SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ćwiczę 4 miesiące

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 776

napisał(a)
Temat przeniesiony przez krzykacz z działu Doping. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 17 lat Na forum 221 dni Przeczytanych tematów 125
Cześć wszystkim na siłownie chodzę niby od lipca tamtego roku ale do stycznia tak naprawdę, więcej się obijałem niż normalnie ćwiczyłem. Wzrost:185cm Waga: 79kg Ćwiczę 4/5 razy w tygodniu:
pon: klata-triceps
wt: plecy-biceps
śr: przerwa
czw: klata-triceps
pt: plecy biceps
Ewentualnie sobota: nogi z barkami. Od stycznia bylem na masie, 3300kcal około aż do marca gdy w ciągu 3 miesięcy z 72kg przeszedlem do 79. Od ponad miesiąca utrzymuje mi się waga i nie zauważyłem większego progresu jeżeli chodzi o wygląd. Wakacje niedługo się zbliżaja a nie chcę za bardzo się zalać więc pytanie mam takie: Co mam teraz robić? Redukcja, masa czy moze dalej utrzymywać wagę? I ile kcal jeść (aktualnie 2700). Podrzucam wam 2 zdjęcia: biceps z 14 marca i moją sylwetke z teraz. Pozdrawiam

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 93 Wiek 42 lat Na forum 250 dni Przeczytanych tematów 5419
to dzial doping nie trening czy odzywianie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 17 lat Na forum 221 dni Przeczytanych tematów 125
Nie zauważyłem, sory
napisał(a)
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 3884 Napisanych postów 55326 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 338559
Przenoszę do właściwego działu

doping & zdrowie

napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4652 Napisanych postów 94088 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 662400
3300 a 2700 to jest spora róznica jak się czułeś na w/w kaloriach jak sylwetka się zmieniała

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 472 Napisanych postów 5990 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 122626
Przedewszystkim idz do dzialu trening dla poczatkujacych i wstaw plantreningowy bo slabo to widze,klatka,plecy biceps i triceps po 2razy w tyg
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1250 Napisanych postów 42910 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 410729
Plan i ogarniemy w tym dziale ale nie autor sie najpierw zapozna z tematem podwieszonym bo brakuje podstaw

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 491 Napisanych postów 6361 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 110670
Klata, plecy i łapy

Dokładnie, wszystko tutaj się również ogarnie od odzywiania po trening
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 635 Napisanych postów 34083 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 243117
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Macaa

Następny temat

masa czy redukcja, jaki bf na zdjęciu

Marta Banasik i Łukasz Sosiński na wczasach Jak robić pompki? Ile powinien trwać trening na siłowni? Brak postępów na siłowni - 10 najczęstszych powodów Insulinooporność - czym jest i jak ją rozpoznać? Uwaga kontrola! Bo biceps to podstawa… Julia Fusiecka otwiera nowe studio treningowe!