SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[blog] Brudna miska by georgu- BLOG żywieniowo-obyczajowo-treningowy %-)

temat działu:

Kuchnia SFD

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 128471

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2849 Napisanych postów 39815 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 315217
Panie, głęboka redukcja, kortyzol pewnie podniesiony, więc nie wk***iej dobre?
3

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2849 Napisanych postów 39815 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 315217
29.06.2018

Wpis robię dziś bo wczoraj się nie chciało Wczorajszy dzień stał pod znakiem ładowania, które nie do końca się udało. Zamiary były zacne. Po treningu mieliśmy jechać na burgerka, miały wleceić 3 piwka dla lepszej regeneracji, ciastka, kremówka, chipsy, zelki, lody. Skończyło się tak, że po treningu wleciało trochę żelków, prysznic i na burgerka. Tam lany Miłosław, 'Johny English' z frytasami. Po powrocie do domu pół paczki ciastek, pół kawałka kremówki i dobiłem 1 Żywcem Miało być mega ładowanie, a jakoś mnie zamuliło Trudno- bywa

Push- hiper

Siady HB: 60kg/8 x 3; 50kg/12
Wypychanie platformy: 130kg/16 x 3
Wyciskanie sztangi na skosie: 40kg/12 x 3
Wyciskanie hantli na ławce poziomej: 20kg/8 x 3
Wyciskanie hantli razem na skosie: 10kg/12 x 3
Wyciskanie hantli siedząc: 14kg/16 x 3
Łączona- unoszenia w przód + bok: 10kg/max x 3
Push down: 4s

Cardio:



Chciałem spróbować wyciskania sztangi na skosie, ale niestety to ćwiczenie kompletnie nie nadaje się dla moich barków. O ile na ciężarach właśnie do 40kg jest ok, to po przekroczeniu tej granicy już robi się nie ciekawie i zaczyna się ból barków. Trudno, to nie ćwiczenie dla mnie Trening typowo pompujący, przyjemny. Cardio w innej, spokojniejszej formie niż zazwyczaj, ale daję sobie te dwa dni (piątek i sobotę) na nieco odpoczynku.
W pracy miałem małe zawirowania i rozkminy co dalej, więc trzeba dać odpocząć CUN.

Omlet


Zestawik
3

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2849 Napisanych postów 39815 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 315217
30.06.2018

Po wczorajszym delikatnym podładowaniu trening jak najbardziej wskazany Wyspałem się, odpocząłem, rano śniadanie i nie ma się co zastanawiać. Trzeba było iść na trening! Inni bawią się na otwarciu sklepu SFD w Łodzi, a ja zasuwam

Pull- siła

MC klasyk: rampa 5 do 120kg, 130kg, 140kg/3
Drążek podchwytem: rampa 5 do 30kg, 35kg, 40kg/1
Wiosło hantlą: rampa 5 do 50kg
Uginanie z supinacją: rampa 5 do 22,5kg
Uginanie z supinacją siedząc: 10kg/12 x 3
Spięcia brzucha: 4s

Drążek +5kg




Drążek +40kg/1




Wiosło 45kg




Trening ciężki, ale dający satysfakcję. Te 40kg może nie było idealne, ale co tam. Fakt faktem coś tam dygłem Wiosło końcowe serie też nie idealne. Tak czy inaczej bodziec fajny jest

Potreningowy
4

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 627 Napisanych postów 19241 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 796245
Nie ciągneło by wiêcej podjeść? coś suabo hehe ^^
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2849 Napisanych postów 39815 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 315217
Akuratnie mam tak, że jak nie zacznę jeść po treningu tak do 60min to niestety apetyt zaczyna siadać. A tutaj po treningu powrót do domu, prysznic, troszkę żelków. I z buta do burgerowni. Tam już ciężko było wdusić w siebie zestaw, który wchodzi normalnie z poczuciem, że chciałoby się więcej
Mogłem to lepiej rozegrać. Jak bym normalny posiłek zjadł po treningu jak zawsze to pewnie wciągnąłbym wszystko co miałem przygotowane i by brakło


PS: Widzę, po otrzymywanych łapkach że śledzących bloga jest więcej niż można by przypuszczać z wpisów- co na pewno cieszy
Zachęcam jednak do bardziej aktywnego śledzenia

PS2: Macie może do polecenia jakiś film akcji na dzisiejszy wieczór? Coś w miarę świeżego


Zmieniony przez - georgu w dniu 2018-06-30 18:57:12
3

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2849 Napisanych postów 39815 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 315217
Ale pomogliście z filmem- kinomany piełdolone Nie no żart


02.07.2018

Dzisiejszy dzień to kolejny (już trzeci pod rząd) gdzie pospałem nieco dłużej i nie zrywałem się z łóżka W pracy byłem zmuszony wziąć wolne, bo dziś usuwali nam piecyki gazowe i podpinali nas do ciepłej wody miejskiej Fajnie, koniec zabaw z piecykiem i innymi pierdołami, no i bezpieczniej jednak. Teraz jedyny gaz jaki nam zagraża to gaz z dupy Panowie wpadli ok 11 i o 14 już było po robocie. Ja do 15 ogarnąłem mieszkanie i udałem się na trening. Trening po dużo mniejszej ilości węgli niż zwykle, ale po podładowaniu w weekend

Push siła

Siady HB: rampa 5 do 70kg, 80kg/3, 85kg/1
WL: rampa 5 do 70kg, 80kg/3
Hantle na skosie: rampa 5 do 27,5kg, 30kg/3
Hantle siedząc: rampa 5 do 24kg
WL wąsko: rampa 5 do 70kg

Interwały: 30/30 x 15
Cardio: 25min

Zaskakująco dużo siły było. Po raz kolejny żałuję, że czasem nie ma kogo o asekurację poprosić. Myślę, że te 80kg i 85kg spokojnie było do zrobienia na więcej ruchów w siadzie :/ W wl poszedłem na max. Coś tam nagrałem. Nagrałem własną dupeczkę podczas siadów także można odpalać fap foldery














A no i coś z ławki, ale to rozgrzewka
Tzn wszystkie filmy na rozgrzewkach Muszę zacząć coś nagrywać z końcowych serii

Na jednym z filmików jest też internetowy debiut Ciekawe kto zgadnie czyj?




3

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14814 Napisanych postów 235817 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1141222
Z filmów klasyka
Titanic z Leonardo

Super burgery
1

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2849 Napisanych postów 39815 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 315217
lodzianin1
Z filmów klasyka
Titanic z Leonardo

Super burgery


Miał być film akcji, a w Titanicu najlepsza akcja, to chyba akcja w samochodzie z zaparowanymi szybami
1

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1406 Napisanych postów 4956 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 192903
U mnie też sporo łapek, więc ktoś tam coś czyta
Z pisaniem to wiem po sobie jak jest, czasem nie wiadomo co napisać u kogoś, więc nie oczekuję, że u mnie zaczną się ludzie wylewać

Bardzo ładne siady, nie od dziś zresztą, ale na masie zacznij coś tam dorzucać do kija, albo więcej powtórzeń, bo już więcej masz w WL

W sobotę planujesz trening?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2849 Napisanych postów 39815 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 315217
Coś w tym jest
Oj głód ciężarów jest ogromny. Cel to podorzucać +20kg w każdym z bojów.
W sobotę jesteśmy u rodziców bo mamy imprezę rodzinną
1

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

mrozone truskawki