SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[DT] CrossFit - Bercik

temat działu:

Dzienniki Juniorów

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5477

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 165 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1300
Witajcie
A więc zacznijmy na początek kilka słów o mnie. Nazywam się Hubert, mam 16 lat, aktualnie uczęszczam do gimnazjum, po wakacjach mam zamiar wybrać się do technikum kierunek- Technolog żywności i usług Gastronomicznych. Więc fach w rękach bd. Jestem po złamaniu nadgarstka pozdjęciu gipsu 1 kwietnia zacząłem prace nad sobą mianowicie teraz jestem wstanie wykonać 50 pompek kiedy to 27 dni temu wykonywałem ich z trudem 11. Moją pasją jest Hip-Hop , od okołu roku piszę teksty. Lubię też wysiłek fizyczny , dlatego dążę nad poprawą swojej wytrzymałości oraz ukształtowania Sylwetki.

Wymiary:

Wzrost:180cm
Waga:80kg
Pas: 78cm
Biceps 30cm

Dieta:
Odżywiam się zdrowo , nie mam jako takowej diety ułożonej. Czasem dodam wpisy z diety. Będę dodawał też zdjęcia żarełka.

Cel:
Wytrzymałość oraz ukształtowanie sylwetki.

Trening
Poniedziałek i piątek:
FBW 5 obwodów po 10 powtórzeń . 1,5 min przerwy między obwodami.
Przysiad 50kg 5s 10 x
Wyciskanie leżąc 50 kg 5s 10 x
Wiosłowanie sztangą 50 kg 5s 10 x
Uginanie sztangi 25 kg 5s 10x

Środa
pompki 5s 20 x
Wiosłowanie sztangą 5s 50 kg
przysiady 5s 20 x
Burpees 5s 20 x

Suplementy:
Myślę że w Grudniu wrzuci się 1 suple.

Zdjęcie:












Zmieniony przez - hubertkwasej w dniu 2014-04-29 11:12:03
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 165 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1300
Dziś bardzo szybko zakończyłem zajęcia , po testach w szkole mamy już prawie wakacje ,teraz tylko zostało mi poprawienie matematyki (zagrożenie).
No to co od jutra ruszamy z koksem, dziennik założyłem żeby dostać motywacji , oraz pod wpływem krytyki dać z siebie wszystko.
A tu łapcie fotkę żarła
.




Zmieniony przez - hubertkwasej w dniu 2014-04-29 11:46:53
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4593 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 17819
wiec do dziela kolego ;)

AKTUALNY DZIENNIK ACTIVLAB :
http://www.sfd.pl/[DT]_Aniitka155_od_Ladies_do_ActivLab-t1040073.html

...

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie"


Wiesz, co jest naj­ważniej­sze w życiu? Mieć cel. I dążyć do je­go spełnienia. Ja mam cel. (...) I wiesz, ten cel, który po­siadam, tak jak­by... uszczęśli­wia mnie. Dzieki niemu mam poczu­cie, że war­to żyć, mi­mo prze­ciw­ności. Ale często wątpię. Bar­dzo często.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 165 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1300
aniitka155
wiec do dziela kolego ;)


Dziękuje za ciepłe słowa koleżanko
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4593 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 17819
bede sobie Ciebie podglądac :)

AKTUALNY DZIENNIK ACTIVLAB :
http://www.sfd.pl/[DT]_Aniitka155_od_Ladies_do_ActivLab-t1040073.html

...

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie"


Wiesz, co jest naj­ważniej­sze w życiu? Mieć cel. I dążyć do je­go spełnienia. Ja mam cel. (...) I wiesz, ten cel, który po­siadam, tak jak­by... uszczęśli­wia mnie. Dzieki niemu mam poczu­cie, że war­to żyć, mi­mo prze­ciw­ności. Ale często wątpię. Bar­dzo często.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 165 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1300
Dzień 1! (start), tydzień 1 ,30.04.2014r.
Trening udany , ale zmieniłem Całkowicie plan treningowy na FBW. Na fbw lepiej się czuje. Dzień zaliczam do udanych, wstałem około 7, wróciłem o 13 do domu, wcisnąłem dzisiaj 2 pączki , ale spokojnie spokojnie spaliłem je na rowerku.

Trening:
Przysiad 50kg 5s 10 x
Wyciskanie leżąc 35 kg 5s 10 x
Wiosłowanie sztangą 35 kg 5s 10 x
Uginanie sztangi 25 kg 5s 10x

+ 30 minut na rowerku.

Zacząłem z mniejszym obciążeniem jak to mówią "nie siła lecz technika czyni z ciebie zawodnika". Fajna pompa na nogach. :D

1 trening uważam za udany.



Nutka na trening! Łapcie.

Dzisiejszy trening dał mi wycisk , nie wstawiam dzisiaj zdjęcia żarła popsuł mi się telefon , więc za 2 tygodnie powinienem wstawić jakieś fotki.


Zmieniony przez - hubertkwasej w dniu 2014-04-30 19:01:17

Zmieniony przez - hubertkwasej w dniu 2014-04-30 19:04:50
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 165 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1300
Dzień2!(odpoczynek), tydzień 1, 01.05.2014r.
Dzisiaj wolne od treningów , ale nie mogłem powstrzymać się od 20-minutowej jazdy na rowerku. Narazie mam tylko 50(KG) obciążenia , za miesiąc lub dwa dokupuje 2 gryfy oraz 50 kg obciążenia i drążek.

Trening:
-20 minut jazdy na rowerku/spalone 200 kcal.

Lubię się katować. No i wkońcu majóweczka , jakieś plany? Zamierzam poodpoczywać i oderwać się na chwilę od monotonii. I z niecierpliwością czekam na jutrzejszy trening

A tu krótki filmik motywacyjny. Wielu znany , ale dla przypomnienia..


CT FLETCHER!

Zmieniony przez - hubertkwasej w dniu 2014-05-01 16:45:03
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 165 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1300
Dzień 3.(DT), tydzień1, 02.05.2014r

Dzień udany, kolega dzisiaj miał urodzinki więc, jednego kieliszka nie wypadało odmówić.
Trening udany , fajne uczucie kiedy po zakończonym treningu nie mogę zdjąć koszulki.
Dzisiaj , podszkoliłem technikę i przez jakiś czas bd ćwiczyć na mniejszym obciążeniu.

Trening:
Przysiad 50kg 10/10/10/10/10
Wyciskanie leżąc 25kg 10/10/10/10/12
Wiosłowanie sztangą 25 kg 10/10/10/10/12
Uginanie sztangi 25 kg 5s 8/7/6/5/5
+ 20 minut rowerku
przerwa między obwodami 1 min.

Majówka udana, dzień udany. Czego chcieć więcej?
A dzisiaj wstawię fotki żarła po treningu.






Zmieniony przez - hubertkwasej w dniu 2014-05-02 19:51:14




Zmieniony przez - hubertkwasej w dniu 2014-05-02 19:52:32
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 165 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1300
Dzień4(odpoczynek),tydzień1, 03.05.2014r
No dzisiaj zjadłem tylko 3 posiłki jestem cały dzień zalatany i zaraz wyruszam do Torunia i wrócę z pewnością w nocy. Po treningu czułem zakwasy na całym ciele , ale już się zregenerowałem. ;)
no i jak zwykle nie może zabraknąć motywującego filmiku/kawałka.





Dzisiaj nie wstawię fotki tak jak pisałem wcześniej jestem cały dzień zalatany.

Zmieniony przez - hubertkwasej w dniu 2014-05-03 18:20:02
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 165 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1300
Dzień 5(dzień nietreningowy niedziela) ,tydzień 1 , 04.05.2014r.
Wczoraj gorzej nasiliły mi się zakwasy , koniec majóweczki. :) Dzień spędzony z koleżanką.
Samopoczucie zayebiste.
Trening:
-brak. :)


Dzień 6(dzisiaj trening) , tydzień 1 , 5.05.2014r.
Samopoczucie okej , w szkole nie nudziłem się ,ale powoli biorę się za naukę z matematyki. Trening okej, zakwasów nie czułem rano , ale jutro będzie męka.
Trening:
Przysiad 50kg 10/10/10/10/10
Wyciskanie leżąc 25kg 10/10/10/10/12
Wiosłowanie sztangą 25 kg 10/10/10/10/12
Uginanie sztangi 25 kg 5s 8/7/6/5/5
+ godzinka piłki nożnej na w-f

No i jak zawsze nie mogło zabraknąć.. kawałek kot!




Narazie na treningów używam mniejszych ciężarów przez 2 tygodnie zamierzam szlifować technikę.


Zmieniony przez - hubertkwasej w dniu 2014-05-05 16:35:16
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 165 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1300
Dzień 7( Wtorek nietrenignowy),tydzień1, 06.05.2014r
Dzień ok , wstałem o 7 do szkoły o dziwo bez wielkich zakwasów. Samopoczuciej okej, treningu brak.


Dzień8(trening),tydzień2, 07.05.2014r

Dzisiaj wywiadówka w szkole. trening odbył się o 15 godzinie. Dał mi w kość. Zbieram hajsy na gryf i obciążenie potrzeba mi jeszcze 1 gryfu.
Dzisiaj wrzucam fotkę jadła odrazu po treningu. coś dla odmiany zamiast bananów.

Trening:
Przysiad 50kg 10/10/10/10/10
Wyciskanie leżąc 25kg 12/12/12/12/12 jest progress :D
Wiosłowanie sztangą 25 kg 10/10/10/12/12
Uginanie sztangi 25 kg 5s 9/8/8/7/5 też jest progress :D łapy aż drżą. :D

Trening dał mi w kość , wieczorkiem zamierzam jeszczę przez godzinkę spalić trochę na rowreku.

No to co do miłego. Zapraszam do komentowania , i tu fotka





Zmieniony przez - hubertkwasej w dniu 2014-05-07 16:16:53
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[DT] Lominox - Walka o masę

Następny temat

[DT} Captain Cheese

Acai ALLNUTRITION - zdrowie i smukła sylwetka Acai ALLNUTRITION - zdrowie i smukła sylwetka Big Ramy jest taki wielki, że nawet nie może usiąść! Big Ramy jest taki wielki, że nawet nie może usiąść! Martwy ciąg klasyczny czy hex-bar? Który lepszy? Martwy ciąg klasyczny czy hex-bar? Który lepszy? Najpiękniejsze Juniorki Bikini Fitness 2018 Najpiękniejsze Juniorki Bikini Fitness 2018 Już za kilka dni IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo Już za kilka dni IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo Martwy ciąg i hip thrust wzajemnie się uzupełniają Martwy ciąg i hip thrust wzajemnie się uzupełniają Zimne napoje zwiększają wytrzymałość Zimne napoje zwiększają wytrzymałość Makaron wcale nie tuczy! Makaron wcale nie tuczy!