja kilka tygodni temu zwróciłam się z podobną jak Ty prośbą do forumowiczów. Przez ten czas sumiennie wykonywałam zalecone ćwiczenia, w domu i na siłowni. Borykałam się z podobnymi problemami, bo przy wykonywaniu ćwiczeń czułam najczęściej tylko i wyłącznie przednią część uda, na której rozbudowie nieszczególnie mi zależało. Po tych kilkutygodniowych doświadczeniach zauważyłam, że najbardziej daje w pupę MC na prostych nogach i odwodzenie nogi w tył (na wersję w domu zakupiłam obciążniki na kostkę). Zauważyłam, że dolny grzbiet poszedł trochę do przodu, co optycznie wygląda jak uwypuklenie pupy. Z boku widać już efekty, aczkolwiek do pożądanego stanu jeszcze daleko.
    I jeszcze jedno - dla mnie ćwiczenia ,,8 minute buns''(youtube)okazały się wyjątkowo trafione, rewelacja. Polegają mniej więcej na odwodzeniu nóg, tyle że w innej pozycji. Naprawdę czuję jak pośladki pracują tam gdzie trzeba, czyli w dolnej ich części. Po kilku razach dodałam ciężarki, ćwiczę dalej niech pupa rośnie.
    Prośba do znawców tematu o modyfikację tego ćwiczenia tak, aby było cięższe dla bardziej wysportowanych ludzi. Wtedy - mam nadzieję - Twoja pupa też na tym skorzysta.
  • VW GOLF IV
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 67
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: parę lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 1040

    Wysłano 27 marca 2008 19:40

    zgłoś naruszenie
    Ja polecam normalny MC i przysiady ze sztangą według mnie najlepsze ćwiczenia na masę mięśni pośladkowych
  • Kim1234
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1
    • Na forum: 1 rok
    • LPA: 2

    Wysłano 13 grudnia 2012 22:20

    zgłoś naruszenie
    witam, czy zna ktoś jakieś dobre cwiczenia na dużą pupę ? Najlepiej żeby efekty były widoczne po tygodniu ewentualnie po 2-uch tygodniach.. Poratujcie ja tu jestem zdesperowana
  • Dietetyk-SFD
    faftaq
    • Pochwały:3
    • Nagany:brak
    • Postów: 33652
    • Wiek: 32 lat
    • Na forum: 8 lat
    • Trenuje: 10 lat z przerwami
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 134834

    Wysłano 20 grudnia 2012 13:44

    zgłoś naruszenie
    po 1 - 2 tygodniach jedynym widocznym efektem będą "zakwasy", tu trzeba uzbroić się w cierpliwość
    ZAPRASZAM NA WARSZTATY ZE ZDROWEGO ODŻYWIANIA:

    [http://www.sfd.pl/temat1036566]

    I do swojego bloga:

    [http://www.sfd.pl/Dziennik_faftaqa-t1033623.html]

    POTRZEBUJESZ POMOCY W DIECIE, SUPLEMENTACJI I TRENINGU?

    pisz: diet.sportowa@gmail.com

    EFEKTY JAKICH MOŻESZ SIĘ SPODZIEWAĆ: [http://www.sfd.pl/Krata_na_lato__wed%C5%82ug__RafalRRRR-t928364-s47.html#post7]

  • Egoistka92
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1
    • Na forum: 1 rok
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 6

    Wysłano 04 czerwca 2013 23:44

    zgłoś naruszenie
    Odświeżam!
    Na początku już informuję, że nie mam dostępu do siłowni i chciałabym ćwiczyć w domu. Zależy mi na powiększeniu mięśni pośladków i ud. Reszta jest ok, ale mój chudy tyłek i nogi mnie denerwują :)
    Na początek będę robić przysiady. Pytanie tylko, czy jak będę je robić bez obciążenia to coś to da? Bo nie mam żadnej sztangi ani nic :(
    No i po jakim czasie widać mniej więcej pierwsze efekty? Jutro postaram się zrobić jakieś zdjęcia.
    Mam wrażenie, że nigdy mi się to nie uda, no ale spróbować zawsze można.
  • Redis
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 444
    • Wiek: 48 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 24021

    Wysłano 05 czerwca 2013 11:43

    zgłoś naruszenie
    http://www.sfd.pl/Klinika_Estetyki_Po%C5%9Bladk%C3%B3w_dr_Obliques_i_dr_Martuccy_%3A_-t941332.html
  • jazz.32
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 9
    • Wiek: 20 lat
    • Na forum: 1 rok
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 240

    Wysłano 07 maja 2014 13:49

    zgłoś naruszenie
    a jaka dieta do rozbudowy mięśni pośladków? Nadwyżka kaloryczna czy może redukcja? :)