SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[DT] Franii

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 78841

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51557 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Eveline, tutaj mnie nie było, ale widziałam, że na innych serwisach czasem zaglądałaś co u mnie Ale wracam, może czasem dostanę jakąś fajną radę albo chociaż właśnie motywacji trochę, jakbym znowu wpadła na pomysł, żeby dać sobie luzu

Spamerka wstawiam dla Ciebie mój ostatni jadłospis z całego dnia, takiego typowo wegańskiego, bez jaj, nabiału i mięsa. Ale tak jak pisałam już, będę jaja i rybki dodawać też, żeby lepiej jednak bilansować tą dietę, myślę, że to ważne przy mojej aktywności a nie mam za dużego doświadczenia w komponowaniu diet wegańskich

Niby wszystko super.. Takie jedzenie jest naprawdę smaczne, pasuje mi, no i mega cieszy oko, ale nie będę w tym tak restrykcyjna, wykorzystam to doświadczenie z typową dietą wegańska, będę korzystać z posiłków z niej, ale lekko zmodyfikuje, żeby było trochę dostosowane do mnie i mojej aktywności na co dzień i treningowej

1. Owsianka z puree z marchewki + owoce
2. Zupa krem z pomidorow z komosa ryzowa i pestkami dyni
3. Po treningu: mus z kaszy jaglanej z olejem kokosowym i bananem + mus z malin
4. Salatka z pomarańczai pomidorem
5. i 6. Pieczone buraki, fasolka szparagowa i fasola czerwona z koncentratem pomidorowym

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4304 Napisanych postów 17985 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 282904
dobrze, że jesteś, choć widziałam, co się dzieje mniej więcej na insta
ja to jestem ciekawa jak wymiary sie mieniły i wizualnie sylwetka

ostatnio tez mam jakoś mniej ochoty na mięso, ale nie tak, żeby nie jeść
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51557 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816