logo
zamknij zamknij

Ćwiczę 4 miesiące

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 766

0 5 0
napisał(a)
Temat przeniesiony przez krzykacz z działu Doping. Zgłoś naruszenie
pb11
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 17 lat Na forum 156 dni Przeczytanych tematów 125
Cześć wszystkim na siłownie chodzę niby od lipca tamtego roku ale do stycznia tak naprawdę, więcej się obijałem niż normalnie ćwiczyłem. Wzrost:185cm Waga: 79kg Ćwiczę 4/5 razy w tygodniu:
pon: klata-triceps
wt: plecy-biceps
śr: przerwa
czw: klata-triceps
pt: plecy biceps
Ewentualnie sobota: nogi z barkami. Od stycznia bylem na masie, 3300kcal około aż do marca gdy w ciągu 3 miesięcy z 72kg przeszedlem do 79. Od ponad miesiąca utrzymuje mi się waga i nie zauważyłem większego progresu jeżeli chodzi o wygląd. Wakacje niedługo się zbliżaja a nie chcę za bardzo się zalać więc pytanie mam takie: Co mam teraz robić? Redukcja, masa czy moze dalej utrzymywać wagę? I ile kcal jeść (aktualnie 2700). Podrzucam wam 2 zdjęcia: biceps z 14 marca i moją sylwetke z teraz. Pozdrawiam

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Masturbant
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 89 Wiek 42 lat Na forum 185 dni Przeczytanych tematów 5203
to dzial doping nie trening czy odzywianie
napisał(a)
pb11
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 17 lat Na forum 156 dni Przeczytanych tematów 125
Nie zauważyłem, sory
napisał(a)
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 3634 Napisanych postów 54763 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 321761
Przenoszę do właściwego działu

doping & zdrowie

napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4224 Napisanych postów 91864 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 561450
3300 a 2700 to jest spora róznica jak się czułeś na w/w kaloriach jak sylwetka się zmieniała

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
kamilplnk
Ekspert
Szacuny 415 Napisanych postów 5675 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 115151
Przedewszystkim idz do dzialu trening dla poczatkujacych i wstaw plantreningowy bo slabo to widze,klatka,plecy biceps i triceps po 2razy w tyg
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 1179 Napisanych postów 42164 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 378081
Plan i ogarniemy w tym dziale ale nie autor sie najpierw zapozna z tematem podwieszonym bo brakuje podstaw

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
FiQus
Ekspert
Szacuny 477 Napisanych postów 6329 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 101800
Klata, plecy i łapy

Dokładnie, wszystko tutaj się również ogarnie od odzywiania po trening
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 618 Napisanych postów 33756 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 236743
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Macaa

Następny temat

masa czy redukcja, jaki bf na zdjęciu

Jogurty naturalne - porównanie okiem dietetyka

Wafle kukurydziane z twarogową pastą

Trening okluzyjny, HIT czy KIT?

Kreatyna a spadki - jak im przeciwdziałać?

3 najczęstsze błędy popełniane przy planowaniu cyklu „masowego” na farmakologii

Anna Fiodor - ocena sylwetki

Dieta na masę a brak apetytu - jak sobie z tym radzić?

Polędwiczki z kurczaka z warzywami