SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ćwiczę 4 miesiące.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 435

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 125
Cześć wszystkim na siłownie chodzę niby od lipca tamtego roku ale do stycznia tak naprawdę, więcej się obijałem niż normalnie ćwiczyłem. Wzrost:185cm Waga: 79kg Ćwiczę 4/5 razy w tygodniu:
pon: klata-triceps
wt: plecy-biceps
śr: przerwa
czw: klata-triceps
pt: plecy biceps
Ewentualnie sobota: nogi z barkami. Od stycznia bylem na masie, 3300kcal około aż do marca gdy w ciągu 3 miesięcy z 72kg przeszedlem do 79. Od ponad miesiąca utrzymuje mi się waga i nie zauważyłem większego progresu jeżeli chodzi o wygląd. Wakacje niedługo się zbliżaja a nie chcę za bardzo się zalać więc pytanie mam takie: Co mam teraz robić? Redukcja, masa czy moze dalej utrzymywać wagę? I ile kcal jeść (aktualnie 2700). Podrzucam wam 2 zdjęcia: biceps z 14 marca i moją sylwetke z teraz. Pozdrawiam






Zmieniony przez - pb11 w dniu 2017-04-21 19:03:33
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3159 Napisanych postów 15716 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 145719
Po co tyle trica i bica? A nogi...w bidną sobotę...po co tyle trenujesz w ogóle?

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html ankietę wrzuć wrsaz z tym jak jadasz i zdjęcdia teżz innej perspektywy.
Bokiem, tyłem.
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1675 Napisanych postów 26803 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 480970
Dokładnie jak Aga.

Każdy kiedyś popełniał te same błędy zatem nie idź tą drogą, gdyż nic z tego nie będzie (wpadasz na ścianę), innymi słowy takim systemem treningowym przy Twoim stażu, poziomie masy mięśniowej, doświadczeniu, wytrenowaniu i.t.d jedynie co zrobisz to przeforsujesz swój układ mięśniowy i zamiast rosnąć pojawi się impas w rozwoju muskulatury, przemyśl to czy warto. Skupiasz się n tym co nie trzeba. W moim mniemaniu nie masz czego redukować, gdyż potrzebujesz dołożyć dobrych kilka kg mięsa na siebie. Jesteś zwyczajnie szczupły, tam nie ma wysokiego poziomu tkanki tłuszczowej.

Wstaw dla pewności zdjęcia w innej perspektywie.
Dodatkowo dostosuj się do wskazówek powyżej.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 125
Zdjęcia w załączniku :)






Zmieniony przez - pb11 w dniu 2017-04-21 19:45:00

Zmieniony przez - pb11 w dniu 2017-04-21 19:45:11
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1675 Napisanych postów 26803 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 480970
Podtrzymuje swoją wypowiedź.
Zacznij budować czystą masę mięśniową.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 125
To ile kcal dziennie jeść? 3300 tak jak kiedyś czy może trochę mniej? Nie chciałbym się zalać za bardzo na lato, potem to już rybka ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 226 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 5753
pb11
To ile kcal dziennie jeść? 3300 tak jak kiedyś czy może trochę mniej? Nie chciałbym się zalać za bardzo na lato, potem to już rybka ;)


Musisz sobie sam obliczyc dzienne zapotrzebowanie kcal. Potem - albo +...

Trzeba cos robic

napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6733 Napisanych postów 102560 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1053502
jak chcesz trochę przymasować daj okolice 3000 w treningowe na wyższych węglach w nietreningowe 2500 na niskich węglach.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3543 Napisanych postów 66402 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 540203
Witam ,
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jak-zabrac-sie-za-ukladanie-diety 
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to dodajesz Ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 125
To dzięki wszystkim za odpowiedzi :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 52 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 6742
Masa , masa! No i rób nogi , nie bądź bocian
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena diety , kobieta, 19 lat

Następny temat

Kalorie na redukcji

Nawodnienie organizmu: 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o nawadnianiu Nawodnienie organizmu: 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o nawadnianiu Nie żyje Tim De Wever Nie żyje Tim De Wever Nikotyna jako środek dopingujący Nikotyna jako środek dopingujący Paweł Głuchowski wraca do gry! Paweł Głuchowski wraca do gry! Trzymaj swój apetyt w ryzach! Trzymaj swój apetyt w ryzach! Angelica Hernandez - piękność z Kolumbii Angelica Hernandez - piękność z Kolumbii Cardio nie ma sensu, aeroby to przeżytek, wiec co? Cardio nie ma sensu, aeroby to przeżytek, wiec co? Żucie mięsa, a wykorzystanie aminokwasów Żucie mięsa, a wykorzystanie aminokwasów