SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[DT] CrossFit - Bercik

temat działu:

Dzienniki Juniorów

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5586

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 165 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1300
Witajcie
A więc zacznijmy na początek kilka słów o mnie. Nazywam się Hubert, mam 16 lat, aktualnie uczęszczam do gimnazjum, po wakacjach mam zamiar wybrać się do technikum kierunek- Technolog żywności i usług Gastronomicznych. Więc fach w rękach bd. Jestem po złamaniu nadgarstka pozdjęciu gipsu 1 kwietnia zacząłem prace nad sobą mianowicie teraz jestem wstanie wykonać 50 pompek kiedy to 27 dni temu wykonywałem ich z trudem 11. Moją pasją jest Hip-Hop , od okołu roku piszę teksty. Lubię też wysiłek fizyczny , dlatego dążę nad poprawą swojej wytrzymałości oraz ukształtowania Sylwetki.

Wymiary:

Wzrost:180cm
Waga:80kg
Pas: 78cm
Biceps 30cm

Dieta:
Odżywiam się zdrowo , nie mam jako takowej diety ułożonej. Czasem dodam wpisy z diety. Będę dodawał też zdjęcia żarełka.

Cel:
Wytrzymałość oraz ukształtowanie sylwetki.

Trening
Poniedziałek i piątek:
FBW 5 obwodów po 10 powtórzeń . 1,5 min przerwy między obwodami.
Przysiad 50kg 5s 10 x
Wyciskanie leżąc 50 kg 5s 10 x
Wiosłowanie sztangą 50 kg 5s 10 x
Uginanie sztangi 25 kg 5s 10x

Środa
pompki 5s 20 x
Wiosłowanie sztangą 5s 50 kg
przysiady 5s 20 x
Burpees 5s 20 x

Suplementy:
Myślę że w Grudniu wrzuci się 1 suple.

Zdjęcie:












Zmieniony przez - hubertkwasej w dniu 2014-04-29 11:12:03
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 165 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1300
Dziś bardzo szybko zakończyłem zajęcia , po testach w szkole mamy już prawie wakacje ,teraz tylko zostało mi poprawienie matematyki (zagrożenie).
No to co od jutra ruszamy z koksem, dziennik założyłem żeby dostać motywacji , oraz pod wpływem krytyki dać z siebie wszystko.
A tu łapcie fotkę żarła
.




Zmieniony przez - hubertkwasej w dniu 2014-04-29 11:46:53
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4593 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 17819
wiec do dziela kolego ;)

AKTUALNY DZIENNIK ACTIVLAB :
http://www.sfd.pl/[DT]_Aniitka155_od_Ladies_do_ActivLab-t1040073.html

...

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie"


Wiesz, co jest naj­ważniej­sze w życiu? Mieć cel. I dążyć do je­go spełnienia. Ja mam cel. (...) I wiesz, ten cel, który po­siadam, tak jak­by... uszczęśli­wia mnie. Dzieki niemu mam poczu­cie, że war­to żyć, mi­mo prze­ciw­ności. Ale często wątpię. Bar­dzo często.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 165 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1300
aniitka155
wiec do dziela kolego ;)


Dziękuje za ciepłe słowa koleżanko
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4593 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 17819
bede sobie Ciebie podglądac :)

AKTUALNY DZIENNIK ACTIVLAB :
http://www.sfd.pl/[DT]_Aniitka155_od_Ladies_do_ActivLab-t1040073.html

...

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie"


Wiesz, co jest naj­ważniej­sze w życiu? Mieć cel. I dążyć do je­go spełnienia. Ja mam cel. (...) I wiesz, ten cel, który po­siadam, tak jak­by... uszczęśli­wia mnie. Dzieki niemu mam poczu­cie, że war­to żyć, mi­mo prze­ciw­ności. Ale często wątpię. Bar­dzo często.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 165 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1300
Dzień 1! (start), tydzień 1 ,30.04.2014r.
Trening udany , ale zmieniłem Całkowicie plan treningowy na FBW. Na fbw lepiej się czuje. Dzień zaliczam do udanych, wstałem około 7, wróciłem o 13 do domu, wcisnąłem dzisiaj 2 pączki , ale spokojnie spokojnie spaliłem je na rowerku.

Trening:
Przysiad 50kg 5s 10 x
Wyciskanie leżąc 35 kg 5s 10 x
Wiosłowanie sztangą 35 kg 5s 10 x
Uginanie sztangi 25 kg 5s 10x

+ 30 minut na rowerku.

Zacząłem z mniejszym obciążeniem jak to mówią "nie siła lecz technika czyni z ciebie zawodnika". Fajna pompa na nogach. :D

1 trening uważam za udany.



Nutka na trening! Łapcie.

Dzisiejszy trening dał mi wycisk , nie wstawiam dzisiaj zdjęcia żarła popsuł mi się telefon , więc za 2 tygodnie powinienem wstawić jakieś fotki.


Zmieniony przez - hubertkwasej w dniu 2014-04-30 19:01:17

Zmieniony przez - hubertkwasej w dniu 2014-04-30 19:04:50
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 165 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1300
Dzień2!(odpoczynek), tydzień 1, 01.05.2014r.
Dzisiaj wolne od treningów , ale nie mogłem powstrzymać się od 20-minutowej jazdy na rowerku. Narazie mam tylko 50(KG) obciążenia , za miesiąc lub dwa dokupuje 2 gryfy oraz 50 kg obciążenia i drążek.

Trening:
-20 minut jazdy na rowerku/spalone 200 kcal.

Lubię się katować. No i wkońcu majóweczka , jakieś plany? Zamierzam poodpoczywać i oderwać się na chwilę od monotonii. I z niecierpliwością czekam na jutrzejszy trening

A tu krótki filmik motywacyjny. Wielu znany , ale dla przypomnienia..


CT FLETCHER!

Zmieniony przez - hubertkwasej w dniu 2014-05-01 16:45:03
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 165 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1300
Dzień 3.(DT), tydzień1, 02.05.2014r

Dzień udany, kolega dzisiaj miał urodzinki więc, jednego kieliszka nie wypadało odmówić.
Trening udany , fajne uczucie kiedy po zakończonym treningu nie mogę zdjąć koszulki.
Dzisiaj , podszkoliłem technikę i przez jakiś czas bd ćwiczyć na mniejszym obciążeniu.

Trening:
Przysiad 50kg 10/10/10/10/10
Wyciskanie leżąc 25kg 10/10/10/10/12
Wiosłowanie sztangą 25 kg 10/10/10/10/12
Uginanie sztangi 25 kg 5s 8/7/6/5/5
+ 20 minut rowerku
przerwa między obwodami 1 min.

Majówka udana, dzień udany. Czego chcieć więcej?
A dzisiaj wstawię fotki żarła po treningu.






Zmieniony przez - hubertkwasej w dniu 2014-05-02 19:51:14




Zmieniony przez - hubertkwasej w dniu 2014-05-02 19:52:32
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 165 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1300
Dzień4(odpoczynek),tydzień1, 03.05.2014r
No dzisiaj zjadłem tylko 3 posiłki jestem cały dzień zalatany i zaraz wyruszam do Torunia i wrócę z pewnością w nocy. Po treningu czułem zakwasy na całym ciele , ale już się zregenerowałem. ;)
no i jak zwykle nie może zabraknąć motywującego filmiku/kawałka.





Dzisiaj nie wstawię fotki tak jak pisałem wcześniej jestem cały dzień zalatany.

Zmieniony przez - hubertkwasej w dniu 2014-05-03 18:20:02
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 165 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1300
Dzień 5(dzień nietreningowy niedziela) ,tydzień 1 , 04.05.2014r.
Wczoraj gorzej nasiliły mi się zakwasy , koniec majóweczki. :) Dzień spędzony z koleżanką.
Samopoczucie zayebiste.
Trening:
-brak. :)


Dzień 6(dzisiaj trening) , tydzień 1 , 5.05.2014r.
Samopoczucie okej , w szkole nie nudziłem się ,ale powoli biorę się za naukę z matematyki. Trening okej, zakwasów nie czułem rano , ale jutro będzie męka.
Trening:
Przysiad 50kg 10/10/10/10/10
Wyciskanie leżąc 25kg 10/10/10/10/12
Wiosłowanie sztangą 25 kg 10/10/10/10/12
Uginanie sztangi 25 kg 5s 8/7/6/5/5
+ godzinka piłki nożnej na w-f

No i jak zawsze nie mogło zabraknąć.. kawałek kot!




Narazie na treningów używam mniejszych ciężarów przez 2 tygodnie zamierzam szlifować technikę.


Zmieniony przez - hubertkwasej w dniu 2014-05-05 16:35:16
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 165 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1300
Dzień 7( Wtorek nietrenignowy),tydzień1, 06.05.2014r
Dzień ok , wstałem o 7 do szkoły o dziwo bez wielkich zakwasów. Samopoczuciej okej, treningu brak.


Dzień8(trening),tydzień2, 07.05.2014r

Dzisiaj wywiadówka w szkole. trening odbył się o 15 godzinie. Dał mi w kość. Zbieram hajsy na gryf i obciążenie potrzeba mi jeszcze 1 gryfu.
Dzisiaj wrzucam fotkę jadła odrazu po treningu. coś dla odmiany zamiast bananów.

Trening:
Przysiad 50kg 10/10/10/10/10
Wyciskanie leżąc 25kg 12/12/12/12/12 jest progress :D
Wiosłowanie sztangą 25 kg 10/10/10/12/12
Uginanie sztangi 25 kg 5s 9/8/8/7/5 też jest progress :D łapy aż drżą. :D

Trening dał mi w kość , wieczorkiem zamierzam jeszczę przez godzinkę spalić trochę na rowreku.

No to co do miłego. Zapraszam do komentowania , i tu fotka





Zmieniony przez - hubertkwasej w dniu 2014-05-07 16:16:53
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[DT] Lominox - Walka o masę

Następny temat

[DT} Captain Cheese