SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ćwiczenia na brzuch.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 659

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Waga

74

Wzrost

190

Cel treningowy

masa

Staż treningowy na siłowni

prawie rok

Uprawiane inne sporty

piłka nożna - sporadycznie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full osprzęt siłownia

Dieta

staram się trzymac

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

przebyta choroba scheuermanna, kifoza górnego odcinka piersiowego

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

5 dniowy split na mase

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

przysiad, MC -wykluczone, wyciskanie na ławeczce leżąc(60kg w ostatniej serii 8 razy)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1068
Witam. Lekarz zabronił (bardziej "nie polecił") wykonynywania cwiczeń na brzuch z serii tych, przy których plecy się kifozują, po ludzku mówiąc, kiedy robie garba. Zapewniam, że u lekarza ortopedy byłem, skonsultowałem się ze specjalistą (wielokrotnie), mogę cwiczyc na siłowni, pomimo kifozy górnego odcinka lędźwiowego. To tak na wszelki wypadek. Do rzeczy, proszę was o wypisanie tutaj cwiczen, przy których nie będę robił "kota" :) Wiem, że w zwisie mogę robic cwiczenie, tyle, że jedno cwiczenie to chyba za mało, aha, jeśli ktoś z właśnego doswiadczenia mógłby się wypowiedziec, ile serii, powtórzeń powinienem robic (a jestem chudziutki i raczej chciałbym załapac mase na tym brzuszku). To tyle, z góry dziękuję.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2404 Napisanych postów 37664 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 281402
Wszelkie izotoniczne ćwiczenia w których brzuch walczy z siłą fleksyjną i rotacyjną.


Ab wheel,plank,wznosy nóg leżąc/wisząc,side plank,bird dog,pallof press.....

To wszystko jest UZUPEŁNIENIEM wielostawowych ćwiczeń.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1068
ronie220

Ab wheel,plank,wznosy nóg leżąc/wisząc,side plank,bird dog,pallof press.....




Czy myślisz, że robienie spięc nie na podłodze, lecz na piłce może coś zmienic? nie znam się na tym za bardzo, ale mysle, że odcinek lędźwiony jest wtedy podparty i nie robie "kota" zbytnio... tak przynajmniej czuję, no ale to nic nie znaczy.
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2404 Napisanych postów 37664 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 281402
Wszelkie spięcia będą potęgowały w twoim przypadku przykurcze klatki piersiowej i brzucha.Odpuść.

Porządny brzuch można wyhodować bez używania izolacji fleksyjnych które nie są i nigdy nie będą zdrowe dla kręgosłupa w nadmiarze.



PS.W poprzednim poście chodziło mi oczywiście o ćwiczenia IZOMETRYCZNE.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1068
ronie220


Porządny brzuch można wyhodować bez używania izolacji fleksyjnych które nie są i nigdy nie będą zdrowe dla kręgosłupa w nadmiarze.




Tak tak, połapałem się :) Mógłbyś mi tylko wyjśnic, przez co rozumiesz "izolacje fleksyjne"? hmmm, no i jak mam sobie "dawkowac" te cwiczenia, no bo w końcu to nie są (dla mnie przynajmniej) normalne cwiczenia, no i nie wiem za bardzo na ile powtórzeń/serii i ile razy w tygodniu powinno mnie stac :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja na FBW - Pytanie

Następny temat

Trening na masę do oceny.

Spróbuj jeść i trenować jak Dwayne „The Rock” Johnson Spróbuj jeść i trenować jak Dwayne „The Rock” Johnson Dlaczego nie robię postępów na siłowni? 5 najważniejszych powodów Dlaczego nie robię postępów na siłowni? 5 najważniejszych powodów 11 porad jak nie przytyć - co jeść i jak trenować? 11 porad jak nie przytyć - co jeść i jak trenować? Klaudia Ignasiak poza burtą! Klaudia Ignasiak poza burtą! Brazylijski Hulk - Bruno Moraes Brazylijski Hulk - Bruno Moraes Trening cardio - co zrobić aby był bardziej efektywny Trening cardio - co zrobić aby był bardziej efektywny 6 błędów treningowych popełnianych przez kobiety oraz 3 rzeczy, których mężczyźni powinni się od nich uczyć 6 błędów treningowych popełnianych przez kobiety oraz 3 rzeczy, których mężczyźni powinni się od nich uczyć Savoir vivre, czyli jak się zachować w klubie fitness i na siłowni Savoir vivre, czyli jak się zachować w klubie fitness i na siłowni