SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[ELITE ladies]lalus78/dziennik treningowy-rzezba 127/finish 158

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 114158

napisał(a)
Temat przeniesiony przez obliques z działu Ladies Fit. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1593 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21179
Witam wszystkich,
Postanowilam zalozyc dziennik treningowy, tzn Obli mi taka mysl podsunela moim celem jest redukcja, a dokladnie zredukowanie tkanki tluszczowej, szczegolnie z okolic brzucha
moj staz na silowni to pare lat ale bylo to bardziej lajtowo a od siedmiu miesiecy scisla dieta - 1700kcla oraz silownia 5 razy w tygodniu.
Moje dane:
Plec : kobieta
Wiek : 32 lat
Waga 64 kg.
Wzrost : 174 cm.
Obwod Biodra : 95 cm
Obwod talii : 86 cm
Obwod uda : 56 cm
Obwod lydki : 36 cm
Biceps: 30.5 cm
Przedramie: 25 cm
Poziom tkanki tluszczowej : 23 %
Aktywnosc w ciagu dnia : praca siedzaca
Silownia: cwiczenia silowe 4 razy w tygodniu
Aeroby: 4/5 razy w tygodniu po 45 min. (spinning)

Dieta:
1.
Płatki owsiane 30gr
Ser twarogowy półtłusty 100gr
Jogurt naturalny 2% tłuszczu 10gr
pare jagod lub truskawek
Tran
2.
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 50gr lub (120grtunczyka w sosie wlasnym)
Kapusta kwaszona 100
Lyzka oliwy z oliwek
3.
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100gr
Brokuły 100gr
Marchew 50gr
Makaron dwujajeczny 100gr
Pare orzechow wlsokich lub migdalow
4.
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 50gr
ogorek zielony 50gr
ryz brazowy 50gr
5.
Kapusta kwaszona 50gr
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100gr
Ogórek 50gr
Makaron dwujajeczny 50gr
6.
Kakao 16%, proszek 10gr
Mleko spożywcze 0,5 % tłuszczu 20gr
Ser twarogowy półtłusty 100gr
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1593 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21179
Trening silowy mam przed posilkiem 4 a 5.
Po treningu biore odzywke bialkowa:30 gr z 200 ml mleka 0.5 %
I tak do godziny po treningu jem posilek 5.
Proboje jesc okolo 1700 kcl, i ograniczam spozywanie weglowodanow w dni bez treningowe, tzn jem mniej ryzu czy makaronu.
czytalam w jednym z twoich postow zeby unikac nabialu,co mnie troche zmartwilo bo ja uwielbiam twarog !
moj trening polega na:
Wt:klatka + aeroby
Czw:plecy+ aeroby
Pi:aeroby
Sob:Barki,bic,tri + aeroby
Nie: Nogi
napisał(a)
Hubert81 Doradca
Ekspert
Szacuny 387 Napisanych postów 72255 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 300822
Witam w dziennikach

Co się rzuciło w oczy to źródło białka w pierwszym posiłku. Twaróg to białka wolno przyswajalne, natomiast organizm po nocnej głodówce potrzebuje szybkiego uzupełnienia paliwa.

Wrzuć moze jeszcze trening, ale na jego temat już sie dziewczyny-specjalistki wypowiedzą. Ja tylko facetów opieprzam
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1593 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21179
ok dzieki Hubert,wrzuce trening co mam zaplanowany na jutro, teraz\ proboje fotki wstawic ale cos mi nie wychodzi ;(
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1593 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21179
a dzieki Hubert,wrzuce trening co mam zaplanowany na jutro, teraz proboje fotki wstawic ale cos mi nie wychodzi ;(
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1593 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21179


Moj nieszczesny brzuch
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1593 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21179
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1593 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21179
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1593 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21179
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1593 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21179
moj trening na jutro :
Wtorek: klatka + spinning 30 min
Wyciskanie sztangi 4x 10 - 25 kg
wyciskanie sztangielek lezac na lawce skosnej 3X10 - 12 kg
rozpietki na maszynie 3x12
rozpietki na lawce skosnej: 3x 12 - 6 kg
maszyna na klatke(nie pamietam nazwy):3x10 duzy ciezar
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1593 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21179
Diete rozpisze rano a teraz ide gotowac;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

moje relacje; dieta; do oceny;

Następny temat

wyszczuplić uda i pośladki

Kai Greene w nowej odsłonie Kai Greene w nowej odsłonie Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Robert Burneika wróci na scenę! Robert Burneika wróci na scenę! Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Jakie pralinki jeść na diecie? Jakie pralinki jeść na diecie? Jak rosną mięśnie? Jak rosną mięśnie? Alicja w krainie szampana Alicja w krainie szampana Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie