logo
zamknij zamknij

Ćwiczę 4 miesiące

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 750

0 5 0
napisał(a)
Temat przeniesiony przez krzykacz z działu Doping. Zgłoś naruszenie
pb11
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 17 lat Na forum 100 dni Przeczytanych tematów 125
Cześć wszystkim na siłownie chodzę niby od lipca tamtego roku ale do stycznia tak naprawdę, więcej się obijałem niż normalnie ćwiczyłem. Wzrost:185cm Waga: 79kg Ćwiczę 4/5 razy w tygodniu:
pon: klata-triceps
wt: plecy-biceps
śr: przerwa
czw: klata-triceps
pt: plecy biceps
Ewentualnie sobota: nogi z barkami. Od stycznia bylem na masie, 3300kcal około aż do marca gdy w ciągu 3 miesięcy z 72kg przeszedlem do 79. Od ponad miesiąca utrzymuje mi się waga i nie zauważyłem większego progresu jeżeli chodzi o wygląd. Wakacje niedługo się zbliżaja a nie chcę za bardzo się zalać więc pytanie mam takie: Co mam teraz robić? Redukcja, masa czy moze dalej utrzymywać wagę? I ile kcal jeść (aktualnie 2700). Podrzucam wam 2 zdjęcia: biceps z 14 marca i moją sylwetke z teraz. Pozdrawiam

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Masturbant
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 84 Wiek 42 lat Na forum 129 dni Przeczytanych tematów 4501
to dzial doping nie trening czy odzywianie
napisał(a)
pb11
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 17 lat Na forum 100 dni Przeczytanych tematów 125
Nie zauważyłem, sory
napisał(a)
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 3371 Napisanych postów 54348 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 310950
Przenoszę do właściwego działu

doping & zdrowie

napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4000 Napisanych postów 90196 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 493256
3300 a 2700 to jest spora róznica jak się czułeś na w/w kaloriach jak sylwetka się zmieniała

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
kamilplnk
Ekspert
Szacuny 362 Napisanych postów 5292 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 107925
Przedewszystkim idz do dzialu trening dla poczatkujacych i wstaw plantreningowy bo slabo to widze,klatka,plecy biceps i triceps po 2razy w tyg
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 1092 Napisanych postów 41532 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 371756
Plan i ogarniemy w tym dziale ale nie autor sie najpierw zapozna z tematem podwieszonym bo brakuje podstaw

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
FiQus
Ekspert
Szacuny 464 Napisanych postów 6285 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 92778
Klata, plecy i łapy

Dokładnie, wszystko tutaj się również ogarnie od odzywiania po trening
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Szacuny 594 Napisanych postów 33525 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 234456
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Macaa

Następny temat

masa czy redukcja, jaki bf na zdjęciu

Jajka z chorizo, czerwoną fasolą i papryką

Dlaczego kobiety ciągle narzekają na swoje ciała?

Trening na czczo?

Czy wliczać kalorie z warzyw?

Małgorzata Mączyńska na wakacjach!

Domowa czekolada z dodatkami

Złota Para znów na scenie!

Mistrzyni na zwolnieniu!