SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ćwiczenia dla 15 l.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 892

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 546
Witam wszystkich serdecznie, chciałbym nabyć trochę masy i siły, więc liczę na waszą pomoc w dążeniu do celu.

Zależy mi bardzo na ułożeniu dobrego planu treningowego.


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15

Waga: 58

Wzrost: 175

Cel treningowy: Masa + Siła

Staż treningowy na słowni: W domu od 2 miesięcy

Uprawiane inne sporty: Piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Sztanga (25 kg) Hantle (0,5 kg , 1,5 kg , 3 kg , 6 kg x 2)Obciążniki (1,5 kg x 2)

Dieta: Wysokobiałkowe posiłki

Przeciwskaznania medyczne: Brak

Zażywane suplementy: Żadne

Zmieniony przez - Mad3j14 w dniu 2009-04-10 09:37:01

Zmieniony przez - Mad3j14 w dniu 2009-04-10 09:38:40

Nieodkryty kulturysta

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2196 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 27667
Nie wiem po co zakładasz kolejny temat ?
Nie powalczysz tym sprzętem już Ci to pisałem. Zapisz się na siłownie lub kup obciążenia. Możesz również zajrzeć do działu trening w domowych warunkach tam masz o ile dobrze kojarzę przykładowe ćwiczenia.

Zmieniony przez - gandi87 w dniu 2009-04-10 10:09:59
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 546
Ale co mi da bezmyślne machanie, problem polega na tym, że niestety nie potrafię ułożyć dobrego planu treningu...

Nieodkryty kulturysta

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2196 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 27667
Plan nie problem gorzej z Twoim wyposażeniem. Jeżeli Cię nie stać na karnet na siłownie czy dokupienie obciążeń to zainteresuj się treningiem domatora.

http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.asp 
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 546
Sprzętu coś tam mam, Modlewnik, Sztanga, Hantle, Obciążniki, Rowerek (xD), Drążek będę miał niedługo.

Nieodkryty kulturysta

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2196 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 27667
Drążek bardzo dobra decyzja. Musisz wykombinować przynajmniej 80kg obciążenia na start. Twój trening powinien opierać się na ćwiczeniach bazowych, na których nie ma opieprzania się.
Dobrym rozwiązaniem będzie zrobienie czy tam dokupienie stojaków.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 546
Właśnie ja mam ten smyk do samoróbek ;D Jak na razie sam cały osprzęt zrobiłem, jedynie drążek kupuje ponieważ nie mam materiału ;)

Nawet atlas sam zaczynam robić fakt faktem marne 50 kilo obciążeń będzie miał, ale lepsze to nić nic ;>

Nieodkryty kulturysta

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2183 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 23737
50 starczy na poczatek na pewno :)
a jak bedziesz stopniowo dokupowal obciazenia
to nawet kieszen tak nie poczuje..
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2196 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 27667
wellcome7

taa, robisz przysiady czy MC? Myślisz, że ciężary ukierunkowane są tylko pod "klatke"

Atlas nie jest w ogóle potrzebny. ławka, gryf, dużo obciążeń, stojaki oraz drążek i tyle CI trzeba, by powalczyć z ciężarami.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2183 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 23737
ok,
ale zauwaz ze dla kolegi przy tym wzroscie i wadze
nawet przy mc te 50 kg powinno wystarczyc,
zwlaszcza ze nie musi robic z max obciazeniem.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2196 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 27667
Jak wyobrażasz sobie progresywne zwiększanie obciążenia?? Zacznie od 30kg bez jaj 90% 15-latków deklaruje się że wyciska 100 na klate i 150 w martwym ciągu Obciążenie musi być.
Jak przyłoży się do michy i treningu waga szybko podskoczy.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zmiana treningu

Następny temat

Pytanie o m. brzucha

Jak poprawić siłę w wyciskaniu sztangi na ławce? 10 przydanych ćwiczeń Jak poprawić siłę w wyciskaniu sztangi na ławce? 10 przydanych ćwiczeń Brittany Perille - nieprzyzwoicie zgrabna mama Brittany Perille - nieprzyzwoicie zgrabna mama Jak nie stracić motywacji do ćwiczeń? Jak nie stracić motywacji do ćwiczeń? 3 maszyny które urozmaicą twój trening mięśni klatki piersiowej 3 maszyny które urozmaicą twój trening mięśni klatki piersiowej Owoce, które warto włączyć do swojego menu Owoce, które warto włączyć do swojego menu  Czy to koniec Deynn i Majewskiego? Czy to koniec Deynn i Majewskiego? 6 plusów bycia kulturystą 6 plusów bycia kulturystą Siłownia i selfie - czy to tylko próżność? Siłownia i selfie - czy to tylko próżność?