SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[SPAM] Na luzie

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2278002

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 538 Napisanych postów 2432 Wiek 48 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 151648
no to zdrowiej, zrastaj sie
ciekawe jak bedzie po zabiegu wygladalo?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 391 Napisanych postów 1573 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 28464
paula.cw
Ciekawości? Czy to znaczy, że podglądałaś?


Ha ha byłam pod narkozą wiec nawet bym nie była w stanie Ciekawość w senie czy będę bardzo zamulona czy nie i jak się będę ogólnie czuła

Widziałam dziś stopę na zmianie opatrunku i już jest różnica w porównaniu do drugiej,ciekawe co będzie za 6 tygodni,póki co jestem zadowolona i lekarz ze swojej pracy też

Kto ma cierpliwość,będzie miał, co zechce

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Doradca
Ekspert
Szacuny 2451 Napisanych postów 12124 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 591096
Własnie nie pamietalam czy haluky sie robi w ogolnym czy nie :) Ja znieczulenie ogólne bardzo źle wspominam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 391 Napisanych postów 1573 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 28464
Ja się spodziewałam,że będę zamulona a tu się budzę jakaś taka wyspana i zadowolona,zupełnie się nie spodziewałam.Trochę tylko czuję gardło po rurce ale to minie pewnie.

Kto ma cierpliwość,będzie miał, co zechce

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Doradca
Ekspert
Szacuny 2451 Napisanych postów 12124 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 591096
może się wyspałaś w koncu porządnie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 391 Napisanych postów 1573 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 28464
Ojjj tak tego mi wczoraj było trzeba Tym bardziej,że operację miałam około 19 a po śniadaniu o 9 już nic nie jadłam i w sumie nie piłam.