logo
zamknij zamknij

Ćwiczenia na dużą pupę ;)

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 21972

0 5 0
napisał(a)
yasmine
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 53 Wiek 42 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1211
Jak najbardziej odpowiada, jak tak czytam to zdaje sie wymyśliłam swoje FBW zanim o nim przeczytałam;), bo to , co robiłam do tej pory jak najbardziej odpowiada założeniom i dobrze na razie się z tym czuję.
Oprócz pupy przydałoby się jeszcze spłaszczyć brzuch- ale tu juz jadę maksymalnie w cudownych wręcz kombinacjach i sporych obciążeniach więc na cuda nie liczę i odtłuścić najwyższe partie ud, nogi ogólnie mam rozbudowane i z wyższych partii spada mi tylko w lecie przy jeszcze większej niż zwykle podaży aerobów a tak zwyczajnie to niekoniecznie. Siłownia w sprawie nóg nie dysponuje żadnym sprzętem do odwodzicieli,ćwiczę tylko tył/przód/pupa i od dzisiaj wypady i przysiady.
No i siłę w rękach chciałoby sie zwiększyć . Poza tym ważna jest dla mnie ogólna wytrzymałość , taka, co na rajdy rowerowe sie przyda i łażenie po górach i trzymanie plecków prosto, jak najprościej.
napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 167 Napisanych postów 65575 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 188925
Wytrzymalosc to HIIT rob

A co do cwiczen, to klasyczny FBW sklada sie z pojedynczych vel dwoch cwiczen ze wskazaniem grupe i sa to cwiczenia zlozone tak, ze ogolnie w kazdym cwiczeniu angazujemy duza ilosc miesni. I cwiczen jest nieweile
Wyglada to mniej wiecej tak np:
wyciskanie plasko
podciaganie na drazku szerokim chwytem
podrzut sztangi
przysiad z nogami ustawionymi szeroko
uginanie ramion ze sztanga
ugnanie ramion lezac sztanga do czola

PS
brzuch w takim ukladzie rob raz w tygodniu bez obciazenia normalnie na macie w serich z duza iloscia powtorzen

Zmieniony przez - obliques w dniu 2008-03-24 22:06:45
napisał(a)
yasmine
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 53 Wiek 42 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1211
Poczytam jeszcze trochę o tym i przetestuję.
Dziękuje wam wszystkim za wartościowe porady, miło, że jest takie miejsce w necie :)
napisał(a)
katafalk
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 42 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1681
Witaj Yasminne. Ja kilka tygodni temu zwróciłam się z podobną jak Ty prośbą do forumowiczów. Przez ten czas sumiennie wykonywałam zalecone ćwiczenia, w domu i na siłowni. Borykałam się z podobnymi problemami, bo przy wykonywaniu ćwiczeń czułam najczęściej tylko i wyłącznie przednią część uda, na której rozbudowie nieszczególnie mi zależało. Po tych kilkutygodniowych doświadczeniach zauważyłam, że najbardziej daje w pupę MC na prostych nogach i odwodzenie nogi w tył (na wersję w domu zakupiłam obciążniki na kostkę). Zauważyłam, że dolny grzbiet poszedł trochę do przodu, co optycznie wygląda jak uwypuklenie pupy. Z boku widać już efekty, aczkolwiek do pożądanego stanu jeszcze daleko.
I jeszcze jedno - dla mnie ćwiczenia ,,8 minute buns''(youtube)okazały się wyjątkowo trafione, rewelacja. Polegają mniej więcej na odwodzeniu nóg, tyle że w innej pozycji. Naprawdę czuję jak pośladki pracują tam gdzie trzeba, czyli w dolnej ich części. Po kilku razach dodałam ciężarki, ćwiczę dalej niech pupa rośnie.
Prośba do znawców tematu o modyfikację tego ćwiczenia tak, aby było cięższe dla bardziej wysportowanych ludzi. Wtedy - mam nadzieję - Twoja pupa też na tym skorzysta.
napisał(a)
VW GOLF IV
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1040
Ja polecam normalny MC i przysiady ze sztangą według mnie najlepsze ćwiczenia na masę mięśni pośladkowych
napisał(a)
Kim1234
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2
witam, czy zna ktoś jakieś dobre cwiczenia na dużą pupę ? Najlepiej żeby efekty były widoczne po tygodniu ewentualnie po 2-uch tygodniach.. Poratujcie ja tu jestem zdesperowana
napisał(a)
faftaq Dietetyk-SFD Moderator
Ekspert
Szacuny 1406 Napisanych postów 35562 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 150749
po 1 - 2 tygodniach jedynym widocznym efektem będą "zakwasy", tu trzeba uzbroić się w cierpliwość
napisał(a)
Egoistka92
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6
Odświeżam!
Na początku już informuję, że nie mam dostępu do siłowni i chciałabym ćwiczyć w domu. Zależy mi na powiększeniu mięśni pośladków i ud. Reszta jest ok, ale mój chudy tyłek i nogi mnie denerwują :)
Na początek będę robić przysiady. Pytanie tylko, czy jak będę je robić bez obciążenia to coś to da? Bo nie mam żadnej sztangi ani nic :(
No i po jakim czasie widać mniej więcej pierwsze efekty? Jutro postaram się zrobić jakieś zdjęcia.
Mam wrażenie, że nigdy mi się to nie uda, no ale spróbować zawsze można.
napisał(a)
Redis
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 444 Wiek 51 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 24260
napisał(a)
jazz.32
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 240
a jaka dieta do rozbudowy mięśni pośladków? Nadwyżka kaloryczna czy może redukcja? :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Porady nie od parady :)

Następny temat

Za 2 dni Wielkanoc....

Inez Gorońska - jak zostałam Mistrzynią Polski Bikini Fitness

Kasia Dziurska wraca do Trójmiasta?

Mistrzyni na zwolnieniu!

Wady i zalety treningu full body workout

Żeń-szeń jako wsparcie dla włosów

Złota Para znów na scenie!

Chimichurri - argentyńska marynata lub sos do mięs

Karolina Janowska - ocena sylwetki