SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

ĆWICZENIA NA HANTLACH (DOMOWE WARUNKI:P)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 38794

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 27
1.Trenuje od ponad roku, ale pierwsze 6-8 miesięcy nie były specjalnie przemyślane (standardowe podnoszenie ciężarów na siłowni 3x10 tego samego obciążenia). Od kiedy kupiłem hantle zacząłem trenować wg wskazań mojego kolegi- piramida np. biceps: 15x10kg>12x12kg>8x15kg>12x12kg>15x10kg.
2.Przez ostatni miesiąc ćwiczyłem po 2 partie mięśni głównie rąk (przedramienia, biceps). Doszedłem do pewnej granicy gdzie wolno robię postępy siłowe.
3.Chciałbym powiększyć mase swoich rąk w tym barków oraz spalić nieco nagromadzonego przez zime tłuszczyku na brzuchu.
4.Posiadam 2 hantle (waga około 2 kg), 8 obciążeń po 2,5kg oraz 4 obciążenia po 1,25kg. W roku szkolnym do dyspozycji około 2 razy w tygodniu sztanga. Czas jaki mogę poświęcić na ćwiczenia to około godziny dziennie.
5.Nie wiadomo mi nic o jakichś przeciwwskazaniach zdrowotnych.

P.S. Próbowałem spalić brzuch za pomocą Aerobicznej 6 Weidera ale w pewnym momencie ćwiczenia nie miałem siły podnieść górnej części tułowia, udawało mi sie jedynie zginać głowe i odrywać barki od podłogi przy czym powierzchnia międzybarkowa spoczywała na podłodze. Starałem się to zmienić ale mi sie nie udawało. Jeśli ćwiczenie w ten sposób także daje efekty to napiszcie.

Wiek: 17 (prawie 18)
Waga: 70kg
Wzrost: jakieś 180cm (dawno się nie mierzyłem)

Z góry dziękuję za pomoc:).
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1608 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6959
w domku to polecam
http://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących_-_foty_str._12-t359947.html
6 weidera tłuszczyku nie spalisz na to są aeroby i HIIT
[http://www.sfd.pl/Trening_Interwałowy_HIIT_-t268582.html] 
na brzuszek
[www.sfd.pl/Legendarny_ABS_II-t180570.html] 

nie pozostało Ci nic jak tylko czytać




Zmieniony przez - matłoś w dniu 2008-08-15 14:06:55

idź za głosem serca,
p****** presje rówieśniczą,
ćwicz to co chcesz nawet gdy kumple nie ćwiczą!!!
mój trening: http://www.sfd.pl/nie_mam_pewności_czy_trening_jest_dobry,_co_na_to_specjaliści_-t504590.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 27
Ooo... wielkie dzięki:D!

ABS2 Mi się spodobał, te ćwiczenia ogólno-rozwojowe nawet też, ale czy nie ma jakiegoś innego ćwiczenia na mięśnie naramienne? W podany tam sposób ćwiczę już około 4 miesięcy i efektów na prawdę nie widać. Rozumiem, że do tego potrzebny jest czas, ale bez przesady. Reszta ćwiczeń jest na prawde GIT tylko te mięśnie naramienne:/. Zna ktoś może jakiś zestawik ćwiczeń z hantelkami?
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 6373 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 25631
Tylko i wylacznei mozliwy trening na hantlach tak? Roznorodnosc ciezaru jako taka jest ? sory ze pytam ale nie mam az zanadto czasu by caly temat przesledzic.


pozdrawiam

Człowiek mógłby żyć samotnie przez całe życie,
ale o ile sam potrafiłby wykopać sobie grób ,
musiałby mieć kogoś kto go pochowa.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 27
"4.Posiadam 2 hantle (waga około 2 kg), 8 obciążeń po 2,5kg oraz 4 obciążenia po 1,25kg. W roku szkolnym do dyspozycji około 2 razy w tygodniu sztanga. Czas jaki mogę poświęcić na ćwiczenia to około godziny dziennie."

Iverson
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 407 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 29398
Mam podobną sytuację do twojej. Ale poza spaleniem tłuszczyku na brzuchu po co ci chudnąć ?
70 kg przy 180 to nawet za mało.
Zamiast odstawiać michę lepiej trzymaj ją blisko siebie.
Zastój to w twoim przypadku za mała waga.

PS: (A6W to dobry program, kiedy nabierzesz większej siły brzucha warto do niego powrócić )
pozdro

Zmieniony przez - marekco w dniu 2008-08-17 10:02:05
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 27
No wiesz... chudnąć to ja nie chce tylko spalić brzuszek który jest troszke zaniedbany:). Spalając go ABS2 wyrabiam też mięśnie. Co do wagi to chciałbym zwiększyć masę rąk i klatki piersiowej ale z tym jest ciężko. Staram sie pochłaniać jak największe ilości białka jakie jestem w stanie, oczywiście przy zwyczajnym pożywieniu takie jak płatki z mlekiem, ser biały i żółty, jajka itd. Znacie jakieś kulinarne specjały możliwe do przygotowania z podstawowym wyposażeniem kuchni:>?
1
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23462 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 94903
Meths
A czy dostępnymi cięzarami jesteś w stanie zmęczyć partie wszystkie? Bo moznaby pomyslec nad jakims FBW tylko na hantlach...

W roku szkolnym dolozylibysmy sztange i byloby git...
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 27
Tak, udaje mi się z dostępnymi ciężarami na hantli zmęczyć ćwiczone partie mięśni . FBW to mógłby być dobry pomysł, tylko czy na zwiększenie masy? Ćwiczyłem takie jakby FBW przez cały rok szkolny na siłowni i jak potem zacząłem ćwiczyć SPLITem to bardziej mi sie spodobał .

Jeśli chodzi o sztange to w jaki sposób na niej ćwiczyć? Ile serii? Zwiększając ciężar i potem znów zmniejszając? Najważniejsza dla mnie jest masa.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 57 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1067
Znacie jakieś kulinarne specjały możliwe do przygotowania z podstawowym wyposażeniem kuchni:>?

kup duzy jogurt owocowy albo naturalny(w tym drugim wiecej bialka) i zagryzaj go bulka bardzo pozywny posilek duzo aminokwasow roznego pochodzenia (wyjdzie z tego okolo 25 g bialka) mozesz do tego dodac 50g slonecznika albo platkow migdalow (dodatkowe 10 g ale ma duzo tluszczu tak wiec nie w okolotreningowych) popij 0,5 litra mleka (okolo 16 g bialka) i w sumie mamy 50g bialka

pozdro

PS. wiecej w dziale odzywianie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 57 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1067
Znacie jakieś kulinarne specjały możliwe do przygotowania z podstawowym wyposażeniem kuchni:>?

kup duzy jogurt owocowy albo naturalny(w tym drugim wiecej bialka) i zagryzaj go bulka bardzo pozywny posilek duzo aminokwasow roznego pochodzenia (wyjdzie z tego okolo 25 g bialka) mozesz do tego dodac 50g slonecznika albo platkow migdalow (dodatkowe 10 g ale ma duzo tluszczu tak wiec nie w okolotreningowych) popij 0,5 litra mleka (okolo 16 g bialka) i w sumie mamy ok. 50g bialka

pozdro

PS. wiecej w dziale odzywianie
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan Treninogwy

Następny temat

porada

6 sposobów, aby podnieść intensywność treningu 6 sposobów, aby podnieść intensywność treningu Mleko UHT lepsze dla fitness i kulturystyki? Mleko UHT lepsze dla fitness i kulturystyki? Hormon wzrostu - broń na kontuzje? Hormon wzrostu - broń na kontuzje? Sterydy anaboliczno-androgenne a mutagenność Sterydy anaboliczno-androgenne a mutagenność Prolaktyna - fakty i mity. Zaburzenia stężenia prolaktyny Prolaktyna - fakty i mity. Zaburzenia stężenia prolaktyny Henri-Pierre Ano - od hokeja do IFBB PRO Henri-Pierre Ano - od hokeja do IFBB PRO Jak przytyć i przybrać na wadze? Poznaj 6 wskazówek! Jak przytyć i przybrać na wadze? Poznaj 6 wskazówek! Kiwi – ignorowany alergen? Kiwi – ignorowany alergen?