SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[SZYBKO] Potrzebna dieta 10-dniowa !

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2867

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 152
Witam serdecznie, jestem uczniem technikum gastronomicznego o profilu kucharskim. Muszę przyznać że wbrew wybranemu kierunkowi nie czuję się w tym najlepiej, a już w ogóle jeśli chodzi o dietetykę - to tak ku woli wyjaśnienia, żeby nie było że "uczysz się w takiej szkole a nie wiesz jak...". Po prostu chcę zdać ją pozytywnie i mieć z tym spokój.

Potrzebuję zrobić tzw. dekadówkę, czyli jadłospis 10-dniowy, który jest przedstawiony dla mężczyzn w grupie wiekowej 16-20 lat. Podstawowe przeciwwskazania i ograniczenia:
- alkohol,
- kawa,
- napoje energetyczne,
- ostre przyprawy,
- wskazane są 4 posiłki ( jednakże ja potrzebuję ich 5 ).

Na podstawie tych kilku prostych zasad potrzebuję stworzyć jadłospis. Dla ludzi którzy się na tym znają logicznym jest, że jadłospis powinien zawierać odpowiednią wartość kaloryczną na dany dzień, a dokładniej w przedziale 3500-3700 kcal.

Bardzo tego potrzebuję, od tego zależy mój rok, w akcie desperacji szukałem czegoś podobnego na "guglach", dzwoniłem nawet po kilku dietetykach z zamiarem poproszenia o jakiś przykładowy jadłospis, jednak jak na złość albo nikt nie odbierał, albo chcieli za przykładowy jadłospis pieniądze...

Czy ktoś z Was ma dostęp do czegoś takiego ? Na prawdę strasznie mi na tym zależy, proszę o pomoc :/

PS: Mam na to czas do środy ( 11 maj ), a właściwie to do wtorku wieczorem.

Waga: 138kg
Cel: 120kg

Do celu: 15kg
Zrzucone: 3kg

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!