SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[GRENADE] TEST SPONSOROWANY - PODSUMOWANIE STR. 8

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10268

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2093 Napisanych postów 60340 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 300750





Suplementy biorące udział w teście


Grenade - Grenade 50 Calibre - 580g

Opis

- Wzrost siły
- Zwiększenie wytrzymałości
- Szybsza efektywna regeneracja
- Zwiększa przepływ krwi przez mięśnie

Grenade 50 Calibre zawiera potężną dawkę jabłczanu cytruliny (aminokwasu nasilającego produkcję tlenku azotu), wysokie dawki ekstraktu z buraka czerwonego (Beta Vulgaris nitrate rich), ekstrakt z kakaowca właściwego oraz wiele innych skutecznych składników o działaniu wspomagającym wzrost i pracę mięśni.
Żaden produkt przedtreningowy nie byłby kompletny bez takich składników jak: beta alanina, kofeina i kreatyna i są one także obecne w tym preparacie.
Grenade 50 Calibre zawiera dodatkowo elektrolity, związki buforujące powstający w mięśniach kwas mlekowy oraz aminokwasy BCAA.

Grenade - Hydra 6 - 1816g




Opis:

- Zwiększa przyrosty masy mięśniowej
- Niepowtarzalny smak
- Wszechstronność i wygoda

Hydra 6 jest stworzona z izolatu białka serwatki i oczyszczonej postaci kazeiny w stosunku 50:50.
To połączenie dwóch najbardziej czystych białek, aminokwasów, które najlepiej odżywiają organizm. Hydra 6 oferuje wszechstronność i wygodę, nie trzeba kupować dwóch oddzielnych białek a można ją brać o różnych porach dnia.

Badania wykazują, że białko serwatki posiada najlepszy efekt na poziomie aminokwasów we krwi im więcej aminokwasów dostarcza się do mięśni tym szybciej proces syntezy białka zaczyna budować mięśnie.
Jednakże samo białko serwatki nie wystarczy, ponieważ poziom aminokwasów w organizmie zaczyna spadać po upływie 3 godzin po spożyciu. Potem przychodzi na ratunek micelarna kazeina, która utrzymuje wysoki poziom aminokwasów do 6 godzin.

Grenade - Ration Pack - 120kap



Opis:

- Pomaga w syntezie białek
- Utrzymuje prawidłowe funkcje mięśni
- Podnosi poziomy testosteronu we krwi (w granicach normy)
- Zmniejsza zmęczenie i znużenie
- Normalizuję produkcję hormonów tarczycy
- Ochrania komórki przed stresem oksydacyjnym
- Normalizuję poziom cholesterolu we krwi i czynności serca

Przeznaczona dla sportowców oraz personelu wojskowego, którzy uczestniczą w wysokiej intensywności treningu wymagającej maksymalnej wydajności, zdrowia i regeneracji.

Grenade Ration Pack jest to kompletny, codzienny suplement diety, zaprojektowany, aby zapewnić kompleksowe wsparcie żywieniowe ciężko trenującym sportowcom.
My w Grenade wierzymy, że nasz Ration Pack zapewnia idealne proporcje doskonałej jakości dawki witamin, minerałów, pierwiastków śladowych, składników odżywczych, kwasów tłuszczowych i probiotyków, aby stworzyć najlepszą podstawę dla wzrostu mięśni, regeneracji i ogólnej poprawy zdrowia.



Zmieniony przez - gienus12 w dniu 2014-12-08 23:15:12

Czas to bezlitosny sędzia, dobre chwile Ci zostawia tylko na nieostrych zdjęciach
I kim byś nie był,ile byś nie miał nie ma znaczenia, wytropi cie by wręczyć Ci bilet milczenia, masz jedno życie, dobrze go pilnuj synu, wystarczy jeden zły ruch może zabraknąć kilku minut.

http://www.sfd.pl/gienus12__Time_To_Cut-t1094203.html 

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2093 Napisanych postów 60340 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 300750
Witam, na sam początek chciałbym podziękować za wybranie mnie do TESTU GRENADE, wiele razy się zgłaszałem i w końcu mam i ja swoją szanse:) Dziękuje.



Dane Podstawowe

Wiek : 23 lata
Wzrost : 178 cm
Waga : 90kg
Staż : 5lat w teorii :>


Staż to bardzo mocno przerywane 5 lat, początki były ciężkie, brak funduszy na garnuszku u rodziców , później to się zaczęło rozpędzać. Ogólny staż bez przerw myśle ze 3lata .
Początki były ciężkie , jestem ektomorfikiem ciężko było nabrać jakiejkolwiek masy zaczynałem od 58kg i 28 cm w ręce.
Ale z czasem, trochę wiedzy, dużo info czerpałem od samego początku z tego forum , bardzo mi pomogło i mam jakiś napewo sentyment i wracam tu codziennie.
Suple z testu postanowiłem użyć do lekkiej wycinki, 30-35 dni powinno starczyć na zgubienie 4,5kg conajmniej, takie jest moje założenie :).


Dieta :
Moje zapotrzebowanie wynosi 3500kcal
W okresie redukcji aktualnie jem około 2500-3000kcal , 2.2+ g białka na kgmsc, 2,1g węgli i powyżej 1g tłuszczów

Ogólnie posiłki wyglądają codziennie podobnie, nie wliczam suplementów do ogólnej kaloryczności itp.
1. Rano 4 jaja + 50g owsianych + oliwa 15g
2. Warzywa + pierś 200g
3.przedtreningowo
ziemniaki 0,5kg/ryz worek/kasza worek, zależy na co mam ochote + pierś 200g+ oliwa 15g
4.Potreningowo
posiłek taki sam jak przed tylko bez oliwy, czasami zamieniam pierś na ryby
5. Twaróg 200g + oliwa 15g.

Po treningu leci odrazu białko, na treningu węgle, ale pisze nie wliczam tego, poprostu obniżyłem węgle i przy mojej budowie
to wystarcza jestem ektomorfikiem i nie mam problemów ze zrzucaniem tłuszczu :).



Trening:

Trening stosuje split 5dniowy , nie różni się on bardzo od okresu masowego, więcej ćwiczeń i cario i tłuszczyk zleci:).

Poniedziałek: Klata

Wyciskanie hantli ja skosie dodatnim 4s
Wyciskanie hantli/sztangi na ławce prostej : 4-6s
Wyciskanie sztangi skos ujemny : 4-5s
Rozpiętki hantlami na skosie dodatnim :4s
I na dobicie hummer, lub maszyny /krzyżowanie linek : 4s

Zakres powtórzeń 6-15

Nie ująłem rozgrzewki bo wydaje mi się że tak podstawowej rzeczy nie trzeba tu opisywać :)

Po Treningu 30 min -1h bieżni zależnie od tego czy bieg, czy szybki marsz

Wtorek : Bic + tric

Uginanie ramion ze sztangą prostą : 4s
Francuz hantlą : 4s
Uginanie ramion z hantlami chwyt mlotkowy : 4s
ściąganie linki z wyciągu górnego :4s
uginanie ramion z hantlami w oparciu o kolano:4s
wyciskanie sztangi na ławce poziomej wąsko : 4s

Tu te ćwiczenia sa modyfikowane zamieniane , dodawane coś na dobicie itp
Zakres powt 8-14

Po treningu bieżnia tak jak poprzednio miedzy 30minutami a 1h

Środa : wolne - Brzuch

Czwartek : plecy : tu jak będzie widać, nie robie mc i ciężkich wiosłowań, uraz kręgosłupa,mocno odczuwalny nawet przy wiosle z hantla 50kg.. więc ogranicze mnei to mocno

Podciąganie z przypiętym ciężarem do pasa (do 25kg) - 4s
Wiosłowanie hantlą : 4s
ściąganie linki z wyciągu dolnego do klatki : 4s
ściąganie linki z wyciągu górnego do klatki podchwytem :4s
szrugsy sztangą/hantlami - 5-6s

Zakres powtórzeń (przy podciąganiach ciężkich schodzi do 3,4)
Reszta głownie 10-12 powt.

Plecy są jakie są, wczesniej nie robilem nawet wiosła, bo bałem się, ale w koncu się przełamałem i jakos robie ,mocno dbając o technike bo ból potrafi być niesamowicie mocny.


po treningu 30-60min cardio

Piątek : Barki

Wyciskanie hantli siedząc 4s
Wyciskanie sztangi sprzed głowy (suwnica smitha) 4s
Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4s
unoszenie sztangielek bokiem 4s
Odwrotne rozpiętki na maszynie 4s

zakres powt 6-15 - tu też ćwiczenia co trening się zmieniają, modyfikuje i atakuje głównie tylne aktony barków bo są zaniedbane przez małą wiedzę z poczatku ćwiczeń.
Po treningu 30-60min cardio

Sobota wolne - brzuch

Niedziela : Nogi - nogi jak plecy, nie moge głównych ćwiczeń robić, jak siady ze sztangą.. przy 150kg na plerach nie moglem się wyprostować wiec odpuscilem

Prostowanie nóg siedząc oddzielnie obydwie nogi : 4s
prostowanie nóg siedzać juz obydwie nogi razem: 4s
siady na hack maszynie : 4-5s
wypychanie ciężaru na maszynie : 5-6s
uginanie nóg w leżeniu : 5s
Wspięcia na palce siedząć : 6s

Tu po treningu cardio na ile mi nogi pozwolą ..



Treningu brzucha nie opisuje, są to wszelkie brzuszki, skręty, unoszenie nóg itp itd.

To by było na tyle jeżeli chodzi o mój trening, dobrze się sprawdza 5dni w tygodniu:) z reguly 2h na siłce bardzo dobrze sie czuje.
Ogólnie Trening tzn ćwiczenia ulegają zmianie,nigdy staram się nie robić tego samego.

Fotki aktualnej "Formy" :







Wymiary obecne:

Udo :68cm mimo że bez wyrazu, ale staram się poprawić mimo urazu kręgosłupa robie co mogę..
Łydka :43 cm
Biceps : 43cm
Waga : 93kg
Obwód klatki piersiowej : 118 cm
Pas rano naczczo : 89cm

Wyniki siłowe:
Wyciskanie leżąc : 155kg
Przysiad : 150kg było ,ale niestety juz pozniej plecy nie dawały mi spokoju wiec nie robie siadów, tylko maszyny
MC: brak.


Powodzenia życzę użytkownikowi Hekade oby suple się spisały .
Jedziemy.



Zmieniony przez - gienus12 w dniu 2014-12-08 23:23:52

Czas to bezlitosny sędzia, dobre chwile Ci zostawia tylko na nieostrych zdjęciach
I kim byś nie był,ile byś nie miał nie ma znaczenia, wytropi cie by wręczyć Ci bilet milczenia, masz jedno życie, dobrze go pilnuj synu, wystarczy jeden zły ruch może zabraknąć kilku minut.

http://www.sfd.pl/gienus12__Time_To_Cut-t1094203.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Hekade TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 341 Napisanych postów 12628 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 106351
HEKADE

Na wstępie chciałbym podziękować gronu moderatorskiemu za możliwosc udziału wzięcia w tescie suplementów Grenade . Postaram sie je wykorzystać w 100% i na bierząco informować o efektach

Suplemetancja:
whey: po treningu, w razie braków w diecie
Przed treningiem: Grenade - Grenade 50 Calibre

witaminy rano
minerąły na noc do ost posiłku
omega3 tez do ostatniego
antyoksydanty rano


staż: niedługo 4 lata

Wymiary:
wzrost: 175cm
Udko: 65
Łydka: 42
Łapka: 41.5
Pas: 82-3
Waga: 88

Fotsy:























Trenować bd splitem z podziałem na 5 dni treningowych +4x aero 20 min po treningu
Nie wrzucam rozpiski z treningu bo b.czesto zmieniam cwiczenia itp itd

Diete róznicuje w zależnosci od dnia, zresztą wszystko bd opisywane na bieżąco
w DNT mało kcal ~3300
w dzien małych partii ~3800kcal
w dzien duzych, nogi i i plecy ok 4000 kcal

Wyniki siłowe:

130 x 3
Siad: 170 x 4
MC: nie robie póki co

życze powodzenia użytkownikowi gienus12





Zmieniony przez - Hekade w dniu 2014-12-08 23:28:30

Zmieniony przez - Hekade w dniu 2014-12-08 23:29:32

Zmieniony przez - Hekade w dniu 2014-12-08 23:30:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6024 Napisanych postów 67545 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 878130
Witam, dzięki za dobre rozpiski startowe
Wyciągnijcie z tych zestawów ile można!

Pamietajcie, że dobrze przeprowadzony test sponsorowany - otwiera furtkę do kolejnych tego typu

Jutro wrzucę informację o teście na firmowego FB SFD.pl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2093 Napisanych postów 60340 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 300750
W moim przypadku to będą najcięższe święta jakie do tej pory miałem, sam założyłem sobie redukcje i trzeba trzymać się planu, kolejny krok do lepszej sylwetki której jeszcze brakuje sporo :) A suple napewno pomogą w tym w dużym stopniu.

Czas to bezlitosny sędzia, dobre chwile Ci zostawia tylko na nieostrych zdjęciach
I kim byś nie był,ile byś nie miał nie ma znaczenia, wytropi cie by wręczyć Ci bilet milczenia, masz jedno życie, dobrze go pilnuj synu, wystarczy jeden zły ruch może zabraknąć kilku minut.

http://www.sfd.pl/gienus12__Time_To_Cut-t1094203.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 2622 Napisanych postów 22449 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 490974
Powodzenia bede wpadal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 5501 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 54957
Powodzenia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 509 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14183
Życzę powodzenia. Będę śledził!

Dąż do celu, gdy wszyscy jeszcze śpią.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 390 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11108
gienus12 a co to za kontuzję kręgosłupa masz, jeśli można spytać?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2093 Napisanych postów 60340 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 300750
skręcony krąg, pogłębiona lordoza i przepuklina krążka międzykręgowego na odcinku s1s5 czyli lędźwie. Ostatnio się pogłębiło. Czekam na rezonans a później na zabieg

Moja wypiska będzie późnym wieczorem ponieważ siłownie odwiedzam w godzinach wieczornych 19-21.



Zmieniony przez - gienus12 w dniu 2014-12-09 15:25:42

Czas to bezlitosny sędzia, dobre chwile Ci zostawia tylko na nieostrych zdjęciach
I kim byś nie był,ile byś nie miał nie ma znaczenia, wytropi cie by wręczyć Ci bilet milczenia, masz jedno życie, dobrze go pilnuj synu, wystarczy jeden zły ruch może zabraknąć kilku minut.

http://www.sfd.pl/gienus12__Time_To_Cut-t1094203.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Hekade TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 341 Napisanych postów 12628 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 106351
ja już po treningu pleckinsów, wypiska zostanie zamontowana w godzinach wieczornych
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Suple na mase

Następny temat

Gainer TYPOWO dla Hardgainera