logo
zamknij zamknij

Ćwiczę 4 miesiące.

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 323

0 5 0
napisał(a)
pb11
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 17 lat Na forum 101 dni Przeczytanych tematów 125
Cześć wszystkim na siłownie chodzę niby od lipca tamtego roku ale do stycznia tak naprawdę, więcej się obijałem niż normalnie ćwiczyłem. Wzrost:185cm Waga: 79kg Ćwiczę 4/5 razy w tygodniu:
pon: klata-triceps
wt: plecy-biceps
śr: przerwa
czw: klata-triceps
pt: plecy biceps
Ewentualnie sobota: nogi z barkami. Od stycznia bylem na masie, 3300kcal około aż do marca gdy w ciągu 3 miesięcy z 72kg przeszedlem do 79. Od ponad miesiąca utrzymuje mi się waga i nie zauważyłem większego progresu jeżeli chodzi o wygląd. Wakacje niedługo się zbliżaja a nie chcę za bardzo się zalać więc pytanie mam takie: Co mam teraz robić? Redukcja, masa czy moze dalej utrzymywać wagę? I ile kcal jeść (aktualnie 2700). Podrzucam wam 2 zdjęcia: biceps z 14 marca i moją sylwetke z teraz. Pozdrawiam






Zmieniony przez - pb11 w dniu 2017-04-21 19:03:33
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2082 Napisanych postów 12645 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 81418
Po co tyle trica i bica? A nogi...w bidną sobotę...po co tyle trenujesz w ogóle?

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html ankietę wrzuć wrsaz z tym jak jadasz i zdjęcdia teżz innej perspektywy.
Bokiem, tyłem.
napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1030 Napisanych postów 23120 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 228470
Dokładnie jak Aga.

Każdy kiedyś popełniał te same błędy zatem nie idź tą drogą, gdyż nic z tego nie będzie (wpadasz na ścianę), innymi słowy takim systemem treningowym przy Twoim stażu, poziomie masy mięśniowej, doświadczeniu, wytrenowaniu i.t.d jedynie co zrobisz to przeforsujesz swój układ mięśniowy i zamiast rosnąć pojawi się impas w rozwoju muskulatury, przemyśl to czy warto. Skupiasz się n tym co nie trzeba. W moim mniemaniu nie masz czego redukować, gdyż potrzebujesz dołożyć dobrych kilka kg mięsa na siebie. Jesteś zwyczajnie szczupły, tam nie ma wysokiego poziomu tkanki tłuszczowej.

Wstaw dla pewności zdjęcia w innej perspektywie.
Dodatkowo dostosuj się do wskazówek powyżej.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
pb11
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 17 lat Na forum 101 dni Przeczytanych tematów 125
Zdjęcia w załączniku :)






Zmieniony przez - pb11 w dniu 2017-04-21 19:45:00

Zmieniony przez - pb11 w dniu 2017-04-21 19:45:11
napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1030 Napisanych postów 23120 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 228470
Podtrzymuje swoją wypowiedź.
Zacznij budować czystą masę mięśniową.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
pb11
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 17 lat Na forum 101 dni Przeczytanych tematów 125
To ile kcal dziennie jeść? 3300 tak jak kiedyś czy może trochę mniej? Nie chciałbym się zalać za bardzo na lato, potem to już rybka ;)
napisał(a)
SZKOKS
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 226 Wiek 23 lat Na forum 76 dni Przeczytanych tematów 5753
pb11
To ile kcal dziennie jeść? 3300 tak jak kiedyś czy może trochę mniej? Nie chciałbym się zalać za bardzo na lato, potem to już rybka ;)


Musisz sobie sam obliczyc dzienne zapotrzebowanie kcal. Potem - albo +...

Trzeba cos robic

napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4000 Napisanych postów 90205 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 493484
jak chcesz trochę przymasować daj okolice 3000 w treningowe na wyższych węglach w nietreningowe 2500 na niskich węglach.

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 1946 Napisanych postów 59870 Wiek 41 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 498397
Witam ,
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jak-zabrac-sie-za-ukladanie-diety 
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to dodajesz Ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
napisał(a)
pb11
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 17 lat Na forum 101 dni Przeczytanych tematów 125
To dzięki wszystkim za odpowiedzi :)
napisał(a)
mowmirozi
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 33 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 712
Masa , masa! No i rób nogi , nie bądź bocian
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena diety , kobieta, 19 lat

Następny temat

Kalorie na redukcji

Mini tarty daktylowe RAW

03-04.06.2017 IFBB DIAMOND CUP - Portugalia - Wyniki.

Przeprowadzka Kasi Dziurskiej

Dieta na masę - 80kg

Morwa biała - skuteczne wsparcie insulinooporności

7 właściwości palmy sabałowej

09-11.06.2017 Olympia Amateur Spain 2017 - Marbella

Ciasteczka kokosowe