SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[Fit Przemiana Konkurs] Mikiiras

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5594

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Facet

Wiek

40

Masa ciała

95

Wzrost

186

Obwód klatki

108

Obwód ramienia

36

Obwód talii

106

Obwód uda

63

Aktywność fizyczna w skali tygodniowej

3xFBW

Aktywność niezwiązana z treningami

Rower ok 20 km 3xtydz

Cel

Redukcja

Ograniczenia żywieniowe

brak

Stan zdrowia

ok

Zażywane leki

brak

Ograniczenia treningowe

brak

Przebyte urazy

"wybity" bark - ok 60 razy

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty

witaminy,omega-3,magnez,cynk

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów

jaha

Stosowane dotychczas diety

IF, low carb
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 271 Wiek 102 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4040
Witam w dzienniku konkursowym - dzisiaj tylko fotki, od jutra rozpiska treningu i diety.
Bedzie bez fajerwerkow, wiec osoby oczekujace na dzienniki B.Jones albo pamietniki Fanny Hill proszone sa o omijanie szerokim lukiem.
Komentarze (rzeczowe) mile widziane, rady i podpowiedzi rowniez - komentarze "z dooopy" prosze zachowac na czas Euro 2016.
Tyle tytulem wstepu, pozdrawiam wszystkich uczestnikow konkursu.



Dieta bedzie zrzut z dziennika kazdego dnia, ogolnie rzecz biorac B/W/T - 140/420/90, ok 3000kcal w DT, i 2700 kcal w DNT - wegle w dol.

Trening to FBW 3xtydz, kazde cwiczenie 2 serie po 10 powt rozgrzewkowo i 3 serie po 5 powt roboczo:
- wyciskanie plaska
- przysiad ze sztanga/wykroki z hantlami (3x10 na kazda noge)
- martwy ciag/ martwy ciag na prostych nogach
- wioslowanie sztanga w opadzie tulowia
- podciaganie nachwytem szerokim (3x6)
- biceps/triceps/barki - na zmiane po jednym cwiczniu 3 serie x 10 powt

W DNT - 15 minut cwiczen na wzmocnienie brzucha-- "brzuszki" klasyczne na laweczce, unoszenie nog w zwisie, unoszie nog nad podloge, "brzuszki " po przekatnej do kolana.

Suplementacja :
- bialko w razie potrzeby do 40g dziennie (SFD v3)
- witaminy, omega 3, mineraly.


Zmieniony przez - solaros w dniu 2016-03-06 16:09:32
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 97 Napisanych postów 2221 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 260128
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
solaros Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2215 Napisanych postów 29628 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 193189
wrzuc zarys menu i trening
przydaloby sie uzupelnic pierwszy post
jak wrzucisz to zedytuje

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
napisał(a)
Usunięty przez solaros za pkt 1 regulaminu
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 271 Wiek 102 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4040
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 271 Wiek 102 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4040
Dzien 1
Konkurencja coraz silniejsza - tym samym motywacja idzie w gore :)

Trening (seria/powt/ciezar) :
- wyciskanie sztangi na plaskiej 2x10x40, 3x5x85
- wykroki ze sztangielkami 3x10x20
- martwy ciag 2x10x50, 3x5x105
- wioslowanie sztanga w opadzie tulowia 2x10x40, 3x5x55
- podciaganie nachwyt szeroko 3x6
- prostowanie przedramienia w opadzie tulowia(triceps) 3x10x10

Dieta:



...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
solaros Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2215 Napisanych postów 29628 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 193189
dlatego lubilem robic pasibrzuchy - choc nigdy do konca nie wychodzilo - to było +10 do motywacji

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 97 Napisanych postów 2221 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 260128
Dokładnie, takie konkursy motywują do cięższej pracy żeby nie było wstydu się pokazać na koniec
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 271 Wiek 102 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4040
Dzien 2
Dzisiaj bez treningu - czyli pora na regeneracje :)

Dieta :


...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
JustBlackBerry Instruktor CrossFit
Ekspert
Szacuny 404 Napisanych postów 8412 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 142609
A skąd pomysł na taki właśnie trening, tj. 2x10 i 3x5, jakiś konkretny cel?

No i powodzenia
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 271 Wiek 102 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4040
2x10 to tylko rozgrzewka , pozniej 3 serie robocze po 5 powtorzen - czuje poprawe sily przy takim treningu, jak robilem 5x5 z progresem ciezaru to nie moglem dorzucic nawet kilograma (zaraz barki napieprzaly)- teraz jak czuje "zapas" na ostatniej serii to jakos latwiej dorzuca sie kolejne kilogramy do sztangi. Nie moge za bardzo szalec z ciezarami bo prawy bark to trzyma sie tylko na "slowo honoru" :/
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
JustBlackBerry Instruktor CrossFit
Ekspert
Szacuny 404 Napisanych postów 8412 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 142609
No własnie o to mi chodziło czyli poprawa siły na celowniku? Bo poprawa siły na redukcji ciężka może być
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Duża nadwaga, jak rozłożyć makro w DT i DNT

Następny temat

[Fit Przemiana Konkurs] Muzzy17