Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 31276 razy
  • Autor

    Ćwiczenia korekcyjne na łopatki

  • evernever
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3394
    • Na forum: 10 lat
    • LPA: 21996

    Wysłano 30 lipca 2005 07:38

    zgłoś naruszenie

    Witam. Mam dość dużą kifoze, czyli odstające łopatki. Na siłowni nie moge narazie ćwiczyć, ponieważ mam duże problemy ze stawami, dlatego potrzebuje ćwiczeń korekcyjnych na tą wade. Szukałem w archiwum ale nie mogłem znalezc, były tylko ćwiczenia na siłowni. Z góry dzieki za odpowiedzi, sogi za zestawy ćwiczeń
    Pozdrawiam
    [http://www.sfd.pl/temat268831/]

    Post dla osób z kręgozmykiem, wymiencie swoje
    doświadczenia ;)
  • Wysłano 30 lipca 2005 08:40

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • Don Garcia
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 8751
    • Wiek: 25 lat
    • Na forum: 9 lat
    • Trenuje: już jaszczomp %-)
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 42589
    • Status:Ekspert

    Wysłano 30 lipca 2005 08:40

    zgłoś naruszenie


    polecam ćwiczenia z ekspanderem
    a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

    pozdrawiam
  • Don Garcia
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 8751
    • Wiek: 25 lat
    • Na forum: 9 lat
    • Trenuje: już jaszczomp %-)
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 42589
    • Status:Ekspert

    Wysłano 30 lipca 2005 08:41

    zgłoś naruszenie


    i te
    a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

    pozdrawiam
  • MDRAGON
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 13181
    • Wiek: 27 lat
    • Na forum: 10 lat
    • Trenuje: .
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 86307
    • Status:Specjalista

    Wysłano 30 lipca 2005 08:53

    zgłoś naruszenie
    Ja bym proponował wizyte u lekarza sportowego lub innego specialisty, oni Ci doradzą najlepiej. Pozdr
    trening -> ból -> rozwój



  • evernever
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3394
    • Na forum: 10 lat
    • LPA: 21996

    Wysłano 30 lipca 2005 09:13

    zgłoś naruszenie
    Własnie zapomnialem napisać że do lekarza nie pójde bo nie mam juz do jakiego iść byłem u wszytskich ortopedów w okolicy, bo miałem wczesniej kłopoty z kolanami, na moje pytania jak zniwelować tą wade mówili że nie można, czyli im się poprostu niechiało dać mi żadnych ćwiczeń :-/ a co ćwiczeń z ekspanderem widzialem je wcześniej ale również nie moge ich wykonywać, bo siadły mi barki potrzebuje poprostu zestawu ćwiczeń na tą wade jaki dają lekarze
    pozdro
    [http://www.sfd.pl/temat268831/]

    Post dla osób z kręgozmykiem, wymiencie swoje
    doświadczenia ;)
  • Don Garcia
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 8751
    • Wiek: 25 lat
    • Na forum: 9 lat
    • Trenuje: już jaszczomp %-)
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 42589
    • Status:Ekspert

    Wysłano 30 lipca 2005 09:22

    zgłoś naruszenie
    jak zaplacisz to napewno CI jakies da mi kiedys wzioł 20 zł za wypisanie pisemka o odszkodowanie a dostałem wtedy chyba 60 zł wiec zarobiłem duzo
    a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

    pozdrawiam
  • ZASŁUŻONY
    saib__
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 20417
    • Na forum: 10 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 83697
    • Status:Ekspert

    Wysłano 30 lipca 2005 09:39

    zgłoś naruszenie
    http://www.sfd.pl/temat150514/

    lektura obowiązkowa.
    Były moderator Sceny MMA i K-1 oraz elita SFD.
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3394
    • Na forum: 10 lat
    • LPA: 21996

    Wysłano 30 lipca 2005 09:41

    zgłoś naruszenie
    Spok ale mam dość płacenia za każdą rzecz którą mam dostać od nich, jak byłem ostatnio u jednego reumatologa ze stawami, to zasugerował mi, ze jesli nie zapłace to nie dostane skierowania na badania. Więc mam takich lekarzy wiesz gdzie Saib wiem wiem ten art dawno widziałem ale Mawashiemu chodziło w tym wypadku o skolioze, a ja mam kifoze więc jest drobna róznica miałem również napisany przez Mawashiego plan treningowy dzięki któremu miałem tą wade skorygować, ale jak wczesniej pisałem stawy mi siadły i potrzebuje ćwiczeń korekcyjnych. Mam nadzieje ze wszystko jasne
    pozdro

    Zmieniony przez - evernever w dniu 2005-07-30 09:45:21
    [http://www.sfd.pl/temat268831/]

    Post dla osób z kręgozmykiem, wymiencie swoje
    doświadczenia ;)
  • evernever
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3394
    • Na forum: 10 lat
    • LPA: 21996

    Wysłano 30 lipca 2005 21:12

    zgłoś naruszenie
    Up
    [http://www.sfd.pl/temat268831/]

    Post dla osób z kręgozmykiem, wymiencie swoje
    doświadczenia ;)
  • evernever
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3394
    • Na forum: 10 lat
    • LPA: 21996

    Wysłano 01 sierpnia 2005 07:39

    zgłoś naruszenie
    Dalej up
    [http://www.sfd.pl/temat268831/]

    Post dla osób z kręgozmykiem, wymiencie swoje
    doświadczenia ;)
  • D_LUNDI
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 279
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 1386

    Wysłano 01 sierpnia 2005 08:15

    zgłoś naruszenie
    Znalazłem niezłe ćwiczenia - coś w stylu rozciągania. Do roboty... weź sobie metrowy kij, chwyć go mniej więcej na szerokości barków.
    ćw. 1: ręce proste z kijem nad głową - robisz skręty, ale takie, żeby ruszały się w tym samym momencie głowa, barki i klata. Ważne, aby brzuch był napięty i nieruchomy. Musisz też czuć, że pracują mięśnie pleców, spinaj łopatki.

    ćw. 2: pozycja wyjściowa jak w poprzednim. Ale tym razem robisz tradycyjne skłony do stóp. Na początku staraj się maksymalnie pogłębiać skłony, a z czasem jak już się rozciągniesz, to ten kij na chwilę zaczep sobie o palce u stóp i spokojnie, nie za mocno naciągaj łopatki.

    ćw. 3: usiądź sobie, nogi proste ( oczywiście trzymasz kij na szerokości barków ) i rób skłony do PROSTYCH nóg. Ważne - nie zginaj kolan! Rób coraz głębsze skłony i z czasem tak jak w poprzednim ćwiczeniu zaczep na chwilę kij o palce u nóg i stosunkowo mocno rozciągnij plecy i łopatki. Następnie znajdź sobie jakiego partnera, który chwyci kij ( ty też masz tego kija cały czas trzymać ) i pomoże Ci się jeszcze mocniej naciągnąć. Jednak z umiarem.

    ćw. 4: Stań w pozycji jak do ćwiczenia nr 1; ręce w górze, trzymasz kij i przechylasz jednocześnie głowę, barki i klatę na boki. Pamiętaj, aby nie ruszać brzuchem. Staraj się napinać łopatki, gdy są w pozycji wygięcia na bok.

    No to chyba wszystko... Każde ćwiczenie rób mniej więcej 4 - 5 min. To daje Ci jakieś 15 - 20 min. ćwiczeń dziennie. Może to trochę dużo, ale w ten sposób z pewnością pozbędziesz się wady, przynajmniej częściowo. Napisz za jakiś czas jak Ci poszło. pozdro