SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ćwiczenia na brzuch , zmniana treningu.

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 657

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 100
Witam, chciał bym aby ktoś mi pomógł w zmianie treningu na brzuch. Do tej pory wyglądał on tak:

*30x3 brzuszków na ławeczce ( pod największym kątem możliwym dla mojego egzemplarza czyli około 40 stopni )
*wypchnięcia nóg 30x3
*skrętoskłony 30x3
*nożyce poziome 60x3
+ a6w

trening wykonywałem: pon,śr,pt , każde z tych ćwiczeń, a6w też mimo że wskazania są na to by robić je codziennie.

suplementy: kreatyna i węglowodany , wcześniej białko.

kreatynę biorę 30 minut przed treningiem , węgle pije zaraz po treningu

dieta: praktycznie żadna tyle że staram się nie jeść pustych kalorii , odżywiam się raczej zdrowo. Jem dużo ryżu , makaronów, kaszy, piersi z kurczaka, wszystko by uzupełnić białka. Bilans raczej ujemny choć nieraz pod wieczór lubię sobie przysiąść przy stole na dłużej. Ale będę się starał coś z tym zrobić.

Jak by nie patrzeć jest to 10 ćwiczeń na brzuch , efekty widać duże ale mój trening trwa zwykle ponad półtorej godziny (brzuch + inne partie oczywiście ) i trochę mnie to przerasta , nie mam tyle czasu i strasznie jestem wypompowany pod koniec. Trening ten stosowałem 2 tygodnie.

i jeszcze jedno pytanie , brzuch miałem jeszcze nie dawno mocno obtłuszczony , teraz mam tam nadmiar skóry i jeszcze troszkę tłuszczu ale pod spodem jest wyczuwalny dłonią, mocny, twardy kaloryfer pod zwałkami skóry , jak go uwidocznić?





Zmieniony przez - Oskar71 w dniu 2011-06-05 15:49:52
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 537 Napisanych postów 27669 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 189643
wykonujesz szóstke weidera i dodatkowo te ćwiczenia co wypisałeś?
ja pierdziele, niechciałbym być Twoim brzuchem...aż tu słysze jak woła o litość.

Słyszałeś kiedyś o czyms takim jak regeneracja? albo o przetrenowaniu?

uwidocznienie brzucha to kwestia diety,a nie ćwiczen.
Mozesz ćwiczyć ale nie stosowac diety i potęzne mięśnie brzucha owszem,mieć będziesz,ale będą one przykryte fałdkami sadła. Dlatego jeśli chcesz je uwodocznić to dieta + aeroby.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 100
Faktycznie brzuch mam mocno styrany , kiedyś robiłem aeroby ( biegałem 3 razy w tygodniu i skakałem na skakance ) ale przestałem sam nie wiem czemu , chyba trzeba będzie do tego wrócić , gdzieś słyszałem że właśnie skakanie ( przez skakankę czy nawet o tak sobie ) jest świetne na schudniecie , ktoś coś wie na ten temat?

Co do diety to wychodzi mi że potrzebuje 4800 kalorii dziennie.
Trochę sporo , wydaje mi się że jem mniej. Są dni na 2 kanapkach i płatkach z mlekiem.
Co do 5 posiłków dziennie to u moim domu jest to raczej nie do zrealizowania =[( mamine obiadki , wiecie jak jest ).

Tak więc jeśli będą aeroby , i będzie stosunkowo zdrowe jedzenie o ujemnym bilansie, choć w 3 posiłkach i nie rzadko smażone i ziemniaczki, będą efekty ( uwypuklenie )??

aeroby jakie mam zamiar robić to bieganie 3 razy w tygodniu , basen raz w tygodniu , skakanie przez skakankę 3 razy w tygodniu.

A ćwiczenia na brzuch ograniczę tylko do 6 waidera i brzuszków.
napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 537 Napisanych postów 27669 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 189643
daj sobie spokój z tą szóstką weidera.

skakanka i biegi OK.

5 posiłków dziennie to nie jest żaden wyczyn. Lepiej zjeść te 5 ale w mniej ilości niż 3 posiłki ale obfite.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 100
Ok, daje spokój z a6w. Ale w takim razie jakie ćwiczenia wykonywać na brzuch? i jak często je robić?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 37
Możesz dodać brzuszki skośne, na skośne mięśnie brzucha, taka moja rada. Ale z własnego doświadczenia wiem, że nie wykonuje ich się tak łatwo.

Możesz poeksperymentować, i zrobić brzuszki z obciążeniem na plecach, ale nigdy nawet ja tego nie robiłem :) Warto eksperymentować, ja treningu ci nie podam dokładnego, mogę tylko doradzać, a i tak nie wiem cy dobrze. Zobaczysz po efektach, o ile będą widoczne.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

hst push & pull

Następny temat

Metoda Lafaya/ Dziennik by Jakubzza

Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera 11-12.11.2017 Mistrzostwa Świata Juniorów i Weteranów – Bistrita, Rumunia - Wyniki 11-12.11.2017 Mistrzostwa Świata Juniorów i Weteranów – Bistrita, Rumunia - Wyniki Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? 04-05.11.2017 Mistrzostwa Świata w Kulturystyce – Benidorm Hiszpania - Wyniki 04-05.11.2017 Mistrzostwa Świata w Kulturystyce – Benidorm Hiszpania - Wyniki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki TOP 10 bicepsów w historii TOP 10 bicepsów w historii